CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Všeobecná sekce pro témata a příspěvky z oblasti IT či témata z blízkých oborů. Sekce pro uživatele, kteří nenalezli pro svůj IT dotaz tu správnou sekci.

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Uživatelský avatar
Adys301
člen HW spec týmu
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8461
Registrován: říjen 12
Bydliště: Ano
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Adys301 » 18 črc 2017 15:21

GTX 1070 přišla, je nefunkční. CZC má fakt skvělé zaměstnance v reklamačním oddělení.


//
viewtopic.php?f=44&t=184517 opravdu není téma kde by se měli tyto věci probírat, proto jsme tyto příspěvky přesunul do samostatné příspěvku.
//Martab

Reklama
Uživatelský avatar
KingGustavo
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 826
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod KingGustavo » 18 črc 2017 17:23

Adys301 píše:GTX 1070 přišla, je nefunkční. CZC má fakt skvělé zaměstnance v reklamačním oddělení.


OT: Nic nového :D
CPU:AMD Vishera FX-8350@4,7Ghz
GK:GIGABYTE HD 7850 WINDFORCE 2GB
MB:GIGABYTE GA-990FXA-D3 - AMD 990FX
RAM:Corsair Vengeance Black 16GB (2x8GB) DDR3 1866 CL9
PSU:Fortron AURUM 600W
HDD:WD Caviar Blue EX - 1TB SSD:KINGSTON HYPER X FURY 120GB
CASE:CoolerMaster Storm Scout (SGC-2000-KKN1-GP)

Uživatelský avatar
Fiba
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1436
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Fiba » 19 črc 2017 10:24

Já mám zase s czc a reklamacema / vrácením jedině dobrý zkušenosti a s alzou zrovna tak. :)
Vždycky mi vyhověli.
CPU: Intel Core i7 7700K 4.8 GHz DELID, GPU: Asus Dual GeForce RTX 4060 OC 8GB, RAM: Kingston HyperX Savage 16GB DDR4 3000 MHz, MB: Asus ROG Maximus VIII Hero, SSD 1: Samsung 980 PRO 1TB Heatsink, SSD 2: Intel SSD 540s 480GB, HDD: Seagate BarraCuda 2TB, PSU: Evga SuperNOVA 750 G2, Case: Corsair Carbide Series 400C

Uživatelský avatar
Adys301
člen HW spec týmu
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8461
Registrován: říjen 12
Bydliště: Ano
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Adys301 » 19 črc 2017 10:31

To je něco jiného. Jim někdo vrátí rozbitou kartu a oni jí pak prodávají jako funkční.

Uživatelský avatar
Blitzkrieg
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 680
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací

Příspěvekod Blitzkrieg » 19 črc 2017 11:48

Je to pech... ;-)

Tohle ale bude ojedinělý případ - u CZC nakupuji už několik let (především PC komponenty) a nikdy se mi nic podobného nestalo... Naopak velmi oceňuji jejich přístup v případě vrácení zboží do 14 dnů nebo reklamace - vše probíhá bez zbytečných řečí a rychle.

Uživatelský avatar
Spartak1991
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7589
Registrován: květen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Spartak1991 » 20 črc 2017 20:58

OT:
ojedinělý úpřípad to určitě není: sám s nimi mám hromadu zlých zkušenostích, tak i mé okolé - pokud se bavíme o reklamacích atd..
reklamuji věc s jedním problémem, ten vyřeší a pošlou na prodejnu, ale s dalšími 2 problémy, které tam dříve nebyli! chovají se k tomu jak prasata..a to jsem si proto dojel - kdybych si to nechal poslat domu přes ČP/DPD/PPL, tak by to přijelo asi na více kousků..
přijde mi, že alza má o něco lepší techniky, ale i tam se najdou vyjímky co nato serou..
IT (Zaměření SW a HW)

PC: Case:Fractal Design Define R5, MB:MSI B470 Gaming Plus, CPU:Ryzen 5 2600+Fera 3, GPU:MSI GTX1060 6GB, RAM:Kingston 2x8GB 3200MHz, SSD:Crucial 1TB (1x500GB, 2x250GB), PSU:Corsair RM750x, externí HDD:Samsung 1TB a Seagate 1TB, OS:Windows 10 HP 64bit, LCD:1) Samsung S24E510C, 2) Samsung C24F396, Myš:Razer, Klávesnice:Asus

NTB: Lenovo Thinkpad E530

Mobil: Huawei P smart 2019

Uživatelský avatar
Andrew98
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2516
Registrován: duben 11
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Andrew98 » 20 črc 2017 21:56

Pamatuji si, jak jsem měl problém se svou stařičkou GTX 560. Pěkně jsem ji vyčistil a poslal ji do CZC na reklamaci. Do protokolu mi napsali něco ve smyslu "špinavá, ohmataná, zaprášená", potom ji úspěšně vyreklamovali, ale očividně mi poslali kus, který byl taktéž vrácen a měl problém s tím, že bez zátěže běžely větráky na maximum a v zátěži na minimum. Po dvou měsících reklamací jsem dostal funkční kartu...
Intel Xeon E3-1231v3 + SilentiumPC Fera 2
ASUS B85-PRO GAMER
Sapphire R9 270X Toxic Boost
Kingston HyperX Savage 16GB CL9 1600Mhz
Seasonic SS-620GM2 Evo 620W
Intel 520 120 GB + Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
iiyama ProLite X2483HSU-B1

Uživatelský avatar
Vstrom650
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1014
Registrován: červen 14
Bydliště: Mladá Boleslav
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Vstrom650 » 23 črc 2017 22:44

Já naposledy reklamoval nefunkční SDHC kartu a vrátili mi ji zpět, že funguje. Poslal jsem ji znovu a karta přišla v půli zlomená Vysvětloval jsem ji na prodejně, že když ji převzala, byla OK, což sama viděla. Nakonec jsem to řešil přes centrálu a poslali mi nakonec novou. Nešlo mi o kartu za pár korun, ale o princip

Uživatelský avatar
Blitzkrieg
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 680
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Blitzkrieg » 23 črc 2017 23:23

To už opravdu vypadá na více než ojedinělé případy. Roky u CZC nakupuji (odhadem tak 20 nákupů ročně) a zatím jsem byl vždy maximálně spokojen - zejména s přístupem na pobočce (Plzeň) při reklamaci nebo vrácení zboží do 14 dnů.

To abych se teď začal bát - právě mám na reklamaci grafickou kartu, tak aby nepřišla zlomená "vejpůl" s tím, že už to bylo... :lol:

ondrej97fcb
Level 2
Level 2
Příspěvky: 162
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod ondrej97fcb » 24 črc 2017 08:26

Já mám s CZC taky špatnou zkušenost. Vracel jsem case v rámci 14 dnů. Byla úplně neporušená. Při vracení si to paní sama zkontrolovala a řekla, že je všechno v pořádku. Pak mi napsali email, že mi nemůžou vrátit peníze, protože zboží je poničené. Byl jsem tam na to mrknout a byla ulomená nožička. Takže tak oni s tím zachází.

Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Guru Level 14
Guru Level 14
Příspěvky: 28576
Registrován: březen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Martab » 24 črc 2017 08:35

viewtopic.php?f=44&t=184517 opravdu není téma kde by se měli tyto věci probírat, proto jsme tyto příspěvky přesunul do samostatné příspěvku.

A prosím, říkám to předem, zdržte se nějakých sprostých narážek nebo hádek navzájem, ikdyž k tomu podobné témata vždy vybízí. Pak bych byl nucený dané téma zamknout.
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU

Uživatelský avatar
Adys301
člen HW spec týmu
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8461
Registrován: říjen 12
Bydliště: Ano
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Příspěvekod Adys301 » 24 črc 2017 08:42

Další problém... Reklamaci mi zrušili?

Obrázek

V protokolu není ani slovo o zamítnutí reklamace, ani mi nepřišel email o aktualizaci stavu...

Obrázek


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Vše ostatní (z oblasti IT)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů