Kolísání rychlosti

Problémy s internetovými stránkami, internetovým prohlížečem atpod.

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
respex
nováček
Příspěvky: 23
Registrován: září 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Kolísání rychlosti

Příspěvekod respex » 26 zář 2007 21:44

Ahoj,

můj problém začal před deseti dny a už jsem z něj opravdu na dně. Mám pocit, že si ze mě moje PC dělá legraci, ale o co jde.
Mám připojení přez Wi-Fi (2,4GHz) rychlost připojení je 3,2 Mb/s. Rychlost kolísá +/- 200 Kb/s jinak je to ok. Ale před několika dny se mi stalo, že internet začal kolísat mnohem více. Jednou to jede 2,5 Mb jednou 2 Mb a pak 50 Kb až se to úplně vypne a nahodí se to až za několik minut nebo třeba hodinu.
Nejdříve jsem myslel, že problém je u poskytovatele, ale tuto možnost jsem už vyloučil. Ke mě jde plný signál. Vyměnil jsem anténu i router, ale je to pořád stejný.
Když jsem to s technikem testoval, tak jsme přišli na to, že můj PC má strašně pomalou odezvu na router a vytěžuje linku. Zkusil jsem ho vypojit a na ten samý lan kabej zapojit laptopu no a ejhle rychlost byla 3 Mb/s.
Teď už bylo jasné, že problém je v PC. ¨
Stáhly jsme proto Spybot SD a projeli jsme to. Našlo to nákých 85 chyb, a tak jsem je opravil. Chvilku se zdálo, že to pomohlo, ale to nebyla pravda. Projel jsem proto PC Avastem a našel tři nebezpečný kody a dal je do truhly. Ani to nepomohlo. Je mi jasné, že po reinstalo XP by byl problém vyřešen, ale to dělat nechci.
Tady jsou ty kody a hovadiny co mam v truhle Avastu.

Název souboru: A0070753.dll
Popis viru: Win32:Agent-JJU [Trj]

Název souboru: A0074002.exe
Popis viru: Win32:Detnat [Wrm]

Název souboru: hanonvt.ini
Popis viru: Win32:Agent-KHU [Trj]

Nevim jestli je mam smazat nebo nechat v truhle. Nejvíc si nejsem jist u posledního souboru. Jednu chvíly jsem dokonce myslel, že se na mě někdo napích, ale to jsem vyloučil ten net by se choval jinak. Tedy alespon doufám.