Stránka 1 z 3

Reklamace CZC - notebook MSI

Napsal: 10 lis 2016 21:05
od FilipFo
Zdravím,
Cca. před rokem jsem koupil notebook od MSI na stránkách CZC
(https://www.czc.cz/msi-gp70-2qe-616cz-leopard-cerna/167989/produkt)
Před 3 dny se mi notebook vypnul a už nešel nahodit. Při zapnutí byl slyšet zvuk nabíhajících disků ale obrazovka zůstávala černá, posléze už nebyli slyšet ani disky a při připojení na externí obrazovku se také nic nedělo. Odnesl jsem ho teda do CZC a tam mi technik řekl že odešla nejspíše základní deska. Při dotazu jestli budu chtít notebook opravit/vyměnit nebo vrátit peníze jsem odpověděl že bych rád aby mi vrátili peníze.
Chci se tady zeptat jestli má někdo zkušenosti z reklamací na CZC a jaká je šance že mi vyhoví a vrátí mi peníze, vzhledem k tomu že po roce odešla základní deska.

Re: Reklamace CZC

Napsal: 10 lis 2016 21:09
od Pernee44
Já mám zkušenost, že pokud mají pořád stejné zboží k dostání, tak dostaneš nový kus. Nebo ti ho opraví. Peníze vrací až jako poslední možnost. Já měl např. to "štěstí", že jsem pořídil sluchátka od sennheiseru, kterým se po určité době zničil kabel. Za ty 2 roky záruky jsem to stihl 3x vyreklamovat (reklamace hotová do týdne) a následně mi vrátili peníze :D

Re: Reklamace CZC

Napsal: 10 lis 2016 21:10
od FilipFo
No právě daný notebook se už nevyrábí tak mě to zajímá..

Re: Reklamace CZC

Napsal: 10 lis 2016 21:13
od petr22
Zadna prvni nebo posledni moznost, plati to co pozaduje zakaznik pri reklamaci.

Kdyz odstoupit od smlouvy, vrati penize. Kdyz nenapise nic, je zpusob vyrizeni na prodejci.

Re: Reklamace CZC

Napsal: 11 lis 2016 00:29
od Pernee44
To by přeci každý chtěl při první vadě vrátit peníze...co si pamatuju tak jsem několikrát žádal vrátit peníze, ale zboží bylo opravený a vrácený.

Re: Reklamace CZC

Napsal: 11 lis 2016 07:00
od petr22
Pri prvni vade, ktera brani pouzivani vyrobku je mozno odstoupit od smlouvy.

Pokud i presto doslo k oprave tak by to urcite zajimalo COI.

Re: Reklamace CZC

Napsal: 11 lis 2016 07:16
od Martab
Máš nějaký odkaz na paragraf? Protože on si každý může vykládat "závadu bránící používání" trochu jinak...

Odesláno z mého Huawei P8 Lite pomocí Tapatalk

Re: Reklamace CZC

Napsal: 11 lis 2016 07:29
od Zagi
http://www.penize.cz/reklamace/310074-reklamace-v-roce-2016-jak-na-to-abyste-uspeli-a-co-si-nenechat-libit

Tady to máš sepsané, může odstoupit od smlouvy, jelikož je to bráno jako podstatné porušení smlouvy, když to neplní svou funkci.

Re: Reklamace CZC

Napsal: 11 lis 2016 07:51
od petr22
Notebook nelze zapnout - to je snad jasna vada branici v pouziti.

Nicmene pokud nebylo pozadovano vraceni penez, je to jen chyba zakaznika ktery se neseznamil s platnymi zakony, konkretne obcanskym zakonikem.

Re: Reklamace CZC

Napsal: 11 lis 2016 08:37
od satik
Zagi píše:http://www.penize.cz/reklamace/310074-reklamace-v-roce-2016-jak-na-to-abyste-uspeli-a-co-si-nenechat-libit

Tady to máš sepsané, může odstoupit od smlouvy, jelikož je to bráno jako podstatné porušení smlouvy, když to neplní svou funkci.

Omyl, když notebook nefunguje, tak to nemůžeš brát jako podstatnou vadu -> nemůžeš ze zákona chtít vrácení peněz.
Uhrát by se to dalo jen v případě, že u něj obchodník uvádí "spolehlivý" nebo něco podobného.

Ale některé obchody dovolují při uznaných reklamacích vrácení peněz i když na to nárok nemáš.

Re: Reklamace CZC - notebook MSI

Napsal: 11 lis 2016 09:40
od petr22
Nefunkcni notebook neni podstatna vada? To by znamenalo, ze prodavane zbozi nemusi byt vubec funkcni.

Reklamacni rad CZC, bod 7:

Vady neodstranitelné

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové nebo může od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která však nebrání užívání zboží a kupující nepožaduje jeho výměnu, má právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.

Re: Reklamace CZC - notebook MSI

Napsal: 11 lis 2016 09:43
od Pernee44
Takže na vrácení peněz má nárok pouze, když vada nelze odstranit. Dík, teď v tom mam jasno :)