Stránka 2 z 2

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 05 črc 2014 21:18
od sojkin626
U většiny desek je to tlačítko Delete nebo F2.

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 05 črc 2014 21:36
od Flipper
Tak jsem ji deaktivoval. Ten test pamětí zkusím až zítra a uvidím jestli problém přestal, když jsem deaktivoval tu integrovanou gk. Dopředu děkuju všem za pomoc :)

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 05 črc 2014 21:41
od adavyp
Uvidíme. Vsadil bych si spíš na tu AMD.

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 05 črc 2014 21:48
od Flipper
Já doufám, že ne. Počítač je rok starý a nechce se mi utrácet za novou grafiku. Když to bude tou AMD, tak se nedá nic dělat no.

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 05 črc 2014 22:33
od Oxxid
Flipper píše:Já doufám, že ne. Počítač je rok starý a nechce se mi utrácet za novou grafiku. Když to bude tou AMD, tak se nedá nic dělat no.

Máme tu věci jako zaruka.

Uložil jsi v tom BIOSu změny?

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 06 črc 2014 00:06
od Flipper
Myslíte, že mi u CZC uznaj záruku, když u nich budu reklamovat jenom grafiku? PC mám od nich sestavené, nechci tam posílat celé PC ale jenom vyreklamovat tu grafiku. Jinak změny jsem uložil.

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 06 črc 2014 09:47
od adavyp
Mělo by to jít bez problému.
Jinak jak to vypadá?

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 06 črc 2014 14:39
od Flipper
Tak zkouším ten test bootovat z flešky, ale potřebuju nastavit pořadí bootu. Co mám nastavit jako první? Nějak se v tom nevyznám. http://gyazo.com/3909dc101549efed4006238d28385212

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 06 črc 2014 15:36
od adavyp
Pokud je tvá fleška KingstonDT 101, tak zvol to, ulož změny a restartuj.
Podle mého soudu je ale nejlepší vstoupit do Boot Menu pomocí F12 a zvolit flešku přímo tam.

Re: Zamrznutí PC, poté BSOD

Napsal: 06 črc 2014 16:12
od Flipper
Aha F12, já zkoušel F11. No zkusím to.

--- Doplnění předchozího příspěvku (06 Črc 2014 18:04) ---

Tak jsem to projel 2x a žádna chyba. Bude to tedy tou grafikou, zkusím si ještě pohrát s ovladačema a potom kdyžtak vyreklamovat. Děkuju všem za pomoc, za trpělivost a za váš čas. :)