Dobíjení mobilu přes USB

...

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
Jiří Fekete
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: říjen 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Dobíjení mobilu přes USB

Příspěvekod Jiří Fekete » 02 říj 2004 22:09

Ahoj! Připojuji se k internetu pomocí mobilu přes nabíjecí USB kabel.
Připojení je v pohodě, ale mobil se nedobíjí. Jsem úplný začátečník a nevím co s tím. Poradí mi někdo?

Reklama
Uživatelský avatar
spider
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 102
Registrován: prosinec 03
Bydliště: Woolwich Common, London, GB
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod spider » 05 říj 2004 20:27

Ahojky,
zajimave,jeste jsem neslysel,ze by se pres USB kabel dal dobijet mobil.Nejake napeti v USB je,ale ze by stacilo napajet mobil..?Myslim si,ze kdyz je mobil v aktivni cinnosti jako je telefonovani nebo pripojeni k Netu pres PC,tak se nestaci dostatecne dobijet ani kdyz je pripojen k standartni nabijecce.
kupredu,zpatky ni krok..

Uživatelský avatar
MichaI
nováček
Příspěvky: 43
Registrován: září 04
Bydliště: Děčín
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Dobíjení mobilu přes USB

Příspěvekod MichaI » 06 říj 2004 08:42

Jiří Fekete píše:Ahoj! Připojuji se k internetu pomocí mobilu přes nabíjecí USB kabel.
Připojení je v pohodě, ale mobil se nedobíjí. Jsem úplný začátečník a nevím co s tím. Poradí mi někdo?




Ahoj. Co týče bobíjení mobilu přes USB kabel je možné že Tvůj to zrovna nepdporuje,nebo je vadný. Normálně se mobil přes USB bobíjí. Já mám SAMSUNGA X-100 a dobíjí.Zeptej se u prodejce jestli to ton kabel podporuje nebo mi napiš co máš za mobil a já Tí to zjistím.V zásuvce USB ja napětí 5V takže to musí dobíjet každý mobil.To co napsal spider je nesmysl.Ahoj Michal
E-mail: mislezak@seznam.cz

Uživatelský avatar
NEZNÁLEK.
nováček
Příspěvky: 34
Registrován: říjen 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod NEZNÁLEK. » 07 úno 2005 10:00