Neuspokojivě řešená reklamace Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

behavioralista
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1359
Registrován: únor 14
Bydliště: Jižní Morava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod behavioralista » 10 zář 2014 19:35

Tak mi právě slavné CZC napsalo,že mi vrátí kupní částku za reklamovanou grafiku,přestože jsem důsledně žádal výměnu za novou.Dvakrát reklamace uznána.
Poprvé požadována oprava:jen se to válelo ve zkurveném AUTORIZOVANÉM SERVISU 30 dní.Samozřejmě neopraveno závada přetrvávala dáno na reklamaci podruhé s tím,že chci novou grafiku.A nyní opět po 30 dnech,že mi vystaví dobropis,který si musím vytisknout,vyplnit,naskenovat a poslat zpátky?
Ptám se co je tohle za jednání?
P.S. Hlavně si teďka nekupujte na CZC GTX 780 Ti od GIGABYTU,protože se domnívám,že tu dvakrát reklamovanou,nestabilní grafiku dají znovu do oběhu.

Reklama
lucaso84
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2698
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod lucaso84 » 10 zář 2014 19:39

Jednání moc dobré asi ne, ale aspoň ti vrátí peníze a kup novou GK jinde.
CPU: Intel Core i5 10400F 2,9GHz
OP: 16GB Kingston 2666MHz
GFX: GIGABYTE RX460 WINDFORCE OC 4G
MB: GIGABYTE B460M DS3H - Intel B460
HDD: Seagate Barracuda 7200.14 1TB
SSD: Samsung 860 EVO 500GB
Zdroj: Fortron HEXA+ 400W
Case: Evolveo Ray 4
OS: Windows 10 64bit
Chladič: Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev.2

behavioralista
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1359
Registrován: únor 14
Bydliště: Jižní Morava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod behavioralista » 10 zář 2014 19:43

Tak jako když reklamaci uznají jako oprávněnou,proč nepostupují podle mého požadavku na výměnu za nový kus?Asi sy myslí,že mi vrátí prachy a já si u nich koupím novou.Ale to se šeredně pletou.S CZC jsem definitivně skončil.Jo a jakou by jste mi doporučili? Přemýšlel jsem o GHZ edition samozřejmě od TS.

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod wattmetr » 10 zář 2014 22:42

Pokud jsi požadoval výměnu za novou stejného typu, měli by Ti vyhovět. Ale jestli jsi požadoval výměnu za novou GK jiného typu, je naprosto v pořádku, že Ti vrací peníze.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod petr22 » 10 zář 2014 23:04

Co presne mas uvedeno na reklamacnim protokolu? Tam musi byt uvedeno co s tim kdo delal.

Nemuze se to valet 30 dni v autorizovanem servisu aniz by z toho byl nejaky vysledek. Reklamace musi byt bud uznana nebo neuznana, neni nic mezi.

Od toho zavisi i postup prodejce - nemuze vymenit za novy kus neco, co autorizovany servis potvrdi ze nema vadu.

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod wattmetr » 10 zář 2014 23:14

Od toho zavisi i postup prodejce - nemuze vymenit za novy kus neco, co autorizovany servis potvrdi ze nema vadu.

Dovolím si mírně oponovat, spíš upravit ten citát:
Od toho zavisi i postup prodejce - muze vymenit za novy kus neco, co autorizovany servis potvrdi ze nema vadu. Ani v autorizovaném servisu nejsou neomylní. Ale proč by to dělal, že?

Nejdůležitější je v této fázi ten reklamační protokol.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod petr22 » 10 zář 2014 23:30

Prodejce reklamaci neposuzuje, od toho je autorizovany servis. Kdyz se rozhodne vymenit zbozi o kterem autorizovany servis rekne ze nema vadu tak to dava prodejce ze sveho, proto obvykle zamitnuti autorizovanym servisem = zamitnuta reklamace. Kdyz zakaznik nesouhlasi, musi to resit soudni cestou na zaklade znaleckeho posudku.

A prave to vyjadreni autorizovaneho servisu musi byt na reklamacnim protokolu - ostatni jsou dojmy a zbozna prani. CZC na tom nema moznost cokoliv ovlivnit, jen tu kartu zasle zpet distributorovi.

Penize se obvykle vraci v pripade ze neni mozna ani oprava, ani vymena - napriklad kdyz prodejce zadny jiny kus proste nema k dispozici. O zpusobu reklamace rozhoduje prodejce (ale to tam take musi byt napsane).

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod wattmetr » 10 zář 2014 23:35

Nemám nic proti, popsal jsi to naprosto přesně s jednou výhradou: Prodejce reklamaci nejen posuzuje, ale musí o ní rozhodnout! Ale asi proto jsi napsal "obvykle zamítnutí" ;)
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod petr22 » 10 zář 2014 23:40

Prodejce rozhodne podle vyjadreni servisu - zavada ano/ne a kdyz ano, zda byla zpusobena zakaznikem nebo se na ni vztahuje zaruka. Proto ta reklamace trva tak dlouho, i kdyz zakaznik vyskakuje az do stropu a dovolava se COI a TV Nova.

Kdyz se mi neco vrati bez opravy tak bych ocekaval na reklamacnim protokolu ze servisu ze se zavada neprojevila, tudiz je reklamace prodejcem zamitnuta.

Reklamace uznana neznamena ze zbozi prevezme prodejce k reklamaci, ale to ze je uznana zavada na kterou se vztahuji zarucni podminky. A tomu zrovna popisovany pripad neodpovida.

Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: duben 13
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod wattmetr » 10 zář 2014 23:51

Nebudu to prodlužovat, vím, že musíš mít poslední slovo. Tak Ti ho dopřeji.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...

Uživatelský avatar
hroch123
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1363
Registrován: březen 06
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod hroch123 » 11 zář 2014 08:45

Nestabilní grafika, vsadím se že máš nedostatečný zdroj. Grafiku to neutáhlo a vypínal se počítač. Grafice nic nebude, jen tvá blbost.
PC XT 8086, 640 Kb ram, 20mb hdd, Hercules monochrome, 14" Philips monochrome, 5/4 fdd 360kb.

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 16106
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neuspokojivě řešená reklamace

Příspěvekod d1amond » 11 zář 2014 09:12

Nechápu jednu věc. Proč se vztekat, když mi vrací plnou kupní hodnotu :idea: Prostě vezmu prachy a koupím něco jiného.

DBP má právo prodejce vystavit v kterékoliv fázi reklamačního řízení. Nikde není uvedeno, že musí zákazníkovi vyměnit vadný kus za nový (např. není skladem, výroba skončila, cena nové je vyšší než pořizovací, apod...).
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1505
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host