Cs:Go =FPS

A vše kolem nich…
(tipy na hry zdarma, dojmy, novinky..prostě vše co vás napadne)

Moderátoři: beather, Mods_senior

Turion
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2879
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvekod Turion » 10 dub 2017 11:07

Však jsem říkal, že to nechápu. Někdo je chápavej a někdo blbej. Chápu to tak, že... Pokud je myšlena interpolace jako vyhlazování, tak musí počítat z dat co jí pošle server a dopočítá přechod mezi předposledním a posledním tickem. Nemůže předvídat, kdy hráč změní pohyb z leva do prava, takže se musí čekat na reálný tick ze serveru na změnu pohybu, který se až pak může přenést do framu.
Rozdíl v době, kdy hráč může reálně na obrazovce vidět zpracovaný tick ze serveru je tedy závislý na rychlosti zobrazení interpolovaného snímku stejně jako neinterpolovaného a ta rychlost zobrazení na monitoru je závislá na FPS nízké/vysoké o těch zhruba 10ms.

Kaendak Turion> "Prostě tickrate tvojí plynulost hry vůbec neovlivňuje." Kde jsem psal o plynulosti? Mluvím o reakční době na podnět.

Reklama
Uživatelský avatar
Kaendak
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 144
Registrován: leden 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvekod Kaendak » 10 dub 2017 12:03

Tak ono díky větší plynulosti by jsi měl mít menší reakční dobu si myslím.

Turion
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2879
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvekod Turion » 10 dub 2017 12:25

Kaendak: Když nemáš v obraze podnět na co máš reagovat, tak samotnej plynulej obraz je ti k ničemu, pokud se nechceš kochat bordelem na ulici v případě CS-GO.

Uživatelský avatar
Kaendak
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 144
Registrován: leden 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvekod Kaendak » 10 dub 2017 15:12

Ale ten podnět tam máš. Tick máš sice jenom 64 nebo 128, ale ta hra ti ten pohyb ukazuje plynule.

Turion
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2879
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvekod Turion » 10 dub 2017 19:52

Ok, když tomu říkáš plynulost, tak se nedá nic dělat. Kde je teda podle tebe místo v té plynulosti, kde vzniká viditelná výhoda vysokých FPS v CS-GO.

Uživatelský avatar
Kaendak
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 144
Registrován: leden 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvekod Kaendak » 11 dub 2017 09:01

Myslím, že satik už to tady dost dobře popsal.

Turion
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2879
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Cs:Go =FPS

Příspěvekod Turion » 11 dub 2017 09:09

Takže do 10ms, ale s tím, že bude aktuální jen část framu. Díky.


Zpět na “Hry”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů