PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 20 srp 2017 15:11

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:05:19, on 20.08.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0000)

FIREFOX: 55.0.2 (x86 sk)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\sihost.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Security\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\taskhostw.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Windows\SystemApps\ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\ShellExperienceHost.exe
C:\Windows\SystemApps\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\SearchUI.exe
C:\Windows\System32\RuntimeBroker.exe
C:\Windows\System32\smartscreen.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCuiL.exe
C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\WINDOWS\system32\conhost.exe
C:\WINDOWS\system32\taskhostw.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Users\bronislav553\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [SecurityHealth] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCuiL.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ShadowPlay] "C:\Windows\system32\rundll32.exe" C:\Windows\system32\nvspcap.dll,ShadowPlayOnSystemStart
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe

--
End of file - 3953 bytes

NO PROBLEM JE,ale lto je asi ina vec.stale mi vyskakuje hlaška Display driverstoped responding and has rekovered

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod jaro3 » 20 srp 2017 19:32

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt


ten péroblém zkus hledat zde:

https://www.google.cz/search?q=display+ ... xIWyRN3Y38
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU  Vyřešeno

Příspěvekod bruno » 20 srp 2017 20:23

ok dakujem pekne zatial to fiči


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti