Reklamácia - kto hradí poštovné? Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
cobr4in
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2770
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Reklamácia - kto hradí poštovné?

Příspěvekod cobr4in » 08 srp 2017 17:54

Čau,

prostredníctvom DPD som do Čiech posielal na reklamáciu klávesnicu. Je predajca zo zákona povinný uhradiť mi poštovné?
Reklamácia bola uznaná a bol mi zaslaný nový kus.

Ďakujem.
► Zobrazit spoiler

Reklama
Uživatelský avatar
X
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19325
Registrován: květen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?

Příspěvekod X » 08 srp 2017 18:08

Ano je, jen si nejsem jistý jak je to do "zahraničí" a většina se tomu vzpírá (po ČR), pak by mělo pomoci, když se zmíníš o ČOI (Česká Obchodní Inspekce) ...

Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13.5
Guru Level 13.5
Příspěvky: 23591
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?

Příspěvekod ITCrowd » 08 srp 2017 20:49

Pokud je reklamace uznaná, pak prodejce hradí i náklady, které by jinak nevznikly => i poštovné.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

Uživatelský avatar
Karrex
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9595
Registrován: listopad 08
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?

Příspěvekod Karrex » 08 srp 2017 20:50

Musíš si o to ale říct, oni nikdy sami od sebe toto neuhradí. Když jsem reklamoval v ČR, nikdy neposlali. Když jsem reklamoval v Německu, tak poslali.
Funguji už jen přes SZ. Sestava v profilu.
Watercooling Club EXOverclocker@HWBot league rank#1 Aprilia Shiver Club BMW ///M Club

Uživatelský avatar
cobr4in
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2770
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?

Příspěvekod cobr4in » 08 srp 2017 23:59

Díky za odpovede.
Ešte jedna vec - ak by som musel tovar znova reklamovať, vraj stačí pôvodná faktúra. Ako bude ale potom predajca vedieť, že ide už o druhú reklamáciu toho istého výrobku?
► Zobrazit spoiler

Uživatelský avatar
Microsheep
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1656
Registrován: leden 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?

Příspěvekod Microsheep » 09 srp 2017 06:54

Vědět by to měli, opisují se seriové čísla (v nějakých produktech to může být jiný identifikátor) a to i v případě, že vymění nějakou část produktu, musí si opsat sériovku nového dílu.

Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Guru Level 14
Guru Level 14
Příspěvky: 28576
Registrován: březen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?

Příspěvekod Martab » 09 srp 2017 07:16

Protokol o první reklamaci si určitě nech, kdyby náhodou, ale jinak si to prodejce/výrobce dohledá kolikrát bylo dané zboží reklamováno.
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU

Uživatelský avatar
cobr4in
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2770
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamácia - kto hradí poštovné?  Vyřešeno

Příspěvekod cobr4in » 09 srp 2017 15:05

Všetkým ďakujem za pomoc, pomohli ste mi. :-)
► Zobrazit spoiler


Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti