Excel- vytvoření databáze

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

zziipp
nováček
Příspěvky: 23
Registrován: červen 11
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Excel- vytvoření databáze

Příspěvekod zziipp » 14 úno 2018 11:35

Dobrý den,

řeším nový pracovní problém. Potřebuji vytvořit co nejjednodušší databází řekněme úkolů co jsou k plnění. Potřebuji provázat dané osoby které jsou k úkolům přiděleny a nějaký přehled, kam by nové úkoly mohli zadávat i kolegové.

Můj dotaz je, jestli excel umí udělat "vyskakovací okno" v následujicím stylu:

Řádek kde je uvedeno: Popis úkolu, start date, due date, požadovaná akce, více info - po kliknutí na více info by vyskočila tabulka na poznámky. Nikde jsem toto nenašel. Vím, že jde toto udělat v accessu, bohužel s ním nemám žádné zkušenosti. Zkoušel jsem se prodírat šablonama, ale zde jsem nenašel způsob, jak udělat přívětivý výsledný produkt pro celé oddělení. Aby nebyla možnost kliknout někam jinám, přehledná overview atp..

Děkuji za každou reakci,
Radek

Reklama
Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9497
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Excel- vytvoření databáze

Příspěvekod mmmartin » 14 úno 2018 11:48

Pokud poznámky mají být pouze ve formátu text, nejjednodušší (nejprimitivnější) by asi bylo vložit do každé buňky Více info komentář. Pokud by Více info mělo mít sofistikovanější vzhled, vytvořit pro každou buňku Více info soubor, který bude s příslušným Více info propojený hypertextovým odkazem.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11

zziipp
nováček
Příspěvky: 23
Registrován: červen 11
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Excel- vytvoření databáze

Příspěvekod zziipp » 14 úno 2018 12:01

Děkuji za radu. To by šlo, ale potřeboval bych, aby jednoduše mohli zadávat nové případy všichni, kdo v souboru budou pracovat. Jak tak hledám, tak nejlepší by bylo naučit se v Accessu:/

Dodatečně přidáno po 1 hodině 28 minutách 44 vteřinách:
Pro lepší orientaci jsem udělal šablonu v excelu, jak bych si představoval konstru. Potřeboval bych, aby šlo zadávat jen v tabulce č. 2, první tabulka by byla pouze na overview. https://uloz.to/!Vds8WSYDCb3N/vzor-xlsx


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Sdílená databáze na webu pro 70 lidí
    od Darth Vader » 14 lis 2023 21:47 » v Programování a tvorba webu
    1
    936
    od kubasCZ Zobrazit poslední příspěvek
    15 lis 2023 07:00
  • MS Outlook - Hromadné vytvoření složek Příloha(y)
    od czTANIScz » 22 zář 2023 11:36 » v Kancelářské balíky
    6
    2682
    od czTANIScz Zobrazit poslední příspěvek
    23 zář 2023 22:34
  • Skript na vytvoreni zastupce slozky
    od ajr » 01 úno 2024 21:21 » v Windows 11, 10, 8...
    1
    592
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    02 úno 2024 08:36
  • Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím. Příloha(y)
    od xCloudGirl » 09 bře 2024 12:35 » v Vše ostatní (sw)
    11
    1012
    od MonikaVavrova Zobrazit poslední příspěvek
    11 bře 2024 22:24
  • Excel a OneDrive
    od sginfo » 11 zář 2023 15:28 » v Kancelářské balíky
    16
    5994
    od mirekol Zobrazit poslední příspěvek
    20 říj 2023 08:31

Zpět na “Kancelářské balíky”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů