MP3 do audio CD, problem preskakovani, nenacteni.

Sekce pro řešení potíží s přehráváním multimédií (kodeky, přehrávače..) nebo s vypalováním...

Moderátor: Mods_senior

Vaclavka
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: listopad 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

MP3 do audio CD, problem preskakovani, nenacteni.

Příspěvekod Vaclavka » 29 pro 2005 19:40

Uz sice delsi dobu vypaluji sve mp3 jako audio CD, abych si je mohl prehrat na sve vezi, ale nekdy se mi stava, ze se CD ve vezi nenacte, ci jen precte pocet pisnicek, ale odmita prehravat. Ovsem toto cd na jinem prehravaci funguje bezproblemove. Nekdy zase cd jede, ale zacne preskakovat. Casem jsem vystridal radu mechanik a tusim ze problem nejspis bude v prehravaci, jelikoz moje vez je uz dosti stara a stolni prehravac ktery je novy, vsechny palena cd zvlada a take ve vhodne volbe media. Proto by me zajimalo, proc tenhle problem vznika, popripade jake medium zvolit. diky

edit: Palim v NERU 6.3.1.25

Reklama
Uživatelský avatar
Jidhash
Tvůrce článků
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1392
Registrován: listopad 05
Bydliště: six feet under Ostrava
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Jidhash » 29 pro 2005 19:56

Možná by stačilo jen vyčistit optiku na té staré věži, nebo by to chtělo ubrat rychlost vypalování cd, některé staré přehrávače měli problém s načtením, nebo přehráním CD vypáleným větší rychlostí než 16x
a taky záleží na tom v jakém programu převádíš mp3 na vaw,nero to moc kvalitně nezvládá

Uživatelský avatar
T3NK
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 396
Registrován: duben 04
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod T3NK » 29 pro 2005 19:59