dnes jsem spustil pc a
zkusil jsem si precist v outlooku maily,
ale pri kliknuti na zpravu mi to napsalo
ADRESAR NELZE NACIST.APLIKACE OUTLOOK EXPRESS NENI SPRAVNE NAINSTALOVANA.
ZKUSTE JI NAINSTALOVAT ZNOVU.
prosim co mam s tim delat.....
jak to preinstalopvat nebo opravit???
diky vsem
ori3@seznam.cz
pomoooct prosim s outlookem (vyřešeno)
- Charlie.v
- Tvůrce článků
-
Level 3
- Příspěvky: 400
- Registrován: únor 05
- Bydliště: Praha - Kunratice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
no začal bych kontrolou PC antivirem (pokud nemáš, stáhni si AVAST na http://www.stahuj.cz)
pokud je to v pořádku, tak myslím, že reinstal asi nepůjde, protože to je součást Windowsu. Ale, pokud bys chtěl novou verzi (Outlook, ne Express) je to součástí Officů.
no a úplně nejlepší by bylo stáhnout si ze stahuj.cz program, který se jmenuje Mozilla Thunderbird
Je to dobrá alternativa, a v názvu nemá Microsoft
pokud je to v pořádku, tak myslím, že reinstal asi nepůjde, protože to je součást Windowsu. Ale, pokud bys chtěl novou verzi (Outlook, ne Express) je to součástí Officů.
no a úplně nejlepší by bylo stáhnout si ze stahuj.cz program, který se jmenuje Mozilla Thunderbird
Je to dobrá alternativa, a v názvu nemá Microsoft
nic normálního mě nenapadlo
Nemyslím si že Thunderbird je řešení který chtěl ori slyšet .
Prvně bych zazálohoval data. Profil Outlook Expressu se nachází na následující cestě: C:\Documents and Settings\"Jmeno Uzivatele"\Local Settings\Data Aplikací\Identities\"pak neco v tomhle smyslu:{8BC231DD-3DE6-4727-9269-0140E6542C75}"\Microsoft\Outlook Express
Tu složku Outlook Express někam zkopíruj a její obsah pak vymaž a zkus pustit Outlook znovu. Jestli to pomůže stačilo by pak ty zprávy zpátky naimportovat(ne zkopírovat)
Když to nebude stačit, de i Outlook Express přeinstalovat, návod je tady: http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/318378/cs?. Nevím proč, teď když sem se na to díval chtělo to po mě login :. Zkus to a když se tam neprokoušeš napiš jakej máš OS(včetně Service packů) a příslušnou část bych sem zkopíroval, jinak je to docela dlouhý...
Prvně bych zazálohoval data. Profil Outlook Expressu se nachází na následující cestě: C:\Documents and Settings\"Jmeno Uzivatele"\Local Settings\Data Aplikací\Identities\"pak neco v tomhle smyslu:{8BC231DD-3DE6-4727-9269-0140E6542C75}"\Microsoft\Outlook Express
Tu složku Outlook Express někam zkopíruj a její obsah pak vymaž a zkus pustit Outlook znovu. Jestli to pomůže stačilo by pak ty zprávy zpátky naimportovat(ne zkopírovat)
Když to nebude stačit, de i Outlook Express přeinstalovat, návod je tady: http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/318378/cs?. Nevím proč, teď když sem se na to díval chtělo to po mě login :. Zkus to a když se tam neprokoušeš napiš jakej máš OS(včetně Service packů) a příslušnou část bych sem zkopíroval, jinak je to docela dlouhý...
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7
- 1985
-
od Baggy
Zobrazit poslední příspěvek
20 kvě 2023 20:31
-
- 2
- 2113
-
od bereline
Zobrazit poslední příspěvek
19 črc 2023 11:10
-
-
Prosím o kontrolu - PC Na fortnite pro borce (11 let)
od jkorner » 02 lis 2023 14:15 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 16
- 1319
-
od Gerete
Zobrazit poslední příspěvek
03 lis 2023 15:01
-
-
-
Nové herní PC do 45k, prosím o kontrolu
od JohnyyGO » 15 úno 2024 20:42 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 13
- 1051
-
od JohnyyGO
Zobrazit poslední příspěvek
16 úno 2024 16:00
-
-
-
Nové herní PC, prosím o vyjádření
od Andrewek » 14 úno 2024 08:21 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 17
- 1205
-
od Gerete
Zobrazit poslední příspěvek
16 úno 2024 11:46
-
Zpět na “Internet a internetové prohlížeče”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti