Kontrola logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 27 črc 2017 17:42

. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe
klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
Jtcko
Level 2
Level 2
Příspěvky: 228
Registrován: leden 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Jtcko » 29 črc 2017 23:34

Malwarebytes
www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 29.07.17
Čas skenování: 23:33
Logovací soubor: aha.txt
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.1.2.1733
Verze komponentů: 1.0.160
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.2464
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 10 (Build 14393.0)
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: DESKTOP-198LRRR\Jakub

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 350362
Zjištěné hrozby: 1
Hrozby umístěné do karantény: 1
Uplynulý čas: 1 min, 16 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Povoleno
Potenciálně nežádoucí modifikace: Povoleno

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Hodnota v registru: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 1
Generic.Malware/Suspicious, C:\PROGRAMDATA\WINDOWSERRORREPORTING\WVERMGR.EXE, Smazání při restartu, [0], [392686],1.0.2464

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Jtcko
Level 2
Level 2
Příspěvky: 228
Registrován: leden 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Jtcko » 29 črc 2017 23:51

RogueKiller V12.11.8.0 (x64) [Jul 24 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Jakub [Práva správce]
Started from : C:\Users\Jakub\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 07/29/2017 23:35:20 (Duration : 00:14:38)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 4 ¤¤¤
[PUP.Gen1] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\UCBrowserPID -> Smazáno
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | {FA68A41A-0F99-479C-BAFA-01DF34F0C50F} : v2.26|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|App=C:\Users\Jakub\AppData\Roaming\thdr\download\MiniThunderPlatform.exe|Name=MiniThunderPlatform| [x] -> Smazáno
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 2 ¤¤¤
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Jakub\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.5.0_43916\utorrentie.exe -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Soubor] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\Default\Extensions\pbnmnlipmkfkadfcdocgblonoccmolpe\3.1.0_0\bin\PPHelper\msvcp120.dll -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Soubor] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\Default\Extensions\pbnmnlipmkfkadfcdocgblonoccmolpe\3.1.0_0\bin\PPHelper\msvcr120.dll -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\Default\Extensions\pbnmnlipmkfkadfcdocgblonoccmolpe\3.1.0_0\bin\PPHelper -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\Default\Extensions\pbnmnlipmkfkadfcdocgblonoccmolpe\3.1.0_0\bin -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\Default\Extensions\pbnmnlipmkfkadfcdocgblonoccmolpe\3.1.0_0 -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\Default\Extensions\pbnmnlipmkfkadfcdocgblonoccmolpe -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\Default\Extensions -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\Default -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Soubor] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\UCWifi\1.0.0.8\d3dcompiler_47.dll -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\UCWifi\1.0.0.8 -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data\UCWifi -> Smazáno
[PUP.UCBrowser][Složka] C:\Users\Jakub\AppData\Local\UCBrowser\User Data -> Smazáno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Chrome:Config] Default [SecurePrefs] : homepage [http://seznam.cz/] -> Smazáno
[PUM.SearchPage][Chrome:Config] Default [SecurePrefs] : default_search_provider_data.template_url_data.keyword [google.cz] -> Smazáno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000DM003-1SB102 +++++
--- User ---
[MBR] e6d7f5ba3f33b8784c72a09fe0415e67
[BSP] b48f95bd924a2df7f03842be48db4cf2 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 953867 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: TS128GSSD370S +++++
--- User ---
[MBR] a54c339d169b1bb93c0f5bec5d06074d
[BSP] 0c66d3bc60404ecd9dce8c82a2b72ce4 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 300 MB
1 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 616448 | Size: 100 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 821248 | Size: 128 MB
3 - Basic data partition | Offset (sectors): 1083392 | Size: 121125 MB
4 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 249147392 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Jtcko
Level 2
Level 2
Příspěvky: 228
Registrován: leden 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Jtcko » 30 črc 2017 00:06

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by Jakub on 29.07.2017 at 23:51:41,07.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.14393 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Jakub\Downloads\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

29.07.2017 23:52:20 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\Jakub\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully
C:\Users\Jakub\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\Users\Jakub\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistPub deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-3769946018-1742982547-1930553169-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{58DE1CE6-4514-4D5E-9DB1-7093EA0727BC} deleted successfully
HKEY_USERS\S-1-5-21-3769946018-1742982547-1930553169-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{DF103F76-C542-49EA-9746-BE950B4C8DC7} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\Jakub\AppData\Roaming\discord deleted
C:\Users\Jakub\.android deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
C:\Users\Jakub\Documents\BitLord deleted
"C:\Users\Jakub\AppData\Roaming\BitLord\ui.conf" deleted
"C:\Users\Jakub\AppData\Roaming\BitLord" deleted

==== Chromium Look ======================


BTTV - Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ajopnjidmegmdimjlfnijceegpefgped
Chrome Media Router - Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm
Chrome Media Router - C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Use Search Asst"="yes"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
No DefaultScope Set For HKCU

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com"
"Use Search Asst"="no"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data will be reset at reboot
C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal will be reset at reboot
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Jakub\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Jakub\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Jakub\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache will be emptied at reboot
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=411 folders=81 126557983 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Jakub\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data" not found
"C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal" not found
"C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache\data_0" deleted
"C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache\data_1" deleted
"C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache\data_2" deleted
"C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache\data_3" deleted
"C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache\index" deleted

==== EOF on 30.07.2017 at 0:05:06,20 ======================

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 30 črc 2017 09:40

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů