Židle na dlouhé hodiny

...

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Montes
Level 3
Level 3
Příspěvky: 644
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Židle na dlouhé hodiny

Příspěvekod Montes » 22 lis 2016 13:47

Ahoj, rozhodl jsem, že už nechci sedět na tom krámu za 1200 a chci si koupit pořádnou židli. Jsem hodně náchylný na kulatá záda a ta židle, kterou teď mám mi moc nepomáhá :D Studuji IT a do toho hraju Poker případně nějakou hru typu BF4 nebo Starcraft II. Jednoduše řečeno většinu času sedím, když teda nejsem v tělocvičně nebo v posteli :D Tím to bych chtěl poprosit o pomoc a rady. Nerad bych hodil 8 000 za něco nekvalitního.

Mám 182cm a nějakých 75kg a hodně se mi líbí
http://www.dx-racer.cz/dxracer/3770-zid ... cc-nip.htm
http://www.dx-racer.cz/dxracer/3467-zid ... w-zero.htm
ale trošku se bojím o tu bílou barvu, že moc bílá nebude za pár týdnů. Jak to je s čištěním těchto židlí od špíny?

Chtěl bych poprosit o případné jiné návrhy. Já znám jenom DX Racer a to proto, že ho má každý streamer na Twitchi :D

Reklama
Stalor
nováček
Příspěvky: 28
Registrován: listopad 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Židle na dlouhé hodiny

Příspěvekod Stalor » 22 lis 2016 13:59

Zdravím,

DX racera mám taky, konkrétně pak řadu FE08. Za mě jako uživatele co v té židli prosedí denně cca 5 hodin je to opravdu pohodlné sezení :) Díky bederní a krční opěrce ti to záda udrží v pohodě. S výškou by neměl byt problém, já mám 187 Cm a nezalamuje se mi krk. Jinak mám modrou/černou barvu, takže nedokážu říct, ale nepozoruju změnu odstínu na té mojí, takže asi ani bílá nebude problém.

Co se týče čištění - stačí mokrej hadr, a jinak je fajn židlu naimpregnovat něčím. Já doma našel nějakou univerzální impregnaci co mi dali ke kožený bundě v Kaře a šlo to s tím pěkně.

takže závěr zní asi takto: Pokud by ta bílá židla byla bez těch polštářků, tak ji neber a raději šáhni po hnědý.

Montes
Level 3
Level 3
Příspěvky: 644
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž