Zkušenost s reklamací u NZXT
Napsal: 27 črc 2017 19:57
Před pár dny jsem si na pumpě ulomil držáky pro bracket u NZXT X31. Už jsem se smířil, že si budu muset koupit jiného vodníka, nebo se na vodní chlazení grafik vykašlat úplně. Zkusil jsem ale kontaktovat NZXT, jestli by mi vodníka nevyreklamovali. Hodně jsem o tom pochyboval, protože držáky jsem ulomil svou vlastní blbostí. Po třech dnech mi odepsali. Nabídli mi jejich nový chladič NZXT X42 a mohl jsem si vybrat ze dvou možností:
1) Přestřihnout svému vodníkovi hadice (aby byl definitivně rozbitý) a vyfotit ho. Pak mi pošlou NZXT X42.
2) Zaplatit plnou cenu NZXT X42 ($130). Až mi přijde, tak mi peníze vrátí.
Vybral jsem si první možnost a NZXT X42 už je na cestě ke mně. Nemusím nic platit a ani nemusím svého vodníka někam posílat. Něco takového jsem vůbec nečekal. Pochopil to, kdyby mi zkrátka umřela pumpa, ale já jsem toho vodníka poškodil svou nešikovností a oni mi jen tak pošlou vodníka za 3500 Kč (X31 jsem kupoval za 2000 Kč).
1) Přestřihnout svému vodníkovi hadice (aby byl definitivně rozbitý) a vyfotit ho. Pak mi pošlou NZXT X42.
2) Zaplatit plnou cenu NZXT X42 ($130). Až mi přijde, tak mi peníze vrátí.
Vybral jsem si první možnost a NZXT X42 už je na cestě ke mně. Nemusím nic platit a ani nemusím svého vodníka někam posílat. Něco takového jsem vůbec nečekal. Pochopil to, kdyby mi zkrátka umřela pumpa, ale já jsem toho vodníka poškodil svou nešikovností a oni mi jen tak pošlou vodníka za 3500 Kč (X31 jsem kupoval za 2000 Kč).