Stránka 2 z 3

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 11:10
od Fiba
Divný. Mě naopak minule vrátili peníze i když jsem na to neměl nárok. Vše bylo jen o domluvě se zaměstnancem na pobočce v Pardubicích, kde můžu říct že mají jedině super přístup. V životě se mi nestalo že by něco poškodili, nebo mi přišlo něco nefunkčního. Vlastně jen u grafiky se netočil už od vybalení jeden větrák, ale to okamžitě přímo na místě vyměnili za novou.

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 11:23
od Blitzkrieg
Fiba: Stejné pozitivní zkušenosti mám i já. Taky mi jednou rovnou vrátili peníze, když jsem podruhé reklamoval výrobek (přitom že zákona je to až v případě 3 × stejné závady/4 × různé závady)

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 11:27
od Fiba
U mě to bylo taky podruhý s aio vodníkem a znova mi poslali novej kus, ale on si pamatoval, že už minule jsem se ho ptal jestli bych si nemohl vzít radši monitor, místo toho krámu. Byl to novej kus, tak proč by to vadilo. No podruhý už mi nabídnul jestli teda chci vrátit peníze, tak jsem si prostě odnesl to co jsem chtěl. :D

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 11:50
od petr22
Pokud ma vyrobek vadu branici pouzivani, tak ti musi penize vratit ihned, pokud to budes chtit.

Ne potreti nebo poctvrte, ale poprve.

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 12:09
od Zivan
Asi jako vsude zalezi na tom, na koho narazis. Vetsina reklamaci v CZC bez problemu. Nejvetsi problem byl s jednou reklamaci flash disku, nevim jestli byla vadna cela serie, ale pri kopirovani vice dat tuhnul a druhy kus byl jeste horsi nez prvni (po nakopirovani 2GB z nej byla na nekolik hodin mrtvola), slusne jsem se emailem zeptal, jestli by slo dostat penize zpet nebo provest vymenu za nejaky jiny typ a zpet jsem dostal email s tim, ze na vraceni penez po druhe reklamaci nemam zadny zakonny narok a mam si pockat na dalsi pripadnou reklamaci. To me nadzvedlo ze zidle, rekl jsem si i o proplaceni nakladu na reklamaci (3x cesta na pobocku a zpet), probehlo par emailu k proplaceni cesty (proplati pry jen nejlevnejsi moznost, MHD jen kdyz predlozim jizdenky a pokud jsem jen autem, tak nic), pak dalsi emaily k jejich oblibenemu reseni "Vada odstranitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou" a vysledek byl ten, ze jsem dostal zpet penize i proplacenou dopravu, ktera byla skoro drazsi nez ten blbej flashdisk.

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 12:16
od petr22
CZC si nejak nevsimlo, ze od roku 2014 plati novy OZ:

Občanský zákoník § 2106/1

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 12:30
od Blitzkrieg
petr22 píše:Pokud ma vyrobek vadu branici pouzivani, tak ti musi penize vratit ihned, pokud to budes chtit.

Ne potreti nebo poctvrte, ale poprve.


O tom vím. V mém případě se ale o vadu bránící používání nejednalo...

Konkrétně šlo o flash disk a první problém byl s tím, že nestívila LED dioda a disk se velmi přehříval -> reklamace a dostal jsem nový kus.
Vše vypadalo zprvu OK, ale po pár dnech přestala flashka dosahovat deklarovaných přenosových rychlostí - cca 20 MB/s čtení/zápis místo 50 MB/s čtení/zápis a za boha s tím nešlo nic udělat (zkoušel jsem různé počítače, i pomalejší USB 2.0 , jiný file system...). Proto jsem šel flash disk znovu reklamovat - v pobočce se mě prodavač mimo jiné zeptal, jestli jsem byl s diskem jinak spokojený, a když jsem mu řekl, že lituji, že jsem nekoupil jiný model s vyšší kapacitou a rychlejším sekvenčním čtením a zápisem, tak se mě zeptal, jestli nechci vrátit peníze. Koukal jsem na něj jako puk... 8)

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 13:16
od Andrew98
Musím dodat k oné GTX 560, že tu jsem kupoval a reklamoval ještě, když u nás ve městě nebyla pobočka(asi 2013/2014). Teď, když ji tady máme, tak jsou všechny reklamace bezproblémové. Pán, co pobočku vede, napíše protokol sám a pošle to na cetrálu, zatím vše v pořádku.

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 15:04
od beather
Dulezite je nenechat se odbyt a ukazat, ze nejste nouma jako kazdej druhej co jde reklamovat... Pred reklamaci je potreba se poradne vyzbrojit argumenty, vedet vse o problemu a hlavne to, jestli jsem si ho nezpusobil sam a urcite si nastudovat i aktualni pravni legislativu pripadne obchodni podminky prodejce (jednou se mi stalo, ze mi pani na reklamacich tvrdila jak oni to nedelaji, tak jsem ji odkazal na jejich web, kde to bylo napsane :D ).

Prodejce proste jenom zkousi co si muze dovolit, to vlastne dela v zivote kazdy... Jakmile narazi a uvidi, ze na vas to nepujde, tak proste povoli (pokud jste v pravu).

Jednou se mi stalo, ze jsem na Bratislavske pobocce Alzy kupoval RAM do notebooku. Frajer se mi pri objednavce snazil nanutit jejich doplnkovou sluzbu za 3 eura a to, ze muzu vratit zbozi do mesice (misto 2 tydnu). Oduvodneni bylo to, ze kdyby se nahodou projevila nekompatibilita... Kdyz jsem se ho zeptal, jak by se mohla po case projevit nekompatibilita, protoze z technickeho hlediska to bud bude fungovat hned a nebo nebude, tak mi zacal vyklouzavat s nejakyma zvastama typu: No to vam muze windows po case udelat atd atd.. a jeste dobrych 5 minut se se mnou hadal a neuznal nakonec pravdu (nejaky starsi pan, evidentne sezral moudro sveta) :lol: :lol:

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 15:09
od petr22
Z technickeho hlediska to muze prestat fungovat treba po 20 hodinach v zatezi, na coz hned neprijdes.

Na to ze by to nefungovalo hned bych se rozhodne nespolehal.

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 15:14
od beather
petr22 píše:Z technickeho hlediska to muze prestat fungovat treba po 20 hodinach v zatezi, na coz hned neprijdes.

Na to ze by to nefungovalo hned bych se rozhodne nespolehal.


Prestat fungovat po 20 hodinach v zatezi ale neni nekompatibilita, na kterou se prodavac odkazoval... btw.. na provedeni memtestu atd ti prece 14 dni staci ne? :-)

Re: CZC - zkušenosti s reklamací a vrácením zboží

Napsal: 24 črc 2017 15:17
od petr22
Vsechny moduly, ktere po X hodinach zateze zacnou zpusobovat problemy, projdou Memtestem bez jedine chybicky :-)

A to i tesne potom, co se ti zrestartuje pocitac.

Kdyz to ma treba jako darek, tak ti tech 14 dni take nemusi stacit.