Stránka 1 z 1

Reklamace Asusu v Alze - průběh  Vyřešeno

Napsal: 04 srp 2011 12:04
od Fucza
Zdravím. Koupil jsem asi před rokem minintb Asus eee 900 HA a přestal mě nabíjet. Jako by byl špatný ten vstup od nabíječky. Když se do toho ťuklo, nebo se kabel zatočil tak a tak ještě to jelo, teď už ne. No asi mi nezbyde nic jiného než reklamace. Proto se chci zeptat, jak taková reklamace u Alzy probíhá. Mám baterku ještě tak na 30 minut, v notebooku mám i pracovní věci a mnoho dokumentů a rodinných fotek. NErad bych o vše přišel a ani bych nechtěl, aby se v tom někdo vrtal. Kupoval jsem to přes internet s dovozem kurýrní službou, v reklamačních papírech mám nějaký servis v Ostravě se svozem (jsem z OV taky).
Díky za rady a za vaše podobné zkušenosti.

Re: Reklamace Asusu v Alze - průběh

Napsal: 04 srp 2011 12:35
od Pic
Pokud je uvedeno tel. č. toho servisu, tak si tam zatelefonuj a dovíš se více o reklamaci.

Re: Reklamace Asusu v Alze - průběh

Napsal: 04 srp 2011 12:41
od d1amond
Data jsou čistě problém uživatele a servis na to nebere zřetel. Pokud chceš mít jistotu, musíš si je zálohovat - což je celkem rozumné i s ohledem na případné poškození disku při běžné práci.
Zvláště fotky bych nesvěřil jedinému médiu, které točí 7200ot pokaždé, když ho zapneš.
Pokud seš si jistý, že disk nemá s vadou co dělat, můžeš si ho vyndat a poslat bez něj. Alespoň Acer mi toto zcela běžně umožňuje.

Re: Reklamace Asusu v Alze - průběh

Napsal: 04 srp 2011 12:46
od samotarrk
Osobně navštívit servis. Pokud je problém v nabíječce, což je častý jev u různých značek tak ntb nebudou potřebovat a když budeš mít štěstí hned ti nabíječku vymění.

Pokud by byl problém někde jinde, stačí (pokud nemáš zazálohováno) říci ať ntb nemažou. Jedná se jistě o chybu hw takže k tomu nebudou mít žádný důvod. A podezírat je, že si budou prohlížet fotky a nebo jen tak ze srandy mazat systém, není na místě.