Indikátor vybuzení

...

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

BansheeCZE
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Indikátor vybuzení

Příspěvekod BansheeCZE » 26 dub 2017 16:17

Dobrý den,
Zpracovávám na poslední chvíli dokumentaci k ročníkové práci v předmětu Elektrotechnika. Studuji Technické Lyceum a mám to jen jako doplňující předmět. Jako téma jsem si vybral Indikátor vybuzení s LED efektem a přestože chápu základní princip, nestačí to na sepsání odborného textu. Celkově jsem to prostě odkládal, moc se o předmět nezajímal a teď to musím dohánět. Byl by tu někdo ochotný, kdo by mi vysvětlil jednotlivé funkce dané části obvodu a pomohl přibližně se strukturou takovéto ročníkové práce? Jakékoliv nápady týkající se teorie o funkci výrobku, možnosti využití apod.? Snažil jsem se sám pátrat na internetu, ale našel jsem nanejvýš návod jak něco takového postavit. Žádný článek o tom, jak to vlastně funguje - mám pouze základní informace o funkcích jednotlivých použitých součástek, ale v celku jako takovém se docela ztrácím. Jsem vděčný za jakoukoliv pomoc.

Pořízená stavebnice: http://www.stavebnice.postreh.com/select.php?link=Pt024
Další kontakt: Facebook - https://www.facebook.com/Martin.MadCritZ.Kulda
Skype - cpt.banshee

Reklama
Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13.5
Guru Level 13.5
Příspěvky: 23603
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Indikátor vybuzení

Příspěvekod ITCrowd » 27 dub 2017 14:01

Toto že je téma ročníkové práce na technickém lyceu? To je nějaká odborná mateřinka?
Poradím ti - vzdej to a najdi si nějakou práci. Neodborných babralů s titulem je už víc než dost.
Naposledy upravil(a) ITCrowd dne 27 dub 2017 14:27, celkem upraveno 1 x.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router