mám úkol, naprogramovat hru v object pascal (jde o hru šibenice) celou jí mam naprogramovanou jen si nevím rady dvěmi drobnostmi.
Zaprvé potřebuji v této podobě kódu, aby zmačknutí tlačítka akceptovalo "A" i "Á" nebo "E", "É" i "Ě" nevím jak to provést.
Kód: Vybrat vše
procedure TForm1.Button10Click(Sender: TObject);
begin
Button10.Enabled := False;
DostatZnak('e');
AktualizaceObrazku;
end;
Druhý problém je při ukládání slov do souboru vždy mi data uložené v souboru přepíše a uloží nové - potřebuji slova přidávat.
Kód: Vybrat vše
procedure TForm1.Button2Click(Sender: TObject); //Tlačítko přidat slovo
Var
Slovo: String;
begin // Vstupní dotaz
MessageDlg('Slova s více než 10 písmeny a méně než 3 písmena se nebudou brát v úvahu.', mtWarning, [mbOK], 0);
if InputQuery('Přidat slovo, zadejte slovo', 'které chcete přidat do seznamu: ', Slovo) = True then
begin
if (Length(Slovo) > 2) and (Length(Slovo) < 10) then // Zkontrolujeme velikost
begin
ListBox1.Items.Add(Slovo); // Slovo přidáme
ListBox1.Sorted := False;
ListBox1.Sorted := True;
ListBox1.Items.SaveToFile(Dirr + 'seznam_slov.txt'); // Uložíme
Label3.Caption := IntToStr(ListBox1.Items.Count); // Změníme zobrazený počet slov
end;
end;
end;
Děkuji za pomoc Radek