Systém na server

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

lamer22
Level 1
Level 1
Příspěvky: 78
Registrován: listopad 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Systém na server

Příspěvekod lamer22 » 12 dub 2017 03:15

Předem chci říct, že jsem ještě student a tomuto se věnuji pro zábavu, takže toho moc nečekejte :)

Dobrý den, chtěl bych si udělat doma vlastní server, internet na to mám a stolní počítač (poměrně dobrý) mám také. Jen mi nejde do hlavy, jakej systém na tento "server" mám nainstalovat ? Mám nainstalovat normálně třeba win 10 a teprve poté přes nějaký program (např. vmware) vytvářet virtuální mašiny ? Co jsem koukal, tak vmware(vsphere) stojí příšerný peníze, takže nějaká alternativa ? Potřeboval bych něco, kam se poté vzdáleně mohu připojit a upravovat nastavení. např teď mám zakoupený VPS, na něm mám nainstalovaný linux server a když potřebuju něco se serverem, tak se připojím přes SSH(putty) přihlásim se a je to. Když je potřeba něco víc (zapnout,vypnout,nabootovat iso)tak se přihlašuji do vsphere klientu. Potřeboval bych stejně podobný, nebo lepší(pokud znáte) způsob. Snad jste mě pochopili, za každé rady, tipy, triky atp budu velice rád, rád se přiučím :)

Toto téma jsem psal už jednou (asi tak 2týdny zpět) ale někdo ho vymazal. Nevím důvod, ale pokud toto nebude patřit do správné sekce, tak to prosím jen přesuňte. Děkuji

Reklama
Uživatelský avatar
Microsheep
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1656
Registrován: leden 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Systém na server

Příspěvekod Microsheep » 12 dub 2017 07:02