GTX 1070 přišla, je nefunkční. CZC má fakt skvělé zaměstnance v reklamačním oddělení.
//
viewtopic.php?f=44&t=184517 opravdu není téma kde by se měli tyto věci probírat, proto jsme tyto příspěvky přesunul do samostatné příspěvku.
//Martab
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
- KingGustavo
- Level 3.5
- Příspěvky: 826
- Registrován: srpen 15
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
Adys301 píše:GTX 1070 přišla, je nefunkční. CZC má fakt skvělé zaměstnance v reklamačním oddělení.
OT: Nic nového
CPU:AMD Vishera FX-8350@4,7Ghz
GK:GIGABYTE HD 7850 WINDFORCE 2GB
MB:GIGABYTE GA-990FXA-D3 - AMD 990FX
RAM:Corsair Vengeance Black 16GB (2x8GB) DDR3 1866 CL9
PSU:Fortron AURUM 600W
HDD:WD Caviar Blue EX - 1TB SSD:KINGSTON HYPER X FURY 120GB
CASE:CoolerMaster Storm Scout (SGC-2000-KKN1-GP)
GK:GIGABYTE HD 7850 WINDFORCE 2GB
MB:GIGABYTE GA-990FXA-D3 - AMD 990FX
RAM:Corsair Vengeance Black 16GB (2x8GB) DDR3 1866 CL9
PSU:Fortron AURUM 600W
HDD:WD Caviar Blue EX - 1TB SSD:KINGSTON HYPER X FURY 120GB
CASE:CoolerMaster Storm Scout (SGC-2000-KKN1-GP)
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
Já mám zase s czc a reklamacema / vrácením jedině dobrý zkušenosti a s alzou zrovna tak. :)
Vždycky mi vyhověli.
Vždycky mi vyhověli.
CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz DELID, GPU: Asus Dual GeForce RTX 4060 OC 8GB, RAM: Kingston HyperX Savage 16GB DDR4 3000 MHz, MB: Asus ROG Maximus VIII Hero, SSD 1: Samsung 980 PRO 1TB Heatsink, SSD 2: Intel SSD 540s 480GB, HDD: Seagate BarraCuda 2TB, PSU: Evga SuperNOVA 750 G2, Case: Corsair Carbide Series 400C
- Adys301
- člen HW spec týmu
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8461
- Registrován: říjen 12
- Bydliště: Ano
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
To je něco jiného. Jim někdo vrátí rozbitou kartu a oni jí pak prodávají jako funkční.
- Blitzkrieg
- Level 3.5
- Příspěvky: 680
- Registrován: prosinec 16
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
CZC - zkušenosti s reklamací
Je to pech...
Tohle ale bude ojedinělý případ - u CZC nakupuji už několik let (především PC komponenty) a nikdy se mi nic podobného nestalo... Naopak velmi oceňuji jejich přístup v případě vrácení zboží do 14 dnů nebo reklamace - vše probíhá bez zbytečných řečí a rychle.
Tohle ale bude ojedinělý případ - u CZC nakupuji už několik let (především PC komponenty) a nikdy se mi nic podobného nestalo... Naopak velmi oceňuji jejich přístup v případě vrácení zboží do 14 dnů nebo reklamace - vše probíhá bez zbytečných řečí a rychle.
- Spartak1991
- Master Level 8.5
- Příspěvky: 7589
- Registrován: květen 15
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
OT:
ojedinělý úpřípad to určitě není: sám s nimi mám hromadu zlých zkušenostích, tak i mé okolé - pokud se bavíme o reklamacích atd..
reklamuji věc s jedním problémem, ten vyřeší a pošlou na prodejnu, ale s dalšími 2 problémy, které tam dříve nebyli! chovají se k tomu jak prasata..a to jsem si proto dojel - kdybych si to nechal poslat domu přes ČP/DPD/PPL, tak by to přijelo asi na více kousků..
přijde mi, že alza má o něco lepší techniky, ale i tam se najdou vyjímky co nato serou..
ojedinělý úpřípad to určitě není: sám s nimi mám hromadu zlých zkušenostích, tak i mé okolé - pokud se bavíme o reklamacích atd..
reklamuji věc s jedním problémem, ten vyřeší a pošlou na prodejnu, ale s dalšími 2 problémy, které tam dříve nebyli! chovají se k tomu jak prasata..a to jsem si proto dojel - kdybych si to nechal poslat domu přes ČP/DPD/PPL, tak by to přijelo asi na více kousků..
přijde mi, že alza má o něco lepší techniky, ale i tam se najdou vyjímky co nato serou..
IT (Zaměření SW a HW)
PC: Case:Fractal Design Define R5, MB:MSI B470 Gaming Plus, CPU:Ryzen 5 2600+Fera 3, GPU:MSI GTX1060 6GB, RAM:Kingston 2x8GB 3200MHz, SSD:Crucial 1TB (1x500GB, 2x250GB), PSU:Corsair RM750x, externí HDD:Samsung 1TB a Seagate 1TB, OS:Windows 10 HP 64bit, LCD:1) Samsung S24E510C, 2) Samsung C24F396, Myš:Razer, Klávesnice:Asus
NTB: Lenovo Thinkpad E530
Mobil: Huawei P smart 2019
PC: Case:Fractal Design Define R5, MB:MSI B470 Gaming Plus, CPU:Ryzen 5 2600+Fera 3, GPU:MSI GTX1060 6GB, RAM:Kingston 2x8GB 3200MHz, SSD:Crucial 1TB (1x500GB, 2x250GB), PSU:Corsair RM750x, externí HDD:Samsung 1TB a Seagate 1TB, OS:Windows 10 HP 64bit, LCD:1) Samsung S24E510C, 2) Samsung C24F396, Myš:Razer, Klávesnice:Asus
NTB: Lenovo Thinkpad E530
Mobil: Huawei P smart 2019
- Andrew98
- Level 5.5
- Příspěvky: 2516
- Registrován: duben 11
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
Pamatuji si, jak jsem měl problém se svou stařičkou GTX 560. Pěkně jsem ji vyčistil a poslal ji do CZC na reklamaci. Do protokolu mi napsali něco ve smyslu "špinavá, ohmataná, zaprášená", potom ji úspěšně vyreklamovali, ale očividně mi poslali kus, který byl taktéž vrácen a měl problém s tím, že bez zátěže běžely větráky na maximum a v zátěži na minimum. Po dvou měsících reklamací jsem dostal funkční kartu...
Intel Xeon E3-1231v3 + SilentiumPC Fera 2
ASUS B85-PRO GAMER
Sapphire R9 270X Toxic Boost
Kingston HyperX Savage 16GB CL9 1600Mhz
Seasonic SS-620GM2 Evo 620W
Intel 520 120 GB + Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
iiyama ProLite X2483HSU-B1
ASUS B85-PRO GAMER
Sapphire R9 270X Toxic Boost
Kingston HyperX Savage 16GB CL9 1600Mhz
Seasonic SS-620GM2 Evo 620W
Intel 520 120 GB + Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
iiyama ProLite X2483HSU-B1
- Vstrom650
- Level 4
- Příspěvky: 1014
- Registrován: červen 14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
Já naposledy reklamoval nefunkční SDHC kartu a vrátili mi ji zpět, že funguje. Poslal jsem ji znovu a karta přišla v půli zlomená Vysvětloval jsem ji na prodejně, že když ji převzala, byla OK, což sama viděla. Nakonec jsem to řešil přes centrálu a poslali mi nakonec novou. Nešlo mi o kartu za pár korun, ale o princip
- Blitzkrieg
- Level 3.5
- Příspěvky: 680
- Registrován: prosinec 16
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
To už opravdu vypadá na více než ojedinělé případy. Roky u CZC nakupuji (odhadem tak 20 nákupů ročně) a zatím jsem byl vždy maximálně spokojen - zejména s přístupem na pobočce (Plzeň) při reklamaci nebo vrácení zboží do 14 dnů.
To abych se teď začal bát - právě mám na reklamaci grafickou kartu, tak aby nepřišla zlomená "vejpůl" s tím, že už to bylo...
To abych se teď začal bát - právě mám na reklamaci grafickou kartu, tak aby nepřišla zlomená "vejpůl" s tím, že už to bylo...
-
- Level 2
- Příspěvky: 162
- Registrován: srpen 15
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
Já mám s CZC taky špatnou zkušenost. Vracel jsem case v rámci 14 dnů. Byla úplně neporušená. Při vracení si to paní sama zkontrolovala a řekla, že je všechno v pořádku. Pak mi napsali email, že mi nemůžou vrátit peníze, protože zboží je poničené. Byl jsem tam na to mrknout a byla ulomená nožička. Takže tak oni s tím zachází.
- Martab
- Moderátor / člen HW týmu
-
Guru Level 14
- Příspěvky: 28576
- Registrován: březen 11
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
viewtopic.php?f=44&t=184517 opravdu není téma kde by se měli tyto věci probírat, proto jsme tyto příspěvky přesunul do samostatné příspěvku.
A prosím, říkám to předem, zdržte se nějakých sprostých narážek nebo hádek navzájem, ikdyž k tomu podobné témata vždy vybízí. Pak bych byl nucený dané téma zamknout.
A prosím, říkám to předem, zdržte se nějakých sprostých narážek nebo hádek navzájem, ikdyž k tomu podobné témata vždy vybízí. Pak bych byl nucený dané téma zamknout.
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
- Adys301
- člen HW spec týmu
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8461
- Registrován: říjen 12
- Bydliště: Ano
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží
Další problém... Reklamaci mi zrušili?
V protokolu není ani slovo o zamítnutí reklamace, ani mi nepřišel email o aktualizaci stavu...
V protokolu není ani slovo o zamítnutí reklamace, ani mi nepřišel email o aktualizaci stavu...
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Zkušenosti s OLED displejem u ntb
od bradto » 28 zář 2023 21:30 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 2
- 1269
-
od bradto
Zobrazit poslední příspěvek
29 zář 2023 19:48
-
-
- 13
- 2118
-
od Petison
Zobrazit poslední příspěvek
13 bře 2024 20:49
-
-
Zkušenosti s nákupem repasovaných PC/notebooků Příloha(y)
od Zivan » 13 bře 2024 12:48 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 0
- 505
-
od Zivan
Zobrazit poslední příspěvek
13 bře 2024 12:48
-
Zpět na “Vše ostatní (z oblasti IT)”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů