Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Hurvajz84
Level 1
Level 1
Příspěvky: 95
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Hurvajz84 » 17 lis 2017 13:05

Prosím o kontrolu logu. V poslední době se mi téměř ze dne na den začal výrazně zpomalovat pracovní notebook. Vše je jakoby "zasekané". Nezávisle na tom (teda aspoň myslím) se počítač už delší dobu přehřívá - zvlášť u náročnějších činností (např. puštění videa na internetu, úprava fotek v lightroomu apod.) - začne silně hučet ventilátor až se počítač asi v rámci zachování sebe sama vypne. Ale to je asi jiný problém, který se tu nevyřeší, spíš to výrazné zpomalení. Prosím tedy o kontrolu logu:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 13:01:26, on 17.11.2017
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.18838)

FIREFOX: 49.0.1 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Program Files\Luidia\eBeam Device Service\eBeamDeviceServiceUI.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Dropbox\Client\Dropbox.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe
C:\Program Files\Dropbox\Client\Dropbox.exe
C:\Program Files\Dropbox\Client\Dropbox.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\totalcmd\TOTALCMD.EXE
C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Vašek\Instalace\HijackThis.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\AAM Updates Notifier.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_60\bin\ssv.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre1.8.0_60\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Dropbox] "C:\Program Files\Dropbox\Client\Dropbox.exe" /systemstartup
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Program Files\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS5ServiceManager] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe" /MONITOR
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://*.webcompanion.com
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{B1EB4333-4245-4CAC-A932-8F57F6C1D4AF}: NameServer = 192.168.1.1
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - AMD - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdate) (dbupdate) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdatem) (dbupdatem) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: DbxSvc - Dropbox, Inc. - C:\Windows\system32\DbxSvc.exe
O23 - Service: eBeam Device Service - Luidia, Inc. - C:\Program Files\Luidia\eBeam Device Service\eBeamDeviceServiceMain.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Hewlett-Packard Company - C:\Windows\system32\Hpservice.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: Intel(R) Management & Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe

--
End of file - 7498 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod jaro3 » 17 lis 2017 18:36

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Hurvajz84
Level 1
Level 1
Příspěvky: 95
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Hurvajz84 » 18 lis 2017 00:05

# AdwCleaner 7.0.4.0 - Logfile created on Fri Nov 17 22:40:17 2017
# Updated on 2017/27/10 by Malwarebytes
# Database: 11-17-2017.1
# Running on Windows 7 Professional (X86)
# Mode: scan
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

PUP.Optional.Ask, C:\ProgramData\Ask
PUP.Optional.Ask, C:\ProgramData\Application Data\Ask
PUP.Optional.Ask, C:\Users\All Users\Ask
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\HP-1\AppData\Roaming\OpenCandy
PUP.Optional.WebCompanion, C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\LavasoftTcpService


***** [ Files ] *****

PUP.Optional.Legacy, C:\Windows\System32\lavasofttcpservice.dll
PUP.Optional.Legacy, C:\Windows\System32\LavasoftTcpServiceOff.ini
PUP.Optional.Legacy, C:\Users\HP-1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ip9wxbqr.default\searchplugins\Askcom.xml
PUP.Optional.Legacy, C:\Users\HP-1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ip9wxbqr.default\searchplugins\askcomsearch.xml


***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

PUP.Optional.Legacy, [Value] - HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | {40214D88-FD58-4BFE-90EB-10B5C7F37EEC}
PUP.Optional.Legacy, [Value] - HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | {AF7888D3-C7E2-41C6-B6ED-2111F31F1422}
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Lavasoft\Web Companion
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{3CCC052E-BDEE-408A-BEA7-90914EF2964B}
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{61F47056-E400-43D3-AF1E-AB7DFFD4C4AD}
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E2B98EEA-EE55-4E9B-A8C1-6E5288DF785A}
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{ED62BC6E-64F1-46BE-866F-4C8DC0DF7057}
PUP.Optional.Legacy, [Key] - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\webcompanion.com
PUP.Optional.WebCompanion, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{2CE0F1DC-C504-4B7B-A385-D94A2531DFFB}
PUP.Optional.WebCompanion, [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\LavasoftTcpService.exe


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

PUP.Optional.Legacy, SearchProvider found: websearch.ask.com - Ask.com
PUP.Optional.Legacy, SearchProvider found: websearch.ask.com - Ask.com Search


***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

PUP.Optional.Legacy, Plugin found: AVG Secure Search -
PUP.Optional.Legacy, SearchProvider found: Ask - ask.com
PUP.Optional.Legacy, SearchProvider found: ICQ Search - search.icq.com

/!\ Please Reset the Chrome Synchronization before cleaning the Chrome Preferences: https://support.google.com/chrome/answer/3097271


*************************



########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt ##########




Malwarebytes
http://www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 17.11.17
Čas skenování: 23:44
Logovací soubor: e9792a5c-cbe8-11e7-8a8c-cc52af1b1e8b.json
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.3.1.2183
Verze komponentů: 1.0.236
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.3286
Licence: Zkušební

-Systémová informace-
OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
Systém souborů: NTFS
Uživatel: HPNOTBOOK09\VKubecek

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 293243
Zjištěné hrozby: 10
Hrozby umístěné do karantény: 10
Uplynulý čas: 9 min, 30 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Detekovat
Potenciálně nežádoucí modifikace: Detekovat

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 1
PUP.Optional.ASK, HKU\S-1-5-21-148759912-2409937838-2851126428-1000\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCHSCOPES\{F0789541-7F01-40A0-AFA9-7FAE173680DC}, V karanténě, [526], [258187],1.0.3286

Hodnota v registru: 3
PUP.Optional.ASK, HKU\S-1-5-21-148759912-2409937838-2851126428-1000\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCHSCOPES\{F0789541-7F01-40A0-AFA9-7FAE173680DC}|URL, V karanténě, [526], [258187],1.0.3286
PUP.Optional.ASK, HKU\S-1-5-21-148759912-2409937838-2851126428-1000\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\TOOLBAR\WEBBROWSER|{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}, V karanténě, [526], [306571],1.0.3286
PUP.Optional.ASK, HKU\S-1-5-21-148759912-2409937838-2851126428-1000\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\TOOLBAR\WEBBROWSER|{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}, V karanténě, [526], [306571],1.0.3286

Data registrů: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 2
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\HP-1\AppData\Roaming\OpenCandy\8E609530133B4673995C54FAFB7F33D1, V karanténě, [523], [173202],1.0.3286
PUP.Optional.OpenCandy, C:\USERS\HP-1\APPDATA\ROAMING\OPENCANDY, V karanténě, [523], [173202],1.0.3286

Soubor: 4
PUP.Optional.OpenCandy, C:\Users\HP-1\AppData\Roaming\OpenCandy\8E609530133B4673995C54FAFB7F33D1\AVG-PC-TuneUp2014-cz-CZ-p4v1.exe, V karanténě, [523], [173202],1.0.3286
PUP.Optional.ASK, C:\USERS\HP-1\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\IP9WXBQR.DEFAULT\SEARCHPLUGINS\ASKCOMSEARCH.XML, V karanténě, [526], [331630],1.0.3286
PUP.Optional.ASK.Gen, C:\USERS\HP-1\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\IP9WXBQR.DEFAULT\SEARCHPLUGINS\ASKCOM.XML, V karanténě, [12419], [302069],1.0.3286
PUP.Optional.ASK, C:\USERS\VKUBECEK\APPDATA\LOCAL\GOOGLE\CHROME\USER DATA\Default\Web Data, Nahrazen, [526], [454827],1.0.3286

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod jaro3 » 18 lis 2017 10:09

Nepsal jsem abys v mbam hned vše mazal..

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
https://downloads.malwarebytes.com/file/JRT-EOL
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.


Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY
64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

další odkazy:
http://www.adlice.com/download/roguekiller/
http://www.bleepingcomputer.com/download/roguekiller/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Hurvajz84
Level 1
Level 1
Příspěvky: 95
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Hurvajz84 » 18 lis 2017 17:12

# AdwCleaner 7.0.4.0 - Logfile created on Sat Nov 18 16:00:17 2017
# Updated on 2017/27/10 by Malwarebytes
# Running on Windows 7 Professional (X86)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

Deleted: C:\ProgramData\Ask
Deleted: C:\ProgramData\Application Data\Ask
Deleted: C:\Users\All Users\Ask
Deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\LavasoftTcpService


***** [ Files ] *****

Deleted: C:\Windows\System32\lavasofttcpservice.dll
Deleted: C:\Windows\System32\LavasoftTcpServiceOff.ini


***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

Deleted: [Value] - HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules|{40214D88-FD58-4BFE-90EB-10B5C7F37EEC}
Deleted: [Value] - HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules|{AF7888D3-C7E2-41C6-B6ED-2111F31F1422}
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Lavasoft\Web Companion
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{3CCC052E-BDEE-408A-BEA7-90914EF2964B}
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{61F47056-E400-43D3-AF1E-AB7DFFD4C4AD}
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E2B98EEA-EE55-4E9B-A8C1-6E5288DF785A}
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{ED62BC6E-64F1-46BE-866F-4C8DC0DF7057}
Deleted: [Key] - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\webcompanion.com
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{2CE0F1DC-C504-4B7B-A385-D94A2531DFFB}
Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\LavasoftTcpService.exe


***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

SearchProvider deleted: websearch.ask.com - Ask.com
SearchProvider deleted: websearch.ask.com - Ask.com Search


***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

Plugin deleted: AVG Secure Search -
SearchProvider deleted: Ask - ask.com
SearchProvider deleted: ICQ Search - search.icq.com


*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [2755 B] - [2017/11/18 15:47:1]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt ##########

Hurvajz84
Level 1
Level 1
Příspěvky: 95
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Hurvajz84 » 18 lis 2017 17:26

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 7 Professional x86
Ran by VKubecek (Administrator) on so 18.11.2017 at 17:18:03,34
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 9

Successfully deleted: C:\Users\VKubecek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ndibdjnfmopecpmkdieinmbadjfpblof (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\VKubecek\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\67U50124 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\VKubecek\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\CA588O6H (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\VKubecek\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\MVILFAT2 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\VKubecek\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\QY70GB3L (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\67U50124 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\CA588O6H (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\MVILFAT2 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\QY70GB3L (Temporary Internet Files Folder)



Registry: 1

Successfully deleted: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{C0C3A6C6-03BC-4195-8FCB-AEA091301353} (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on so 18.11.2017 at 17:21:34,53
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hurvajz84
Level 1
Level 1
Příspěvky: 95
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Hurvajz84 » 18 lis 2017 19:28

RogueKiller V12.11.24.0 [Nov 13 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : VKubecek [Práva správce]
Started from : C:\Va?ek\Instalace\RogueKiller_portable32.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 11/18/2017 18:26:11 (Duration : 00:30:59)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-148759912-2409937838-2851126428-1005\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Chrome:Config] Default [SecurePrefs] : homepage [http://lezec.cz/] -> Nalezeno
[PUP.Gen1|PUM.HomePage][Chrome:Config] Default [SecurePrefs] : session.startup_urls [http://www.google.com/|http://mysearch.avg.com?cid={A74F231D-6BCF-4FDD-8DE9-C304E453DD49}&mid=de4a8a7b391a47d3bcebd16a62fd7eac-2faadd579e3b703a7a789ce73fa2022b97d085a4&lang=cs&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-02-06 08:33:14&v=17.3.1.91&pid=safeguard&sg=&sap=hp|http://mysearch.avg.com?cid={FE721C9E-3B35-4694-B693-32C8A988ECC5}&mid=de4a8a7b391a47d3bcebd16a62fd7eac-2faadd579e3b703a7a789ce73fa2022b97d085a4&lang=cs&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-02-25 08:25:55&v=17.3.1.91&pid=safeguard&sg=&sap=hp|http://mysearch.avg.com?cid={FE721C9E-3B35-4694-B693-32C8A988ECC5}&mid=de4a8a7b391a47d3bcebd16a62fd7eac-2faadd579e3b703a7a789ce73fa2022b97d085a4&lang=cs&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-02-25 08:25:55&v=18.1.5.512&pid=safeguard&sg=&sap=hp|http://mysearch.avg.com?cid={FE721C9E-3B35-4694-B693-32C8A988ECC5}&mid=de4a8a7b391a47d3bcebd16a62fd7eac-2faadd579e3b703a7a789ce73fa2022b97d085a4&lang=cs&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-02-25 08:25:55&v=18.1.7.598&pid=safeguard&sg=&sap=hp|http://ursus.cz/|http://facebook.com/|http://lezec.cz/|http://horyinfo.cz/|http://idos.cz/] -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: SAMSUNG HM641JI ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 7cc4fc536dfabb5e9e014dd23afe3149
[BSP] 9c429c57066d894bc5e71366a4398c06 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 610378 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Orcus » 18 lis 2017 21:00

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka).
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva" a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

====================================================

Stáhni
Zoek.exe

a ulož si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy, okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor, náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


Klikni na Run Script
Program provede sken, opravu, sken i oprava může trvat i více minut, je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů, jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Hurvajz84
Level 1
Level 1
Příspěvky: 95
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Hurvajz84 » 19 lis 2017 09:32

RogueKiller V12.11.24.0 [Nov 13 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : VKubecek [Práva správce]
Started from : C:\Va?ek\Instalace\RogueKiller_portable32.exe
Mód : Smazat -- Datum : 11/19/2017 00:17:49 (Duration : 00:28:55)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Policies] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | ConsentPromptBehaviorAdmin : 0 -> Nahrazeno (2)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-148759912-2409937838-2851126428-1005\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 0 -> Nahrazeno (1)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware -> Smazáno
[PUP.Gen1][Soubor] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\1ih3kcqd.oms\setup_basic_3500.exe -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\1ih3kcqd.oms -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\1vssw3sg.tgs -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\3gj0lqsy.3qb -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\4tgwfblt.wli -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\5gmatlhw.cc5 -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\b4j3nozf.fvy -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\bgahgg2t.0m2 -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\bk4termx.gh1 -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\daexrx00.4jv -> Smazáno
[PUP.Gen1][Soubor] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\Drivers.data -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\fkhp3eij.uv0 -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\fwtrlpox.vxc -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\gvs1kkxt.4sl -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\h0ni1ftn.csj -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\i3fmusf5.0wt -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\ig5502wm.vxr -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\jgc1u34l.y4o -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\mftbb2qw.c2i -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\mmxe3qip.uzq -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\n222jugv.5hh -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\ojybi5ul.min -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\onnnlrnx.2ro -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\oynqm4kw.upd -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\pclgd4tp.nku -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\qpo4gmn0.l3n -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\rqt32kd4.jti -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\u4suvmi1.mzs -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\udt1bhkg.3mo -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\wuptvmai.grj -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\yaufxzhl.nsu -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\yysl0eye.r3i -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers\zavn2ny3.2ra -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\drivers -> Smazáno
[PUP.Gen1][Soubor] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy\settings.dat -> Smazáno
[PUP.Gen1][Složka] C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Easeware\DriverEasy -> Smazáno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Chrome:Config] Default [SecurePrefs] : homepage [http://lezec.cz/] -> Smazáno
[PUP.Gen1|PUM.HomePage][Chrome:Config] Default [SecurePrefs] : session.startup_urls [http://www.google.com/|http://mysearch.avg.com?cid={A74F231D-6BCF-4FDD-8DE9-C304E453DD49}&mid=de4a8a7b391a47d3bcebd16a62fd7eac-2faadd579e3b703a7a789ce73fa2022b97d085a4&lang=cs&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-02-06 08:33:14&v=17.3.1.91&pid=safeguard&sg=&sap=hp|http://mysearch.avg.com?cid={FE721C9E-3B35-4694-B693-32C8A988ECC5}&mid=de4a8a7b391a47d3bcebd16a62fd7eac-2faadd579e3b703a7a789ce73fa2022b97d085a4&lang=cs&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-02-25 08:25:55&v=17.3.1.91&pid=safeguard&sg=&sap=hp|http://mysearch.avg.com?cid={FE721C9E-3B35-4694-B693-32C8A988ECC5}&mid=de4a8a7b391a47d3bcebd16a62fd7eac-2faadd579e3b703a7a789ce73fa2022b97d085a4&lang=cs&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-02-25 08:25:55&v=18.1.5.512&pid=safeguard&sg=&sap=hp|http://mysearch.avg.com?cid={FE721C9E-3B35-4694-B693-32C8A988ECC5}&mid=de4a8a7b391a47d3bcebd16a62fd7eac-2faadd579e3b703a7a789ce73fa2022b97d085a4&lang=cs&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2014-02-25 08:25:55&v=18.1.7.598&pid=safeguard&sg=&sap=hp|http://ursus.cz/|http://facebook.com/|http://lezec.cz/|http://horyinfo.cz/|http://idos.cz/] -> ERROR [b7]

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: SAMSUNG HM641JI ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 7cc4fc536dfabb5e9e014dd23afe3149
[BSP] 9c429c57066d894bc5e71366a4398c06 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 610378 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Hurvajz84
Level 1
Level 1
Příspěvky: 95
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Hurvajz84 » 19 lis 2017 09:36

Ten odkaz na stáhnutí zoek.exe je neplatný..a odkazy z googlu mi NOD blokuje, že jsou to nebezpečné stránky..

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Orcus » 19 lis 2017 10:36

Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Hurvajz84
Level 1
Level 1
Příspěvky: 95
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Kontrola logu, pomalý počítač, přehřívání

Příspěvekod Hurvajz84 » 19 lis 2017 15:11

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 24-October-2017
Tool run by VKubecek on ne 19.11.2017 at 13:13:22,18.
Microsoft Windows 7 Professional 6.1.7601 Service Pack 1 x86
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Vašek\Instalace\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

19.11.2017 13:14:33 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\HP-1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ip9wxbqr.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "http://www.skolakostelec.cz/news.php");
user_pref("browser.search.defaultengine", "Google");
user_pref("browser.search.order.1", "Ask.com");

Added to C:\Users\HP-1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\ip9wxbqr.default\prefs.js:

Deleted from C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\qt3oav2f.default\prefs.js:

Added to C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\qt3oav2f.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\VKubecek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\qt3oav2f.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů