Reklamace CZC - notebook MSI

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

FilipFo
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: listopad 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Reklamace CZC - notebook MSI

Příspěvekod FilipFo » 10 lis 2016 21:05

Zdravím,
Cca. před rokem jsem koupil notebook od MSI na stránkách CZC
(https://www.czc.cz/msi-gp70-2qe-616cz-leopard-cerna/167989/produkt)
Před 3 dny se mi notebook vypnul a už nešel nahodit. Při zapnutí byl slyšet zvuk nabíhajících disků ale obrazovka zůstávala černá, posléze už nebyli slyšet ani disky a při připojení na externí obrazovku se také nic nedělo. Odnesl jsem ho teda do CZC a tam mi technik řekl že odešla nejspíše základní deska. Při dotazu jestli budu chtít notebook opravit/vyměnit nebo vrátit peníze jsem odpověděl že bych rád aby mi vrátili peníze.
Chci se tady zeptat jestli má někdo zkušenosti z reklamací na CZC a jaká je šance že mi vyhoví a vrátí mi peníze, vzhledem k tomu že po roce odešla základní deska.
Naposledy upravil(a) Ltb dne 11 lis 2016 09:33, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Upřesnění názvu

Reklama
Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace CZC

Příspěvekod Pernee44 » 10 lis 2016 21:09

Já mám zkušenost, že pokud mají pořád stejné zboží k dostání, tak dostaneš nový kus. Nebo ti ho opraví. Peníze vrací až jako poslední možnost. Já měl např. to "štěstí", že jsem pořídil sluchátka od sennheiseru, kterým se po určité době zničil kabel. Za ty 2 roky záruky jsem to stihl 3x vyreklamovat (reklamace hotová do týdne) a následně mi vrátili peníze :D
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

FilipFo
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: listopad 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC

Příspěvekod FilipFo » 10 lis 2016 21:10

No právě daný notebook se už nevyrábí tak mě to zajímá..

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53530
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Reklamace CZC

Příspěvekod petr22 » 10 lis 2016 21:13

Zadna prvni nebo posledni moznost, plati to co pozaduje zakaznik pri reklamaci.

Kdyz odstoupit od smlouvy, vrati penize. Kdyz nenapise nic, je zpusob vyrizeni na prodejci.

Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace CZC

Příspěvekod Pernee44 » 11 lis 2016 00:29

To by přeci každý chtěl při první vadě vrátit peníze...co si pamatuju tak jsem několikrát žádal vrátit peníze, ale zboží bylo opravený a vrácený.
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53530
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Reklamace CZC

Příspěvekod petr22 » 11 lis 2016 07:00

Pri prvni vade, ktera brani pouzivani vyrobku je mozno odstoupit od smlouvy.

Pokud i presto doslo k oprave tak by to urcite zajimalo COI.

Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Guru Level 14
Guru Level 14
Příspěvky: 28576
Registrován: březen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Reklamace CZC

Příspěvekod Martab » 11 lis 2016 07:16

Máš nějaký odkaz na paragraf? Protože on si každý může vykládat "závadu bránící používání" trochu jinak...

Odesláno z mého Huawei P8 Lite pomocí Tapatalk
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU

Uživatelský avatar
Zagi
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 274
Registrován: listopad 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace CZC

Příspěvekod Zagi » 11 lis 2016 07:29

http://www.penize.cz/reklamace/310074-reklamace-v-roce-2016-jak-na-to-abyste-uspeli-a-co-si-nenechat-libit

Tady to máš sepsané, může odstoupit od smlouvy, jelikož je to bráno jako podstatné porušení smlouvy, když to neplní svou funkci.
MB: MSI B250 PC MATE
CPU: Intel Pentium G4560
GPU: SAPPHIRE RX580 8GB NITRO+
RAM: 2x8GB Kingston HyperX Fury Black 8GB DDR4 2133MHz
PSU: Seasonic SS.500ET-T3-500W, Energy Knight
HDD: SAMSUNG HD103SJ ATA Device - 1TB
SSD: Kingston Now UV400 - 120GB
Case: SilentiumPC Regnum RG1 Pure Black

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53530
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Reklamace CZC

Příspěvekod petr22 » 11 lis 2016 07:51

Notebook nelze zapnout - to je snad jasna vada branici v pouziti.

Nicmene pokud nebylo pozadovano vraceni penez, je to jen chyba zakaznika ktery se neseznamil s platnymi zakony, konkretne obcanskym zakonikem.

Uživatelský avatar
satik
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3509
Registrován: leden 15
Bydliště: Krkonoše
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace CZC

Příspěvekod satik » 11 lis 2016 08:37

Zagi píše:http://www.penize.cz/reklamace/310074-reklamace-v-roce-2016-jak-na-to-abyste-uspeli-a-co-si-nenechat-libit

Tady to máš sepsané, může odstoupit od smlouvy, jelikož je to bráno jako podstatné porušení smlouvy, když to neplní svou funkci.

Omyl, když notebook nefunguje, tak to nemůžeš brát jako podstatnou vadu -> nemůžeš ze zákona chtít vrácení peněz.
Uhrát by se to dalo jen v případě, že u něj obchodník uvádí "spolehlivý" nebo něco podobného.

Ale některé obchody dovolují při uznaných reklamacích vrácení peněz i když na to nárok nemáš.
PC: MSI RTX 4090 Suprim X, AMD Ryzen 9 7950x3D, ASUS Crosshair HERO X6670E, 64GB RAM@6000CL30, Fractal Define Torrent, Seasonic PRIME TX 1600W, SSD Seagate Firecuda 530 M2 2TB +
4TB + 4TB SATA Micron 5200 ECO
Periferie: Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG, Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX300, Valve Index

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53530
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Reklamace CZC - notebook MSI

Příspěvekod petr22 » 11 lis 2016 09:40

Nefunkcni notebook neni podstatna vada? To by znamenalo, ze prodavane zbozi nemusi byt vubec funkcni.

Reklamacni rad CZC, bod 7:

Vady neodstranitelné

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové nebo může od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která však nebrání užívání zboží a kupující nepožaduje jeho výměnu, má právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.

Uživatelský avatar
Pernee44
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 943
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace CZC - notebook MSI

Příspěvekod Pernee44 » 11 lis 2016 09:43

Takže na vrácení peněz má nárok pouze, když vada nelze odstranit. Dík, teď v tom mam jasno :)
Core i5 4570, 8GB DDR3, msi gtx1070 8GB, 240GB SSD Kingston, 550W Zdroj


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1505
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19
  • Notebook do 20 000 Kč
    od Be-Happy » 11 dub 2023 09:00 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    2
    1380
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    24 dub 2023 12:25
  • Notebook max. 13k
    od Kijar » 11 úno 2024 13:39 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    3
    534
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    11 úno 2024 14:05
  • Notebook 2v1
    od lokhy » 25 kvě 2023 19:40 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    0
    561
    od lokhy Zobrazit poslední příspěvek
    25 kvě 2023 19:40
  • Notebook do 10 000,-
    od Zeck » 29 led 2024 22:31 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    28
    2712
    od Zivan Zobrazit poslední příspěvek
    05 úno 2024 20:14

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti