k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
Grander
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 391
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod Grander » 01 srp 2016 19:55

osobně bych do toho spíš nešel.. Pokud se vyskytnou problémy, tak vzhledem k tomu že to budou na vlastní náklady posílat do Polska, tak spíš budou mít tendenci si to buď opravit sami na koleně, nebo reklamaci zamítnout jako neoprávněnou.. Toliko můj názor..



Reklama
Porek
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod Porek » 02 srp 2016 10:52

Tak tu reklamaci můžu vyřešit tak, že to pošlu přímo do poslkého lenova ne?
Jinak klávesnici přepnu systémově na českou a stejně na ni nekoukám, když píšu..

Dodatečně přidáno po 1 minutě 39 vteřinách:
Ale přesně co píše Grandder, píše i dost lidí na heurece no..

Alenka
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: únor 17
Pohlaví: Žena

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod Alenka » 13 úno 2017 13:53

Dobrý den, nedoporučuji nikdy si u nich cokoliv zakoupit. Nejen že nedodají v českém jazyce návody apod., to by bylo to poslední. Oni nerespektují reklamace. Vůbec u nich nelze reklamovat, nemají tel. číslo, které by toto rešilo. Na e-mailovou komunikaci se snaží nereagovat. Servis si dle nich musíte zařídit sami jako pozáruční, že Vám ho prý poté proplatí. Hovořila jsem o tom se servisem p. Martykán (Martykán servis), ten pro ně ani nechce servisovat v záruční době, protože mu to neproplácí. A tohle musíte jako zákazník řešit, pokud se chcete dopátrat nějakého servisu a to po 3 měsících fungování! Jednání je šílené, nemáte se jak domluvit. Telefon je uveden jen na jednu šílenou ženskou, která Vám sdělí, že reklamace neřeší, že musíte e-mailem. Když jsem nakonec sehnala servisáka, že ten servis pro ně udělá, protože jsem nepřistoupila na servis, který bych hradila já (po 3 měsících fungování), tak se servisák v půli opravy sbalil a odešel, protože přišel na větší závadu a řekl, že mu to oni určitě nezaplatí, že tedy odchází! Nevystavil ani protokol, protože by mu to neměl kdo uhradit. A byla jsem zase na začátku. Opravdu varuji před tímto obchodem, který tahá zboží za podivných okolností z Polska!

petr22
Guru Level 14
Guru Level 14
Příspěvky: 27874
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod petr22 » 13 úno 2017 14:01

Co jsem rikal - typicke podnikani "po cesku".

Udelat tohle nekde v civilizovane krajine, tak se majitel i jeho zamestnanci budou stydet 10 let vyjit na ulici, ze je nekdo pozna.

Policii a COI to zda se nevadi, vysvetlit to prodejci klackem je trestny cin.

Jedine reseni je u takto se chovajiciho "prodejce" nic nekupovat, at zkrachuje a pan majitel at si jde k jidlu treba natrhat travu a nasbirat zaludy.

ostravak_cz
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červen 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod ostravak_cz » 29 čer 2017 14:51

Taky mám zkušenost s nákupy a v poslední době i reklamacemi na K24. Nakupujeme v rodině od nich dlouho a celkem dost (asi 10-15 objednávek), od telefonu po nějaký ten spotřebič a to jak na k24 tak na jejich druhém eshopu Eldum. Jednak kvůli ceny, jednak kvůli toho, že tam mají na dost věcí super ceny a jednak proto, že některé z lidí si pamatuju z alfy (ještě té staré alfy před TSB).

Právě u lednice byl nedávno problém, v záruční době kleknula, přestala chladit. Ač bydlím v okruhu relativně blízkém od firmy, nechtělo se mi tahat 80kg lednici ze 7. patra. V K24 mi nabídli možnost jako psala paní Alenka nahoře, tzn. "mimozáručně" s následným proplacením. Na dotaz proč takto, tak mi bylo sděleno, že zboží pochází z PL distribuce (proto lepší cena - lednice u nich za 12000 kč, datart atd kolem 16ti), což mají uvedeno i v obchodních podmínkách (je to tam, hledal jsem to). Protože zboží není z CZ distibuce, tak některé autorizované servisy jim odmítají záruční opravy. Podle komunikace s nimi, je samosebou možnost dopravit zboží k nim na reklamaci, kde jej potom posílají do autorizovaného servisu do PL skrze jejich mateřskou společnost Komputronik v Polsku. Zvolili jsme možnost opravy u nás (obavy jsme měli) a následného proplacení opravy na náš účet. Doporučili i nějaké servisy, které by nám to udělaly (v našem případě jsme zvolili 1HP nebo tak nějak). Pán ze servisu přijel, diagnostikoval a opravil. Opravu jsme zaplatili, fotku s fakturou poslali do K24 a za pár dní jsme měli vše proplaceno. Celá reklamace, i když pravda dost nestandartně, byla vyřešena maximálně do týdne - kdybysme to dali k nim, tak budem čekat měsíc bez lednice. Stejně tak telefon, který jsem k nim odnesl. Nestihli sice 30 dní na reklamaci, ale ihned po uplynutí poslali dobropis a peníze na účet. Problém byl jednou u vrácení zboží, kdy jsem vracel sluchátka. Do 14 dnů nebyly peníze na účtě, volal jsem tam (trvalo než jsem se dovolal, fakt se to chce hodně obrnit). Paní na telefonu mi řekla, že to opravdu nebylo proplaceno, že se moc omlouvá a že to pourguje. Pak peníze přišly snad hned následující den.

Později, když jsem šel kupovat k nim na prodejnu nějaké drobnosti, jsem se trochu vyptával a došla řeč i na ten telefon. Říkali, že je to firma o 10 lidech a že denně mají několik stovek hovorů, že reklamační nestihali reklamace protože pořád viseli na telefonu. Že pokud chcou mít takové ceny, jaké mají, není možné mít vlastní call centrum kde bude dalších 10 lidí, kteří by řešili objednávky, reklamace, atd. Že vše řeší mailem, což mi přijde lepší než telefon. Kdyby byl problém, tak mám aspoň co dát do ruky ČOIce, protože to mám černé na bílém.

Je pravda, že tenhle obchod funguje dost odlišně. Zboží má na skladě v PL (prý tam jezdí každý den), reklamace nejsou řešené úplně standartně (ale bezproblémově - aspoň prozatím u mě). Ceny mají super, u některých věci MNOHEM nižší (viz výše cena za lednici - stejný model 12 vs 16 tis). Asi tam nějaký háček bude, ale já jsem zatím problém neměl. Já třeba na cenu hledím a než kupovat o 10-20% dráž v datartu nebo Alze, tak to zase risknu pokud bude dobrá cena. Hodnocení na obou eshopech mají podle heureky dobré, takže asi to podvodníci nebudou. Jo co mají fakt hrozné, tak ten eshop. To je fakt docela děs - nepřehledný, pomalý, neumím v něm hledat. Takže závěrem - nakupuju tam dlouho a nebál bych se znova nakoupit. Vzhledem cenám fastfoodu nemůžu očekávat luxus grandhotelu. Ale nažeru se a hlad nemám. Takže asi tak.

petr22
Guru Level 14
Guru Level 14
Příspěvky: 27874
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod petr22 » 29 čer 2017 15:44

Takhle funguje bezny cesky internetovy obchod. Nema nic skladem, pouze sedi na telefonu a emailu a objednava zbozi ze skladu primo k zakaznikovi. Priorita je luxusni auto majitele, vila, jachta nebo dovolena. Pro nizkou cenu udela vse.

Nekolik let funguje, jenze pak si pro provozovatele muze take dojit zasahova jednotka, ponevadz se ukaze, ze aby meli nizke ceny, malicko sidili stat na danich. A pak teprve at zakaznik zkusi neco reklamovat.

Chtit po ZAKAZNIKOVI aby si ZE SVEHO zaplatil zarucni opravu ? Panecku, to se hned tak nevidi.

ostravak_cz
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červen 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod ostravak_cz » 30 čer 2017 12:42

petr22 píše:Chtit po ZAKAZNIKOVI aby si ZE SVEHO zaplatil zarucni opravu ? Panecku, to se hned tak nevidi.


Njn, nemají nasmlouvané servisy a v obchodních podmínkách píšou, že je zboží z PL a nevztahují se na to žádné marketingové akce. To že lidi nečtou obchodní podmínky je jejich problém. Bohužel nikde není napsané, že velké spotřebiče se musí opravovat u zákazníka doma. Můžou říct, doruč to k nám, jako to dělá spousta obchodů. Představa, že si někdo do paneláku v 11 patře pořídí 220 kg americkou lednici... Mi jejich nabídka na opravu (ač nestandartní) přišla vhod. Vystěhovat půl kuchyně abych dostal lednici vůbec ven, řešil dopravu (svoz mi nabídli, že zařídí, ale člověk musí být doma a čekat kdy to vyzvednou) a potom byt MĚSÍC bez lednice. Takhle to beru jako službu navíc, kterou mi nabídli, poslali kontakty na servisy a hned proplatili. Problém jsem s tím neměl. Někomu se to asi nemusí líbit - viz ty nebo paní Alenka, ale já se s nima bez problému domluvil, co slíbili to dodrželi. Rozhodně více jsem se navztekla při reklamacích v alze a CZC. Nevím, no. Třeba mám štěstí a třeba si taky jednou spálím tlamu. ALe zatím nemám problém.

petr22
Guru Level 14
Guru Level 14
Příspěvky: 27874
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod petr22 » 30 čer 2017 13:03

Je to o tom, co si necha zakaznik vsechno libit.

Kdyby tohle nabidli zakaznikovi v Nemecku, maji na krku zalobu.

ostravak_cz
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červen 17
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod ostravak_cz » 04 črc 2017 12:57

A co konkrétně byste chtěl žalovat? Že jste v rámci reklamace musel lednici poslat k nim? Nějak nechápu.

Tak je to hlavně o tom co zákazník chce. Asi nejde mít plný servis "oficiální" distribuce při původu z polska za cenu o 20% nižší a nikde není psané, že to tak být musí. V německu by možná žalobu měli, jenže němec asi neřeší cenu jako my v čr, jekolož to je náš národní sport. Němcovi by to prodali za plnou palbu, protože ví, že to němec koupí i tak. Bohužel u nás chcou všichni všechno zadarmo a ještě remcají.

Já dám raději o 4 litry méně, protože pořád je předpoklad, že ta věc fungovat bude. Kdo na to má ať si to koupí za plnou palbu v alze a klidně si to připojistí na pád meteoritu za nesmyslné peníze navíc. Podle mě (z dosavadních zkušeností) obchod funguje normálně a v rámci možností mi vyšli vstříc.

petr22
Guru Level 14
Guru Level 14
Příspěvky: 27874
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod petr22 » 04 črc 2017 13:17

Jde o to, ze v Nemecku by si takovyhle pristup k zakaznikovi nedovolili ani Turci a to jsou nejaci sejdiri. Je nejaky standard v obchodnim vztahu ktery je obvykle dodrzovan, pouze u nas si zakaznik necha libit uplne vsechno, hlavne kdyz je to LEVNE a v AKCI.

Co je dalsi zasadni problem je to, ze Polsko neni zadna zazracna zeme, kde je vse natolik levnejsi, ze tim lze vysvetlit i o 30% nizsi cenu. Kdyz ja chci neco objednat oficialne z Polske distribuce, tak to zkratka o tolik levnejsi nez u nas neni - a jsou i podstatne vetsi trhy nez je polsky (Nemecko, Francie) kde jsou ceny stejne jako u nas. Vubec bych se nedivil, kdyby dovozci zbozi z Polska a dalsich statu provadeli jeste dalsi optimalizace "po ceste".

Tihle byli take levnejsi nez konkurence:
http://www.levneelektro.cz/

Obchod, ktery nuti platit zakazniky zarucni opravu z vlastnich penez nefunguje normalne. Takhle to funguje mozna nekde v Rusku.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Spojení s tímto webem není soukromé.
    od Sandalfon » 04 říj 2016 19:05 » v Vše ostatní (sw)
    6
    490
    od faraon
    05 říj 2016 06:34
  • Nějaké Lego
    od akem » 21 říj 2016 10:54 » v K: Vše ostatní
    4
    276
    od akem
    25 říj 2016 11:54
  • nějaké typy ?
    od Blaine » 14 úno 2017 20:56 » v Rady s výběrem hardwaru a sestavením PC
    1
    164
    od Barendol
    16 úno 2017 21:25
  • Hledám nějaké RPG
    od Streez » 17 říj 2016 17:42 » v Hry
    9
    457
    od DJAdam
    24 říj 2016 14:54
  • 2. Monitor Zhasne po nějaké době.
    od Whin1KK » 22 říj 2016 21:28 » v Problémy s hardwarem
    0
    106
    od Whin1KK
    22 říj 2016 21:28

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů