Aukro nedokončený obchod
Napsal: 02 lis 2016 15:45
Dobrý den, asi před necelými 2 roky jsem na aukru koupil věc ale bohužel jsem to nezaplatil protože jsem s online placením neměl žádné zkušenosti a přišel mi tento e-mail. Pochopil jsem to tak že aukro prodejci vrátilo provizi a mě by měl být udělěn trestný bod. Jde mi o to aby mi někde neskákal nějáký dluh. Prostě aukro ty peníze vrátí a po mě je chtít nebudou? Chápu to dobře? BTW informace jsem si přečetl jen se ujišťuji u lidí kteří o tom něco vědí. Děkuji za Váš čas.
Prodejce požádal Aukro o navrácení provize, která mu byla za tuto transakci naúčtovaná.
Jako důvod Prodejce uvedl:
Obchod nedokončen - transakce byla zrušena (odstoupení do 14 dnů; reklamace; dohoda na zrušení obchodu; apod.)
Pokud s uvedeným důvodem nesouhlasíte nebo jej chcete doplnit, vyplňte Formulář pro vyjádření Kupujícího, který naleznete zde
Důležité informace
Ve Formuláři pro vyjádření Kupujícího popište Vaše stanovisko k tomuto případu, zda:
- transakce proběhla, zaplatil jste Prodejci a předmět jste obdržel;
- jste zrušil transakci, protože Prodejce nedodržel podmínky uvedené v nabídce, popř. neposkytl k dokončení transakce součinnost;
- jste se dohodli s Prodávajícím na odstoupení od Kupní smlouvy.
- dohodli jste se s Prodejcem na jiném řešení, kvůli němuž nebyl doposud obchod dokončen.
Pokud vyplníte Formulář pro vyjádření Kupujícího, zahájíme řízení, při jehož řešení bude přihlíženo k Vašemu vyjádření.
Pokud se důvody uvedené Prodejcem ukáží být oprávněné, Aukro provizi Prodejci vrátí.
Jestliže Formulář pro vyjádření Kupujícího nevyplníte do 7 dnů vůbec, budeme žádost Prodejce považovat za oprávněnou a provizi Prodejci vrátíme. V takovém případě Vám může být udělen trestný bod - 3 trestné body se rovnají zablokování uživatelského účtu.
Více informací o proceduře vrácení provize a trestných bodech najdete v Nápovědě.
Prodejce požádal Aukro o navrácení provize, která mu byla za tuto transakci naúčtovaná.
Jako důvod Prodejce uvedl:
Obchod nedokončen - transakce byla zrušena (odstoupení do 14 dnů; reklamace; dohoda na zrušení obchodu; apod.)
Pokud s uvedeným důvodem nesouhlasíte nebo jej chcete doplnit, vyplňte Formulář pro vyjádření Kupujícího, který naleznete zde
Důležité informace
Ve Formuláři pro vyjádření Kupujícího popište Vaše stanovisko k tomuto případu, zda:
- transakce proběhla, zaplatil jste Prodejci a předmět jste obdržel;
- jste zrušil transakci, protože Prodejce nedodržel podmínky uvedené v nabídce, popř. neposkytl k dokončení transakce součinnost;
- jste se dohodli s Prodávajícím na odstoupení od Kupní smlouvy.
- dohodli jste se s Prodejcem na jiném řešení, kvůli němuž nebyl doposud obchod dokončen.
Pokud vyplníte Formulář pro vyjádření Kupujícího, zahájíme řízení, při jehož řešení bude přihlíženo k Vašemu vyjádření.
Pokud se důvody uvedené Prodejcem ukáží být oprávněné, Aukro provizi Prodejci vrátí.
Jestliže Formulář pro vyjádření Kupujícího nevyplníte do 7 dnů vůbec, budeme žádost Prodejce považovat za oprávněnou a provizi Prodejci vrátíme. V takovém případě Vám může být udělen trestný bod - 3 trestné body se rovnají zablokování uživatelského účtu.
Více informací o proceduře vrácení provize a trestných bodech najdete v Nápovědě.