2/3D Modelář - Rada se sestavením PC (30k)

Nechte si poradit s výběrem jednotlivých komponent, s návrhem PC sestavy či s koupí notebooku

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

MichalB
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: listopad 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

2/3D Modelář - Rada se sestavením PC (30k)

Příspěvekod MichalB » 17 lis 2017 10:44

Dobrý den,

Chtěl bych vás požádat o radu při sestavení PC, jde mi hlavně o výběr vhodných součástí. PC si pak nechám sestavit (nemám s tím zkušenosti).

Určení PC: Počítač budu mít primárně pro práci s 2D a 3D grafikou, konkrétně např. 2D: Photoshop, Illustrator... 3D: Rhinoceros, 3DS Max, Alias. (Okrajově pak na hry) Jsem student a na programy mám školní licence, bohužel má současná a zastaralá sestava mi neumožní plynulou práci s nimi.

Je mi jasné, že kolem 30.000 (35 max) nesestavím stanici, která by vše utáhla na profi úrovni, nicméně potřebuji s zvládnout alespoň školní projekty. Níže napíšu základ konfigurace nad kterou jsem uvažoval, budu rád za každou kritiku, poučku, nebo nejlépe návrh celé konfigurace k mým účelům.

Procesor: Zvažuji Ryzen 7 - 1700(x?) kvůli jeho osmi jádrům a jejich využitelnosti při renderování. Alternativou pak je Intel Xeon E3-1275 v5, který je vhodnější "pracant" na podobné dlouhodobější zátěže (nicméně vytížení nebude 100% a 24/7 jak tomu bývá u profesního využití)

Grafická Karta: První možnost která mě napadla byla jedna z řady GeForce GTX 1060 6Gb, která sice není určená pro práci s Graf. programy nicméně by mohla být v této cenové relaci celkem dobrou volbou. Alternativou pro mě pak byly AMD Radeon Pro WX5100 nebo NVIDIA Graphics PLUS Quadro P1000.