Napadení hackerem

Sekce věnovaná virům a jiným škodlivým kódům, rovněž ale nástrojům, kterým se lze proti nim bránit…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Josef 74
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: duben 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Napadení hackerem

Příspěvekod Josef 74 » 27 dub 2016 08:46

Dobrý den,
Nejsem žádný pc odborník ale potřeboval bych poradit.Stalo se mě to že se na mou IP adresu zaměřil nějaký hacker.Syn hraje online hry a najednou mu někdo napsal na skype že jestli nechce přijít o připojeni a pc tak ať zaplatí!!A na což opravdu přehltil linku a nic nám nefungovalo ani spolecnost O2 nevěděla co stím.Vždy jen napsal zaplať.Posleze nám odcizil nějaké účty ke hrám i emailu.Prosím o radu jak se tomu to bránit Děkuji Josef

Reklama
Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3206
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Napadení hackerem

Příspěvekod atari » 27 dub 2016 09:21

Pokud odcizil více účtů a k tomu email, tak to není o špatném zabezpečení poskytovatelů her a emailu. ale o špatném zabezpečení a napadení PC. Takže je nutné provést důkladné vyčištění od veškeré "havěti" (reinstal Win to udělá nejlépe).

A hlavně je nutné se zamyslet nad tím, proč byl PC napaden, zda je adekvátně zabezpečen, a zda se adekvátně bezpečně chová uživatel daného PC, a něco nebo všechno z toho vylepšit.

Uživatelský avatar
Eldan
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 691
Registrován: leden 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Napadení hackerem

Příspěvekod Eldan » 27 dub 2016 11:54

"Přehltil linku"? To mi přijde jako naprostá blbost. Možná pokud byste měli veřejnou IP tak by vám mohl DOSnout modem/router, ale to mi přijde hodně nepravděpodobné.
1) Určitě nic nikomu neplaťte.
2) Založte si vlákno v "odvšivovací" sekci fóra, tam vám pomůžou odhalit případnou havěť.
3) Změňte všechna hesla, používejte dvoufázové ověření kde to jde, ukradené účty řešte s poskytovateli služeb.