Vsak to strategicke hry jsou. Podle tveho popisu usuzuji, ze jsi zadnou z tech zminovanych her nikdy nevidel, natoz hral.
Taktizovat se v tech hrach da opravdu hodne, ze je to akcni strategie nijak nesnizuje jeji strategicnost.
Abys vedel, co musis stavet, musis mit informace o souperi, idealne pumpovat ekonomiku a mezitim otravovat co nejvic soupere, nicit mu ekonomiku apod., pokud je tvoje predstava u tech her takova, ze udelam kupu jednotek, poslu ji na nepritele a vyhral jsem, tak jsi ty hry nikdy nevidel nebo jsi v ni videl hrat jen uplny zacatecniky.
Na vyssi urovni je to pretahovana, kdy ruznyma postranima utokama se snazis udelat souperovi ztraty na ekonomice, ale zaroven musis vedet, kdy se stahnout a umet se branit podobnym aktivitam soupere. Musis se rozhodnout, na kterou jednotku udelas upgrady, ktery jednotky stavet a nebo i treba kdy jit allin, protoze uz jsi moc pozadu...
U kazde budovy a jednotky se musis rozhodnout, kterou, kdy a kde ji postavis, co s ni pak budes delat, v boji kdy a kde utocit, kdy ji stahnout, kdy pumpovat ekonomiku, kdy se naopak soustredit na produkci armady, kdy do utoku jit a jakyma jednotkama, kdy se naopak stahnout.
Zkus se podivat na nejakou hru dvou profiku ve Starcraftu, ti za tu treba pulhodinovou hru udelaji vic strategickych rozhodnuti, nez ty za tu desetihodinovou, ze je to na tebe moc rychle uz je tvuj problem.
Top hraci Starcraftu jsou schopni udelat i az 400-450 akci kazdou minutu (APM - kliknuti mysi / stisk klavesy), kdyz jsem ho hraval aktivne, mival jsem APM kolem 350.
Tady mas treba nejakyho Korejce:
https://youtu.be/-yfMoIVTilo?t=5m52sJinak spousta lidi k APM ma pripominky, ze na zacatku hry "tam ty cudliky macka jen tak, stejne nema co delat" - to sice ano, ale to se dela, aby se udrzel v tempu a jakmile se pak neco zacne dit, tak udrzuje +- konstantni rychlost, akorat misto zahrivaciho spamovani dela uzitecny akce.