Stránka 1 z 1

internetový obchod ggpc.cz

Napsal: 12 črc 2016 11:34
od Tahumi
dobry den chtel bych se zeptat na vase zkusenosti s obchodem ggpc.cz

Re: internetový obchod ggpc.cz

Napsal: 12 črc 2016 11:40
od behavioralista

Re: internetový obchod ggpc.cz

Napsal: 12 črc 2016 11:47
od Michael850
Opravdu na to bylo nutné hned zakládat téma, jak sis tu něco o tom přečetl? Zboží se dováží ze zahraničí z předváděček s EU distribucí, takže servis hledej všude v Evropě, jen ne v ČR. Případná reklamace bude trvat nějaký ten pátek.

Re: internetový obchod ggpc.cz

Napsal: 12 črc 2016 12:29
od petr22
Pripadna reklamace muze trvat nejaky ten patek vzdycky - presneji receno je na to ze zakona 30 dnu.

U obchodu ktere neprodavaji zbozi z oficialni distribuce jde o to, ze zbozi je nutne reklamovat jedine u prodejce, protoze autorizovane servisy to obvykle odmitnou s tim, ze to neni urceno pro CR. Coz v pripade kdy prodejce je z Horni Dolni a autorizovany servis ve vedlejsi ulici muze zakaznikovi vadit.

Re: internetový obchod ggpc.cz

Napsal: 13 říj 2017 11:42
od jank20
Dobrý den,
s obchodem mám jen dobré zkušenost. Je fakt, že o tom odpovídá i samotné hodnocení heureky. Nabízejí levné notebooky se zárukou a s rozdělením podle stavu což je taky super. Nakoupil jsme v minulost a absolutně bez problému. Dá se snimi na všem domluvit i skrze facebook. Za mě doporučuji :)

Re: internetový obchod ggpc.cz

Napsal: 13 říj 2017 11:54
od GGPC
Dobrý den
Malinko zde situaci vysvětlím. Jsme obchod,který notebooky dováží ze zahraničí,vykupuje a dbá na to,aby zboží bylo v opravdu top stavu.Nepěkné,nekvalitní zboží nebereme a když se stane,že někdo má doma starší notebook v horším stavu,tak mu nabídneme pomoc výkupem s tím,že za náš notebook zaplatí méně a mi ten jeho použijeme na díly,a samozřejmě věci jako ram hdd atd.
My nemáme servis jako jiní ,že to je jak na běžícím páse,ke každému se přistupuje individuálně a hledá se opravdu chyba v přístroji
My máme stáhnuté nejlepší techniky,kteří mají k zákazníkovi osobní přístup a pokud je problém,tak to se zákazníkem řeší osobně,poradí najdou chybu atd.
Ano může to trvat až těch 30 dní,jak praví zákon,ale zase máte jistotu,že když notebook nepůjde opravit,tak Vám vrátíme peníze a ne opravit ho jen na oko a když skončí záruka máte smůlu.
Jinak notebooky od nás jsou testované se zárukou,možností rozšíření,jak si přesně představujete,máme spousty pěkných recenzí,samozřejmě se nezavděčíte nikomu,
Děkuji za toto téma,jen jsme měli potřebu se k tomu také trochu vyjádřit.

Váš tým GGPC
https://www.ggpc.cz/

A ještě bych chtěl dodat,ano nemáme výdejnu typu ala spořitelna atd.Máme malou výdejničku, kterou si opečováváme a než být někde v honosných palácích,tak se raději typem slevy se zákazníky rozdělíme , proto si můžeme dovolit být nejlevnější a proto nás zákazníci vyhledávají,aby ušetřily a měly to nejlepší v poměru cena/výkon

Re: internetový obchod ggpc.cz

Napsal: 13 říj 2017 12:21
od zeus
E-shop pro zensky, neni to diskriminace?!

Nepěkné zboží nebereme..
aby ušetřily a měly to nejlepší


chtelo by to trochu opatchovat i cestinu (zamerne nepisu matersky jazyk)

Re: internetový obchod ggpc.cz

Napsal: 13 říj 2017 12:31
od faraon
Kdepak diskriminace, na to by měly být kvóty! Stejně jako na pozitivní názory od prvopřispěvatelů v jednom dni...
Ale také je potřeba si předem přečíst návod: https://www.feministky.com/jaky-poita-si-vybrat/