nově vzniklá přátelská a neformální vývojářská skupina Limet, specializující se na vývoj svobodného softwaru (zejména her), hledá nové zájemce! :-}
Máš-li chuť tvořit, objevovat, zkoumat a být částí "něčeho výraznějšího", přijmeme tě s otevřeným srdcem!Jsem ten pravý?
Nic neztratíš, naopak získáš zajímavou zkušenost, nabídneš-li nám, co dokážeš - nepodceňuj své nadání!A co když nejsem dost dobrý?
Myslíš? Skloň hlavu na následující řádky:Prosím vás, jak se jako umělec v After Effectu mohu déle podílet na tvorbě nějaké hry? Vždyť bych tam jen nečinně posedával!
* Kreslíř navrhuje vnější vzhled charakterů a vlastně jakýchkoli grafických prvků, které grafik posléze pojme jako předlohu.
* Grafik se musí postarat jak o propagační materiály a vzezření webu, tak i o samotné obalování modelů v herním enginu. Neměl by se bránit ani pomoci časté animátorům.
* Programátor "dává a logicky seskupuje veškerá kolečka, aby výsledná forma pracovala jako jeden muž". Jinak řečeno, znalec v této oblasti (resp. jednoho či vícera z dále uvedených jazyků: HTML, CSS, Java Script, C++, C#) se hodí téměř kamkoli.
* Modelář se zaobírá hraním si s objekty tak, aby na konci "z té placky vzešel člověk". Při tvarování mu bude, jako ostatním, nezbytným pomocníkem Unity 3d 5.
* Umělec by v tomto případě neměl pohrdnout zhoštěním se úlohy producenta videí, ať se má již jednat o delší filmy vystihující povahu naší hry, či o něco docela jiného.
* Propagátor, neboli formálněji specialista v oblasti styku s veřejností, zajišťuje aktivitu třeba na sociálních sítích (a YT), není mu však odepíráno ani privilegium psaní odborných článků a jiné dílčí činnosti. Častokrát i rozmlouvá s grafiky o charakteru různých grafických materiálů - jedná se tak i o návrháře v trochu jiném slova smyslu.
Pořád si přijdeš jako páté kolo u vozu? A nezapomeň - Jeden bez druhého se vesměs neobejde, tudíž si u nás rozvineš i dovednosti v oblasti komunikace a spolupráce.
Snažíme se naslouchat veřejnosti, pro níž také aplikace zhotovujeme. Přitom zároveň zamýšlíme i zakomponovat do nich i takové prvky, jež by pozitivně ovlivnili dnešní společnost (alegorie, důraz na mezilidské vztahy,...); a naopak obloukem obkroužujeme ty fenomény, které promyšlené strategie rázem přemění na bezmyšlenkovité krvavé střílečky bez vyššího cíle než odreagování. Proto se také pokoušíme nalézt kompromis mezi hratelností a realističností, aby se naše projekty staly dostupné pro co nejširší veřejnost.Ještě mi prosím upřesněte alespoň vaše preference.
Jelikož náš mladičký web ještě zdaleka nesundal ze sebe lešení, nejsnažší cesta se jeví v kontaktování nás na Skypu (zjevíme se ti pod jakýmsi pseudonymem "Matiseli + Wenstorm"). Tam od zakladatelů získáš další instrukce a informace, mimo jiné i přístup do samotné Limet.Tak jo - definitivně jsem rozhodnut. Jak se s vámi spojím?
Těšíme se, až se staneš naší další posilou...
PS: Neboj se, jsme si dobře vědomi rozdílu mezi člověkem a strojem - nečeká tě jen tupé vykonávání zadané práce, i ty o dostaneš možnost rozhodovat o bližším charakteru jednoho z aktuálních projektů!