Prosím o kontrolu logu - Ntb se zasekává a programy neodpovídají

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Syki7
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: říjen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - Ntb se zasekává a programy neodpovídají

Příspěvekod Syki7 » 19 srp 2017 13:30

Ten Sophos mi nejde spustit.. normálně se nainstaluje ale když ho spustím tak se zobrazí jen načítací obrazovka a tam se to jakoby sekne...

zde je log z roguekiller:

RogueKiller V12.11.10.0 (x64) [Aug 14 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.15063) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Micha [Práva správce]
Started from : C:\Users\Micha\Downloads\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 08/19/2017 11:44:33 (Duration : 01:31:55)

¤¤¤ Procesy : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] LSB.exe(9424) -- C:\Users\Micha\AppData\Local\Programs\Lenovo\Lenovo Service Bridge\LSB.exe[7] -> Nalezeno

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] \Lenovo\Lenovo Service Bridge\S-1-5-21-4040950450-3013681299-3442781306-1001 -- "C:\Users\Micha\AppData\Local\Programs\Lenovo\Lenovo Service Bridge\LSBUpdater.exe" -> Nalezeno

¤¤¤ Soubory : 6 ¤¤¤
[Adw.Elex|Tr.Gen0][Složka] C:\ProgramData\BIT -> Nalezeno
[File.Forged|VT.Unknown][Soubor] C:\Windows\System32\drivers\VBoxDrv.sys -> Nalezeno
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Micha\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43580\utorrentie.exe -> Nalezeno
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Micha\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43804\utorrentie.exe -> Nalezeno
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Micha\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43916\utorrentie.exe -> Nalezeno
[Adw.Elex|Tr.Gen0][Složka] C:\ProgramData\BIT -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD10S21X-24R1BT0-SSHD-8GB +++++
--- User ---
[MBR] 3f832e5b0d6e51983b05ccdd60bf24ed
[BSP] 30c9c582ea3a0d17d024fd4370a6bec5 : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 1000 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2050048 | Size: 260 MB
2 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2582528 | Size: 1000 MB
3 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 4630528 | Size: 128 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 4892672 | Size: 905943 MB
5 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 1870505984 | Size: 508 MB
6 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 1871548416 | Size: 485 MB
7 - Basic data partition | Offset (sectors): 1872541696 | Size: 25600 MB
8 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1924970496 | Size: 13942 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - Ntb se zasekává a programy neodpovídají

Příspěvekod jaro3 » 19 srp 2017 15:38

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Syki7
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: říjen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - Ntb se zasekává a programy neodpovídají

Příspěvekod Syki7 » 19 srp 2017 16:54

RogueKiller V12.11.10.0 (x64) [Aug 14 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.15063) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Micha [Práva správce]
Started from : C:\Users\Micha\Downloads\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 08/19/2017 15:46:29 (Duration : 00:51:59)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 6 ¤¤¤
[Adw.Elex|Tr.Gen0][Složka] C:\ProgramData\BIT -> Smazáno
[File.Forged|VT.Unknown][Soubor] C:\Windows\System32\drivers\VBoxDrv.sys -> Nahrazeno p?i restartu ( @Src C:\Users\Micha\AppData\Local\Temp\snack\VBoxDrv.sys)
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Micha\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43580\utorrentie.exe -> Smazáno
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Micha\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43804\utorrentie.exe -> Smazáno
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Micha\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43916\utorrentie.exe -> Smazáno
[Adw.Elex|Tr.Gen0][Složka] C:\ProgramData\BIT -> ERROR [3]

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD10S21X-24R1BT0-SSHD-8GB +++++
--- User ---
[MBR] 3f832e5b0d6e51983b05ccdd60bf24ed
[BSP] 30c9c582ea3a0d17d024fd4370a6bec5 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 1000 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2050048 | Size: 260 MB
2 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2582528 | Size: 1000 MB
3 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 4630528 | Size: 128 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 4892672 | Size: 905943 MB
5 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 1870505984 | Size: 508 MB
6 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 1871548416 | Size: 485 MB
7 - Basic data partition | Offset (sectors): 1872541696 | Size: 25600 MB
8 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1924970496 | Size: 13942 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Syki7
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: říjen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - Ntb se zasekává a programy neodpovídají

Příspěvekod Syki7 » 19 srp 2017 17:44

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by Micha on 19.08.2017 at 17:01:04,05.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.15063 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Micha\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

19.08.2017 17:06:15 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\AGEIA Technologies deleted successfully
C:\PROGRA~2\DirectX deleted successfully
C:\PROGRA~2\MSXML 4.0 deleted successfully
C:\PROGRA~2\Teamspeak 3 deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\DBG deleted successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\PackageStaging deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Profiles\Drewosefupuing.default\prefs.js:

Added to C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Profiles\Drewosefupuing.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Deleted from C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\iyl17xax.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "google.com");

Added to C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\iyl17xax.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Profiles\Drewosefupuing.default

user.js not found
---- Lines searches removed from prefs.js ----
user_pref("browser.urlbar.suggest.searches", true);
---- Lines browser.startup.page removed from prefs.js ----
user_pref("browser.startup.page", 1);
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs__1717_.backup

ProfilePath: C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\iyl17xax.default

user.js not found
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs__1717_.backup

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\AGEIA Technologies not found
C:\PROGRA~2\DirectX not found
C:\PROGRA~2\Teamspeak 3 not found
C:\Users\Micha\AppData\Roaming\.technic deleted
C:\Users\Micha\AppData\Roaming\livestreamer deleted
C:\Users\Micha\.android deleted
C:\PROGRA~2\Age of Empires III - Complete Collection deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Profiles\Drewosefupuing.default\jetpack deleted
C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\iyl17xax.default\jetpack deleted
"C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Areqopy" deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Profiles\Drewosefupuing.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\iyl17xax.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Profiles\Drewosefupuing.default
- Twitch Now - %ProfilePath%\extensions\jid1-jwVSihNsgAw5jA@jetpack.xpi
- Adblock Plus - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

ProfilePath: C:\Users\Micha\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\iyl17xax.default
- Twitch Now - %ProfilePath%\extensions\jid1-jwVSihNsgAw5jA@jetpack.xpi
- Adblock Plus - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================


==== Chromium Look ======================


Chrome Media Router - Micha\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Micha\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\NexonLauncher\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\NexonLauncher\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Datamqusedwalywifut was reset successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\NexonLauncher\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\NexonLauncher\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Micha\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\iyl17xax.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Micha\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully
C:\Users\Micha\AppData\Local\NexonLauncher\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=13378 folders=1479 8242127603 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Micha\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 19.08.2017 at 17:39:00,09 ======================

Syki7
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: říjen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - Ntb se zasekává a programy neodpovídají

Příspěvekod Syki7 » 19 srp 2017 18:35

Zemana AntiMalware 2.74.2.76 (instalační verze)

-------------------------------------------------------
Scan Result : Dokončeno
Scan Date : 2017.8.19
Operating System : Windows 10 64-bit
Processor : 8X Intel(R) Core(TM) i7-4720HQ CPU @ 2.60GHz
BIOS Mode : UEFI
CUID : 123905C5C82F3EA9A27B2A
Scan Type : Skenování systému
Duration : 27m 18s
Scanned Objects : 163413
Detected Objects : 3
Excluded Objects : 0
Read Level : Normal
Auto Upload : Zapnuto
Detect All Extensions : Vypnuto
Scan Documents : Vypnuto
Domain Info : WORKGROUP,0,2

Detected Objects
-------------------------------------------------------

Chrome Shortcut
Status : Skenováno
Object : --profile-directory=wutelereeacultgrujent
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Podezřelé nastavení prohlížeče
Cleaning Action : Opravit
Related Objects :
Nastavení prohlížeče - Chrome Shortcut

mio
Status : Skenováno
Object : NE->c:\program files (x86)\mio
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Adware:Win32/ELEX.O!Neng
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
(null) - (null)

drewosefupuing.default
Status : Skenováno
Object : NE->c:\users\micha\appdata\roaming\profiles\drewosefupuing.default
MD5 : -
Publisher : -
Size : -
Version : -
Detection : Adware:Win32/Trotux.FakeProfile!Neng
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
(null) - (null)


Cleaning Result
-------------------------------------------------------
Cleaned : 3
Reported as safe : 0
Failed : 0

Syki7
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: říjen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - Ntb se zasekává a programy neodpovídají

Příspěvekod Syki7 » 19 srp 2017 18:37

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:37:02, on 19.08.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0000)

FIREFOX: 54.0.1 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\iMController\PluginHost\Lenovo.Modern.ImController.PluginHost.SettingsApp.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\NVIDIA Share.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jucheck.exe
C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe
C:\Users\Micha\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Skype for Business Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Microsoft SkyDrive Pro Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office15\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Micha\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Users\Micha\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe" /MINIMIZED
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleChromeAutoLaunch_C129A15F311932BEAC42C9CF7A35B88B] "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --no-startup-window /prefetch:5
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: SteelSeries Engine 3.lnk = C:\Program Files\SteelSeries\SteelSeries Engine 3\SteelSeriesEngine3.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do Microsoft Excelu - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do OneNotu - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do OneNotu - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do OneNotu - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Volání kliknutím v Lyncu - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Volání kliknutím v Lyncu - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807583E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE15\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Identity Foundation\v3.5\c2wtsres.dll,-1000 (c2wts) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Identity Foundation\v3.5\c2wtshost.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: EasyAntiCheat - EasyAntiCheat Ltd - C:\Windows\system32\EasyAntiCheat.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Elan Service (ETDService) - ELAN Microelectronics Corp. - C:\Program Files\Elantech\ETDService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Hi-Rez Studios Authenticate and Update Service (HiPatchService) - Hi-Rez Studios - C:\Program Files (x86)\Hi-Rez Studios\HiPatchService.exe
O23 - Service: @oem18.inf,%SERVICE_NAME%;Intel Bluetooth Service (ibtsiva) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibtsiva (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: System Interface Foundation Service (ImControllerService) - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\ImController\Service\Lenovo.Modern.ImController.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: nProtect GameGuard Service (npggsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\GameMon.des.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - Riverbed Technology, Inc. - C:\Program Files (x86)\WinPcap\rpcapd.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: Sophos Virus Removal Tool (SophosVirusRemovalTool) - Sophos Limited - C:\Program Files (x86)\Sophos\Sophos Virus Removal Tool\SVRTservice.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Lenovo\System Update\SUService.exe
O23 - Service: TeamViewer 12 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAM Controller Service (ZAMSvc) - Copyright 2017. - C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe

--
End of file - 12318 bytes


Problémy zatím nevím ale kdyžtak napíšu

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - Ntb se zasekává a programy neodpovídají

Příspěvekod jaro3 » 19 srp 2017 20:42

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Users\Micha\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe" /MINIMIZED


Stáhni si aswMBR
na svojí plochu. Uzavři všechna okna , programy a prohlížeče. Poklepej na aswMBR.exe. Pokud se objeví hláška o možnosti stáhnutí databáze Avastu , klikni na NE. Poté klikni na „Scan“ . Po skenu klikni na „Save Log“ a ulož si log na plochu .Zkopíruj sem celý obsah toho logu. Pak klikni na „Exit“ k zavření programu.

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nebudou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů