PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod jaro3 » 19 srp 2017 10:51

Dej AdwCleaner.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 11:21

mam problemy co klik to restart

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 12:06

# AdwCleaner 7.0.1.0 - Logfile created on Sat Aug 19 09:58:08 2017
# Updated on 2017/05/08 by Malwarebytes
# Database: 08-17-2017.2
# Running on Windows 10 Pro (X86)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries.

*************************



########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt ##########

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 12:20

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti denníka-
Dátum skenovania: 19.08.17
Čas skenovania: 12:10
Súbor denníka: scan.txt
Správca: Áno

-Údaje o softvéri-
Verzia: 3.1.2.1733
Verzia súčastí: 1.0.160
Aktualizovať verziu balíka: 1.0.2616
Licencia: Skúšobná verzia

-Systémové informácie-
OS: Windows 10 (Build 15063.540)
Procesor: x86
Systém súborov: NTFS
Používateľ: DESKTOP-KOHDNLR\bronislav553

-Zhrnutie skenovania-
Typ skenovania: Vyhľadávanie hrozieb
Výsledok: Dokončené
Preskenované objekty: 239347
Zistené hrozby: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)
Hrozby umiestnené do karantény: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)
Uplynulý čas: 0 min, 57 s

-Možnosti skenovania-
Pamäť: Povolené
Spúšťanie: Povolené
Systém súborov: Povolené
Archívy: Povolené
Rootkity: Zakázané
Heuristika: Povolené
PUP: Povolené
PUM: Povolené

-Podrobnosti skenovania-
Proces: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Modul: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Kľúč databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Hodnota databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Údaje databázy Registry: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Prúd údajov: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Priečinok: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Súbor: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)

Fyzický sektor: 0
(Nezistili sa nijaké škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod jaro3 » 19 srp 2017 13:17

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 14:16

Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Pro x86
Ran by bronislav553 (Administrator) on 19.08.2017 at 13:55:50,43
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 19.08.2017 at 14:14:57,39
End of JRT log

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 16:11

RogueKiller V12.11.10.0 [Aug 14 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 10 (10.0.10586) 32 bits version
Started in : Normal mode
User : bronislav553 [Administrator]
Started from : C:\Users\bronislav553\Desktop\RogueKiller_portable32.exe
Mode : Scan -- Date : 08/19/2017 15:50:57 (Duration : 00:16:38)

¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤

¤¤¤ Web browsers : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Firefox:Config] p2ijc7y6.default : user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.zoznam.sk/"); -> Found

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: SAMSUNG HD322HJ +++++
--- User ---
[MBR] c847204f429dbdeb8dba562e7fefc158
[BSP] 2ef0a450f3f13217af91438fabf02ecd : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 99556 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 203892736 | Size: 449 MB
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 204812685 | Size: 205236 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: WDC WD1200JD-00GBB0 +++++
--- User ---
[MBR] b6c626f871d00f39a53505acc27b354e
[BSP] 4de8f4818c4e227d86357edfc3750f7d : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 114470 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive2: Generic USB CF Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] The device is not ready. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] The request is not supported. )

+++++ PhysicalDrive3: Generic USB SD Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] The device is not ready. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] The request is not supported. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic USB MS Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] The device is not ready. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] The request is not supported. )

+++++ PhysicalDrive5: Generic USB SM Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] The device is not ready. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] The request is not supported. )

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod jaro3 » 19 srp 2017 20:36

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 19 srp 2017 23:56

RogueKiller V12.11.10.0 [Aug 14 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Website : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operating System : Windows 10 (10.0.10586) 32 bits version
Started in : Normal mode
User : bronislav553 [Administrator]
Started from : C:\Users\bronislav553\Desktop\RogueKiller_portable32.exe
Mode : Delete -- Date : 08/19/2017 23:36:55 (Duration : 00:14:36)

¤¤¤ Processes : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Tasks : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Files : 6 ¤¤¤
[PUP.Gen1][File] C:\Users\Public\Desktop\Driver Easy.lnk [LNK@] C:\PROGRA~1\Easeware\DRIVER~1\DRIVER~1.EXE -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\4gwzwlg4.fyn\cougarpoint.cat -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\4gwzwlg4.fyn\cougarpointsystem.inf -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\4gwzwlg4.fyn -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\Drivers.data -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\i1krtfpu.m1v\sandybridge.cat -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\i1krtfpu.m1v\sandybridgesystem.inf -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\i1krtfpu.m1v -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\n4qlu1y3.352 -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\n53s3and.2a1 -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\piovyg35.4d3\iccwdt.cat -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\piovyg35.4d3\iccwdt.inf -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\piovyg35.4d3\iccwdt.sys -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\piovyg35.4d3\wdfcoinstaller01009.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\piovyg35.4d3\x64\iccwdt.sys -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\piovyg35.4d3\x64\wdfcoinstaller01009.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\piovyg35.4d3\x64 -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\piovyg35.4d3 -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\rfqxplvb.uf4 -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\x4ou2m5f.c41 -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\settings.dat -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Driver Easy\Driver Easy.lnk [LNK@] C:\PROGRA~1\Easeware\DRIVER~1\DRIVER~1.EXE -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Driver Easy\Uninstall Driver Easy.lnk [LNK@] C:\PROGRA~1\Easeware\DRIVER~1\unins000.exe -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Program Files\Easeware -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\7z\7z.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\7z\7z86.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\7z -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\7zip_license.txt -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\DriverEasy.exe -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\DriverEasy.exe.config -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\Easeware.CheckScheduledScan.exe -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\Easeware.CheckScheduledScan.exe.config -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\Easeware.ConfigLanguageFromSetup.exe -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\Easeware.ConfigLanguageFromSetup.exe.config -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\Easeware.Driver.Backup.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\Easeware.Driver.Core.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\HardwareInfo\HardwareInfo.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\HardwareInfo\HardwareInfo64.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\HardwareInfo -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\Interop.WUApiLib.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\Map.xml -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\SevenZipSharp.dll -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\unins000.dat -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\unins000.exe -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\unins000.msg -> Deleted
[PUP.Gen1][Folder] C:\Program Files\Easeware\DriverEasy -> Deleted
[PUP.Gen1][File] C:\Users\Public\Desktop\Driver Easy.lnk [LNK@] C:\PROGRA~1\Easeware\DRIVER~1\DRIVER~1.EXE -> Removed at reboot [2]

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Hosts File : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Loaded) ¤¤¤

¤¤¤ Web browsers : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Firefox:Config] p2ijc7y6.default : user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.zoznam.sk/"); -> Replaced (about:home)

¤¤¤ MBR Check : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: SAMSUNG HD322HJ +++++
--- User ---
[MBR] c847204f429dbdeb8dba562e7fefc158
[BSP] 2ef0a450f3f13217af91438fabf02ecd : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 99556 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 203892736 | Size: 449 MB
2 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0xf) [VISIBLE] Offset (sectors): 204812685 | Size: 205236 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: WDC WD1200JD-00GBB0 +++++
--- User ---
[MBR] b6c626f871d00f39a53505acc27b354e
[BSP] 4de8f4818c4e227d86357edfc3750f7d : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 114470 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive2: Generic USB CF Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([2] The system cannot find the file specified. )
Error reading LL1 MBR! ([48f] The device is not connected. )
Error reading LL2 MBR! ([32] The request is not supported. )

+++++ PhysicalDrive3: Generic USB SD Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([2] The system cannot find the file specified. )
Error reading LL1 MBR! ([48f] The device is not connected. )
Error reading LL2 MBR! ([32] The request is not supported. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic USB MS Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([2] The system cannot find the file specified. )
Error reading LL1 MBR! ([48f] The device is not connected. )
Error reading LL2 MBR! ([32] The request is not supported. )

+++++ PhysicalDrive5: Generic USB SM Reader USB Device +++++
Error reading User MBR! ([2] The system cannot find the file specified. )
Error reading LL1 MBR! ([48f] The device is not connected. )
Error reading LL2 MBR! ([32] The request is not supported. )

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 20 srp 2017 00:09

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by bronislav553 on 19.08.2017 at 23:58:10,57.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.10586 x86
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\bronislav553\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

19.08.2017 23:59:05 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~2\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\bronislav553\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully
C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Adobe deleted successfully
C:\Users\bronislav553\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\Users\bronislav553\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistPub deleted successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\BRONIS~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\p2ijc7y6.default\prefs.js:

Added to C:\Users\BRONIS~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\p2ijc7y6.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\Package Cache deleted
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Search.lnk deleted
C:\Windows\system32\GroupPolicy\Machine deleted
C:\Windows\system32\GroupPolicy\User deleted
C:\Users\BRONIS~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\p2ijc7y6.default\Invalidprefs.js deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\BRONIS~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\p2ijc7y6.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

AppDir: C:\Program Files\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\bronislav553\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\p2ijc7y6.default
7E63C9FB4627BFFDCF88B57FACD45695 - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_26_0_0_151.dll - Shockwave Flash
66D25EA7366CEE1AF08C40BDC45A1A94 - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\3D Vision\npnv3dv.dll - NVIDIA 3D Vision
78B072CF0AD4DADA677C5FAAE95EF886 - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\3D Vision\npnv3dvstreaming.dll - NVIDIA 3D VISION


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
No DefaultScope Set For HKCU

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\p2ijc7y6.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=8 folders=10 6682681 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\BRONIS~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 20.08.2017 at 0:08:28,92 ======================

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod jaro3 » 20 srp 2017 14:09

Stáhni si aswMBR
na svojí plochu. Uzavři všechna okna , programy a prohlížeče. Poklepej na aswMBR.exe. Pokud se objeví hláška o možnosti stáhnutí databáze Avastu , klikni na NE. Poté klikni na „Scan“ . Po skenu klikni na „Save Log“ a ulož si log na plochu .Zkopíruj sem celý obsah toho logu. Pak klikni na „Exit“ k zavření programu.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

bruno
Level 2
Level 2
Příspěvky: 180
Registrován: květen 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU

Příspěvekod bruno » 20 srp 2017 15:02

aswMBR version 1.0.1.2290 Copyright(c) 2014 AVAST Software
Run date: 2017-08-20 14:54:51
-----------------------------
14:54:51.648 OS Version: Windows 6.2.9200
14:54:51.648 Number of processors: 4 586 0x2A07
14:54:51.648 ComputerName: DESKTOP-KOHDNLR UserName: bronislav553
14:54:55.583 Initialize success
14:54:55.630 VM: initialized successfully
14:54:55.630 VM: Intel CPU supported
14:54:59.091 VM: disk I/O storahci.sys
14:55:29.513 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\00000028
14:55:29.513 Disk 0 Vendor: SAMSUNG_HD322HJ 1AC01118 Size: 305245MB BusType: 11
14:55:29.513 Disk 1 \Device\Harddisk1\DR1 -> \Device\00000029
14:55:29.513 Disk 1 Vendor: WDC_WD1200JD-00GBB0 02.05D02 Size: 114473MB BusType: 11
14:55:29.857 Disk 0 MBR read successfully
14:55:29.857 Disk 0 MBR scan
14:55:29.857 Disk 0 Windows 7 default MBR code
14:55:29.888 Disk 0 Partition 1 80 (A) 07 HPFS/NTFS NTFS 99556 MB offset 63
14:55:29.919 Disk 0 Partition 2 00 27 Hidden NTFS WinRE NTFS 449 MB offset 203892736
14:55:29.935 Disk 0 Partition - 00 0F Extended LBA 205236 MB offset 204812685
14:55:29.966 Disk 0 Partition 3 00 07 HPFS/NTFS NTFS 205236 MB offset 204812748
14:55:29.982 Disk 0 scanning sectors +625137345
14:55:30.169 Disk 0 scanning C:\WINDOWS\system32\drivers
14:55:44.482 Service scanning
14:55:46.795 Service edevmon C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\edevmon.sys **LOCKED** 5
14:55:46.826 Service eelam C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\eelam.sys **LOCKED** 5
14:55:46.889 Service ehdrv C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ehdrv.sys **LOCKED** 5
14:55:46.967 Service ekbdflt C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ekbdflt.sys **LOCKED** 5
14:55:47.170 Service epfw C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\epfw.sys **LOCKED** 5
14:55:47.217 Service epfwwfp C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\epfwwfp.sys **LOCKED** 5
14:55:57.092 Modules scanning
14:55:57.092 Disk 0 trace - called modules:
14:55:57.139 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys storport.sys halmacpi.dll storahci.sys
14:55:57.139 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0x894d1888]
14:55:57.139 3 CLASSPNP.SYS[85d241a6] -> nt!IofCallDriver -> \Device\00000028[0x8879c030]
14:55:57.155 Disk 0 statistics 6013/0/0 @ 0,42 MB/s
14:55:57.155 Scan finished successfully
14:57:11.018 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\bronislav553\Desktop\MBR.dat"
14:57:11.018 The log file has been saved successfully to "C:\Users\bronislav553\Desktop\aswMBR.txt"


aswMBR version 1.0.1.2290 Copyright(c) 2014 AVAST Software
Run date: 2017-08-20 14:54:51
-----------------------------
14:54:51.648 OS Version: Windows 6.2.9200
14:54:51.648 Number of processors: 4 586 0x2A07
14:54:51.648 ComputerName: DESKTOP-KOHDNLR UserName: bronislav553
14:54:55.583 Initialize success
14:54:55.630 VM: initialized successfully
14:54:55.630 VM: Intel CPU supported
14:54:59.091 VM: disk I/O storahci.sys
14:55:29.513 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\00000028
14:55:29.513 Disk 0 Vendor: SAMSUNG_HD322HJ 1AC01118 Size: 305245MB BusType: 11
14:55:29.513 Disk 1 \Device\Harddisk1\DR1 -> \Device\00000029
14:55:29.513 Disk 1 Vendor: WDC_WD1200JD-00GBB0 02.05D02 Size: 114473MB BusType: 11
14:55:29.857 Disk 0 MBR read successfully
14:55:29.857 Disk 0 MBR scan
14:55:29.857 Disk 0 Windows 7 default MBR code
14:55:29.888 Disk 0 Partition 1 80 (A) 07 HPFS/NTFS NTFS 99556 MB offset 63
14:55:29.919 Disk 0 Partition 2 00 27 Hidden NTFS WinRE NTFS 449 MB offset 203892736
14:55:29.935 Disk 0 Partition - 00 0F Extended LBA 205236 MB offset 204812685
14:55:29.966 Disk 0 Partition 3 00 07 HPFS/NTFS NTFS 205236 MB offset 204812748
14:55:29.982 Disk 0 scanning sectors +625137345
14:55:30.169 Disk 0 scanning C:\WINDOWS\system32\drivers
14:55:44.482 Service scanning
14:55:46.795 Service edevmon C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\edevmon.sys **LOCKED** 5
14:55:46.826 Service eelam C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\eelam.sys **LOCKED** 5
14:55:46.889 Service ehdrv C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ehdrv.sys **LOCKED** 5
14:55:46.967 Service ekbdflt C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ekbdflt.sys **LOCKED** 5
14:55:47.170 Service epfw C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\epfw.sys **LOCKED** 5
14:55:47.217 Service epfwwfp C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\epfwwfp.sys **LOCKED** 5
14:55:57.092 Modules scanning
14:55:57.092 Disk 0 trace - called modules:
14:55:57.139 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys storport.sys halmacpi.dll storahci.sys
14:55:57.139 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0x894d1888]
14:55:57.139 3 CLASSPNP.SYS[85d241a6] -> nt!IofCallDriver -> \Device\00000028[0x8879c030]
14:55:57.155 Disk 0 statistics 6013/0/0 @ 0,42 MB/s
14:55:57.155 Scan finished successfully
14:57:11.018 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\bronislav553\Desktop\MBR.dat"
14:57:11.018 The log file has been saved successfully to "C:\Users\bronislav553\Desktop\aswMBR.txt"
14:57:56.459 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\bronislav553\Desktop\MBR.dat"
14:57:56.459 The log file has been saved successfully to "C:\Users\bronislav553\Desktop\aswMBR.txt"


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů