Reklamace produktu bez faktury Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
Dolpi
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 908
Registrován: červenec 15
Bydliště: Vysočina
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Reklamace produktu bez faktury  Vyřešeno

Příspěvekod Dolpi » 27 srp 2016 21:33

Zdravím,
rozhodl jsem se, že kvůli vadě půjdu reklamovat myš. Jenomže nemůžu najít fakturu. Myš už jsem jednou reklamoval a mám od toho reklamační list, který obsahuje vše, co je na faktuře poznamenané. Myslíte, že mi reklamaci uznají, když jim ukáži pouze ten reklamační list?
CPU: AMD Ryzen 5 5600x, Cooling: NZXT Kraken x63, 2x NZXT Aer RGB 2 120mm, MB: Asus ROG Strix B550 - A Gaming, RAM: 4x Corsair Vengeance RGB PRO 8GB, GPU: Gigabyte Vision RTX 3060Ti, Storage: Samsung SSD 980 250GB, Samsung SSD 980 1TB, PSU: Asus ROG Strix W650, Case: NZXT H510i

Reklama
d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 16106
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace produktu bez faktury

Příspěvekod d1amond » 27 srp 2016 21:36

Měli by. Ale samozřejmě pokud by se cukli, je Tvou povinností předložit doklad o koupi. Pokud je to férový prodejce, reklamační protokol mu postačí.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?

Uživatelský avatar
svo0094
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: srpen 16
Bydliště: Samsø, DK
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace produktu bez faktury

Příspěvekod svo0094 » 27 srp 2016 21:39

K reklamaci dokonce nepotřebujete ani originál dokladu o koupi. Prokázat, že jste u prodejce věc koupili, můžete i jinak – posloužit může třeba výpis z účtu při platbě převodem nebo kartou, originální obal, specifičnost zboží, pokud ho nikdo jiný neprodává, nebo v krajní situaci i výpověď svědka.

Zdroj: http://www.penize.cz/reklamace/298958-r ... otrebitele
Na Google je toho víc než seriály zdarma :thumbup:

Uživatelský avatar
Dolpi
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 908
Registrován: červenec 15
Bydliště: Vysočina
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace produktu bez faktury

Příspěvekod Dolpi » 27 srp 2016 21:41

Díky za odpovědi. Myš jsem kupoval u CZC.
CPU: AMD Ryzen 5 5600x, Cooling: NZXT Kraken x63, 2x NZXT Aer RGB 2 120mm, MB: Asus ROG Strix B550 - A Gaming, RAM: 4x Corsair Vengeance RGB PRO 8GB, GPU: Gigabyte Vision RTX 3060Ti, Storage: Samsung SSD 980 250GB, Samsung SSD 980 1TB, PSU: Asus ROG Strix W650, Case: NZXT H510i


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1598
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host