Kam uložit archív dat?

Všeobecná sekce pro témata a příspěvky z oblasti IT či témata z blízkých oborů. Sekce pro uživatele, kteří nenalezli pro svůj IT dotaz tu správnou sekci.

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3207
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Kam uložit archív dat?

Příspěvekod atari » 13 led 2016 10:05

Pro archivaci dat jsem původně chtěl pásky. Zjistil jsem však že páskové mechaniky jsou docela drahé, a ty pásky také nejsou nejlevnější. Ověřování zda data na pásce jsou čitelné je trochu pracné. A při poruše mechaniky, může nastat problém, pokud budu chtít rychle získat data z pásky. Takže jsem toto řešení zavrhnul.

Použiji tedy cloud. Našel jsem tento pro archivaci dat, a zároveň ho využiji jako další úložiště pro zálohy: http://www.forpsicloud.cz/object-storag ... urace.aspx . Jedná se řádově o desítky GB dat.

Má někdo nějaké jiné doporučení, případně argument, proč používat placené služby, když jsou jiné zdarma?

Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53621
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kam uložit archív dat?

Příspěvekod petr22 » 13 led 2016 10:15

Cloud neni uplne spolehlive reseni - az budes chtit svoje data, muzes zjistit ze firma neexistuje a domena je na prodej.

Osobne bych koupil LTO-3 mechaniku, ta prijde na par tisic korun, na kazdou pasku se vleze 400 GB dat bez komprese. Obnovovali jsme i zalohy stare 15 let, zadny problem nenastal.

maiki
Level 3
Level 3
Příspěvky: 462
Registrován: listopad 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Kam uložit archív dat?

Příspěvekod maiki » 13 led 2016 10:21