Ověření firmy - komunikace s googlem
Napsal: 07 kvě 2018 22:56
Zdravím,
mám velký problém s Googlem. Někdo založil na Googlu profil mému obchodu (Večerka u Pošty, Hodslavice 304). Problém nastává v tom, že jsme změnili otevírací dobu a já ji nemohu změnit. Požádal jsem si asi už 4 nebo 5 o ověřovací kód. Čekal jsem pokaždé 3-4 týdny a nic nepřišlo. Naposledy jsem o dopis požádal 16. dubna, zatím nic nepřišlo.
Přes Moje Firma jsem našel možnost ověřit provozovnu jinak (poslat fotky, webové stránky atd.) https://support.google.com/business/contact/verification_code_issues?from=cuf_verification_code_issues, zkusil jsem a místo ověření mi přišel níže přiložený mail, který mi ale moc nepomohl...
Email z googlu:
Problém zjevně nastává v tom, že na adrese je i pobočka ČP (provozujeme poštu Partner). Jenže z toho mailu od Googlu si nejsem zcela jistý, co mám udělat. Když jsem se ptal na upřesnění, přišel mi stejný mail - tzn. odpovídá automat? Přebírat profil pošty se mi nechce, měla by ho mít ve správě pošta, já chci převzít jen profil obchodu. To jako googl nikde neřešil např. dvě provozovny na jedné adrese? Nevíte někdo co s tím? Kam se např. obrátit, kde se mi bude věnovat opravdu člověk a ne automat? Zkoušel jsem se proklikat přes jejich web a žádný z nápověd není nápomocná. Pouze začarovaný kruh: Nepřišel Vám kód do 30 dnů? -> Požádaje o nový! Je to opravdu blbé i vůči zákazníkům, kteří si myslí, že máme otevřeno do devíti...
Díky
mám velký problém s Googlem. Někdo založil na Googlu profil mému obchodu (Večerka u Pošty, Hodslavice 304). Problém nastává v tom, že jsme změnili otevírací dobu a já ji nemohu změnit. Požádal jsem si asi už 4 nebo 5 o ověřovací kód. Čekal jsem pokaždé 3-4 týdny a nic nepřišlo. Naposledy jsem o dopis požádal 16. dubna, zatím nic nepřišlo.
Přes Moje Firma jsem našel možnost ověřit provozovnu jinak (poslat fotky, webové stránky atd.) https://support.google.com/business/contact/verification_code_issues?from=cuf_verification_code_issues, zkusil jsem a místo ověření mi přišel níže přiložený mail, který mi ale moc nepomohl...
Email z googlu:
► Zobrazit spoiler
Problém zjevně nastává v tom, že na adrese je i pobočka ČP (provozujeme poštu Partner). Jenže z toho mailu od Googlu si nejsem zcela jistý, co mám udělat. Když jsem se ptal na upřesnění, přišel mi stejný mail - tzn. odpovídá automat? Přebírat profil pošty se mi nechce, měla by ho mít ve správě pošta, já chci převzít jen profil obchodu. To jako googl nikde neřešil např. dvě provozovny na jedné adrese? Nevíte někdo co s tím? Kam se např. obrátit, kde se mi bude věnovat opravdu člověk a ne automat? Zkoušel jsem se proklikat přes jejich web a žádný z nápověd není nápomocná. Pouze začarovaný kruh: Nepřišel Vám kód do 30 dnů? -> Požádaje o nový! Je to opravdu blbé i vůči zákazníkům, kteří si myslí, že máme otevřeno do devíti...
Díky