Dobrý den
Malinko zde situaci vysvětlím. Jsme obchod,který notebooky dováží ze zahraničí,vykupuje a dbá na to,aby zboží bylo v opravdu top stavu.Nepěkné,nekvalitní zboží nebereme a když se stane,že někdo má doma starší notebook v horším stavu,tak mu nabídneme pomoc výkupem s tím,že za náš notebook zaplatí méně a mi ten jeho použijeme na díly,a samozřejmě věci jako ram hdd atd.
My nemáme servis jako jiní ,že to je jak na běžícím páse,ke každému se přistupuje individuálně a hledá se opravdu chyba v přístroji
My máme stáhnuté nejlepší techniky,kteří mají k zákazníkovi osobní přístup a pokud je problém,tak to se zákazníkem řeší osobně,poradí najdou chybu atd.
Ano může to trvat až těch 30 dní,jak praví zákon,ale zase máte jistotu,že když notebook nepůjde opravit,tak Vám vrátíme peníze a ne opravit ho jen na oko a když skončí záruka máte smůlu.
Jinak notebooky od nás jsou testované se zárukou,možností rozšíření,jak si přesně představujete,máme spousty pěkných recenzí,samozřejmě se nezavděčíte nikomu,
Děkuji za toto téma,jen jsme měli potřebu se k tomu také trochu vyjádřit.
Váš tým GGPC
https://www.ggpc.cz/A ještě bych chtěl dodat,ano nemáme výdejnu typu ala spořitelna atd.Máme malou výdejničku, kterou si opečováváme a než být někde v honosných palácích,tak se raději typem slevy se zákazníky rozdělíme , proto si můžeme dovolit být nejlevnější a proto nás zákazníci vyhledávají,aby ušetřily a měly to nejlepší v poměru cena/výkon