Volant Logitech G25

Všeobecná sekce pro témata a příspěvky z oblasti IT či témata z blízkých oborů. Sekce pro uživatele, kteří nenalezli pro svůj IT dotaz tu správnou sekci.

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Rouřík
nováček
Příspěvky: 8
Registrován: červenec 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Volant Logitech G25

Příspěvekod Rouřík » 29 črc 2015 11:32

Ahoj, předem chci říci, že jsem v počítačové technice amatér... Mám volant Genius Twinwheel 900 ff, koupil jsem ho asi před rokem na Bazoši téměř za hubičku. Vše fungovalo jak mělo, ale dnes je již znát, že už toho má volant dost. Má dva pedály a sekvenční řadící páku, která přestala nedávno fungovat, tedy lépe řečeno - nejde podřadit. A volant už také zkrátka blbne, potřeboval bych prostě koupit nový, nebo z bazaru. Nejlépe bych bral volant typu Logitech G 25, který se mi celkem líbí. A proto se vás chci zeptat - nevíte o nějakém volantu, který by měl řadící páku a to né sekvenční, ale tu, kterou známe z auta - tedy do H, při nejlepším by měl i 3 pedály a cenu pod 3000 Kč? A ještě jedna otázka - dokázal by takový volant hrát nejen hry, kde se řadí - např. Euro Truck Simulator, ale i hry, kde je řazení tabu - Farming Simulator? A ještě jsem se chtěl vlastně zeptat - pokud volant typu Logitech G25 má řadící páku o 6ti rychlostích + zpátečka, jde s ním vůbec hrát Euro Truck Simulator 2, kde má kamion teoreticky více rychlostí? Jde tedy nějak přepínat, jako to je i v opravdovém kamionu a jet znovu řadu jako kdybych řadil od jedničky dál? Budu moc rád za každou odpověď.... Díky, Rohrauer

Reklama
Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Volant

Příspěvekod Žbeky » 30 črc 2015 08:46

G25 patri mezi to nejlepsi a podle toho se odviji i cena. I bazarove nespadaji do tveho cenoveho limitu. Moc jinych 3 pedalovych neznam.