Zdravím všechny...
Potýkám se s problémem, kdy jsem si chtěl nainstalovat jednou appku z Microsoft Store a zjistil jsem, že Store v systému vůbec nemám (i když tam před tím normálně byl).
Je pravda, že nedávno jsem přes PowerShell odebíral nepotřebné aplikace, ale že bych odebral Store, si nejsem vědom.
Můžete mi tedy prosím poradit, jak Store do svého počítače zase dostanu?
Díky moc předem za rady...
Zmizelý Microsoft Store z Windows 10
Zmizelý Microsoft Store z Windows 10
MB: ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING - Intel Z370 / CPU: Intel Core i7-9700K @ 5,2 GHz / RAM: G.SKILL 16GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB / VGA: ASUS ROG POSEIDON GeForce GTX 1080Ti Platinum edition OC 11GB / M2: Corsair Force MP500 (M.2) - 240GB / SSD: Crucial MX500 - 1TB / HDD: WD Blue (EZRZ), 3,5" - 2TB / PSU: Corsair HX750, 750W / CASE: Fractal Design Define R6, black
Re: Zmizelý Microsoft Store z Windows 10
Acer Aspire V15 Nitro II (VN7-592G-56MS)
Intel Core i5-6300HQ
8GB RAM DDR4
NVIDIA GeForce GTX 960M 4GB GDDR5
SSD Crucial BX200 - 480GB
Intel Core i5-6300HQ
8GB RAM DDR4
NVIDIA GeForce GTX 960M 4GB GDDR5
SSD Crucial BX200 - 480GB
Re: Zmizelý Microsoft Store z Windows 10
Děkuji za odpověď a radu...
Tento postup jsem již zkoušel, bohužel s neúspěchem (viz screen) a nic lepšího jsemzatím nenašel
P.S. Je zajímavé, že na druhém uživatelském účtu na tomto systému MS Store normálně je a funguje bez potíží...
Dodatečně přidáno po 29 minutách 37 vteřinách:
Takže edit a final...
Jak jsem psal, tento http://www.intowindows.com/how-to-reins ... indows-10/ postup jsem zkoušel a nefungovalo to.
Nicméně po ručním spuštění aktualizací a následném restartu je Store opět na světě a funguje.
Takže ještě jednou díky moc za pomoc a jak je vidět, funguje to.
Tento postup jsem již zkoušel, bohužel s neúspěchem (viz screen) a nic lepšího jsemzatím nenašel
P.S. Je zajímavé, že na druhém uživatelském účtu na tomto systému MS Store normálně je a funguje bez potíží...
Dodatečně přidáno po 29 minutách 37 vteřinách:
Takže edit a final...
Jak jsem psal, tento http://www.intowindows.com/how-to-reins ... indows-10/ postup jsem zkoušel a nefungovalo to.
Nicméně po ručním spuštění aktualizací a následném restartu je Store opět na světě a funguje.
Takže ještě jednou díky moc za pomoc a jak je vidět, funguje to.
MB: ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING - Intel Z370 / CPU: Intel Core i7-9700K @ 5,2 GHz / RAM: G.SKILL 16GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB / VGA: ASUS ROG POSEIDON GeForce GTX 1080Ti Platinum edition OC 11GB / M2: Corsair Force MP500 (M.2) - 240GB / SSD: Crucial MX500 - 1TB / HDD: WD Blue (EZRZ), 3,5" - 2TB / PSU: Corsair HX750, 750W / CASE: Fractal Design Define R6, black
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5
- 1479
-
od Søren
Zobrazit poslední příspěvek
15 dub 2024 17:06
-
- 0
- 1128
-
od showpayne
Zobrazit poslední příspěvek
02 črc 2023 19:55
-
- 8
- 4855
-
od Faster1
Zobrazit poslední příspěvek
07 lis 2023 00:52
-
- 1
- 1393
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
20 srp 2023 12:02
-
- 3
- 1194
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
05 úno 2024 13:24
Zpět na “Windows 11, 10, 8...”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů