Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:05:19, on 20.08.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0000)
FIREFOX: 55.0.2 (x86 sk)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\sihost.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Security\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\taskhostw.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Windows\SystemApps\ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\ShellExperienceHost.exe
C:\Windows\SystemApps\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\SearchUI.exe
C:\Windows\System32\RuntimeBroker.exe
C:\Windows\System32\smartscreen.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCuiL.exe
C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvNode\NVIDIA Web Helper.exe
C:\WINDOWS\system32\conhost.exe
C:\WINDOWS\system32\taskhostw.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Users\bronislav553\Desktop\HijackThis.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [SecurityHealth] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCuiL.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ShadowPlay] "C:\Windows\system32\rundll32.exe" C:\Windows\system32\nvspcap.dll,ShadowPlayOnSystemStart
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\bronislav553\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O15 - ESC Trusted Zone: http://help.eset.com (HKLM)
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\System32\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Security\ekrn.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA LocalSystem Container (NvContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA NetworkService Container (NvContainerNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvContainer\nvcontainer.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: NVIDIA Telemetry Container (NvTelemetryContainer) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvTelemetry\NvTelemetryContainer.exe
--
End of file - 3953 bytes
NO PROBLEM JE,ale lto je asi ina vec.stale mi vyskakuje hlaška Display driverstoped responding and has rekovered
PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU Vyřešeno
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Příspěvky: 43061
- Registrován: červen 07
- Bydliště: Jižní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU
Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/
ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci
Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt
ten péroblém zkus hledat zde:
https://www.google.cz/search?q=display+ ... xIWyRN3Y38
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/
ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci
Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt
ten péroblém zkus hledat zde:
https://www.google.cz/search?q=display+ ... xIWyRN3Y38
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Re: PC stale reštartuje,mrzne,čierna obrazovka,znova to začalo po aktualizacii FIREFOXU Vyřešeno
ok dakujem pekne zatial to fiči
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů