Kontrola logu FRST Vyřešeno

Sekce věnovaná virům a jiným škodlivým kódům, rovněž ale nástrojům, kterým se lze proti nim bránit…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

dave86
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Kontrola logu FRST  Vyřešeno

Příspěvekod dave86 » 05 zář 2016 13:25

Prosím o kontrolu logu, děkuji. Důvodem je pomalejší start systému. Ještě dodám , že Adware cleaner a Malwarebytes "hlásí čisto". I Windows defender také nic nehlásí, neklikám na podivné odkazy ,warezy a podobně. Omylem jsem vložil dvě stejné přílohy ,sorry.
Přílohy
Kontola logu.zip
(102.4 KiB) Staženo 19 x
Kontola logu.zip
(102.4 KiB) Staženo 15 x

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod jaro3 » 05 zář 2016 19:34

Vlož log z HJT:
viewtopic.php?f=70&t=5119

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

a ty logy sem vlož normálně.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

dave86
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod dave86 » 06 zář 2016 13:12

RogueKiller V12.6.0.0 (x64) [Sep 5 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : David [Práva správce]
Started from : C:\Users\David\Downloads\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 09/06/2016 12:47:14 (Duration : 00:22:46)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2495829157-2600816146-714109997-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2495829157-2600816146-714109997-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ [[WMI]] : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000LM024 HN-M101MBB +++++
--- User ---
[MBR] ebce41957f5ff01612ddd79ef4407f5f
[BSP] 3a47dba2c9eae473b8414afd255fd245 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 1000 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2050048 | Size: 260 MB
2 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2582528 | Size: 1000 MB
3 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 4630528 | Size: 128 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 4892672 | Size: 873879 MB
5 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 1794598912 | Size: 450 MB
6 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 1795520512 | Size: 350 MB
7 - [MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1796237312 | Size: 30720 MB
8 - Basic data partition | Offset (sectors): 1859151872 | Size: 25600 MB
9 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1911580672 | Size: 20480 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

dave86
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod dave86 » 06 zář 2016 13:14

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 12:43:02, on 06.09.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0000)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Users\David\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\szndesktop.exe
C:\Users\David\Downloads\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\SysWoW64\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O4 - HKLM\..\Run: [331BigDog] "C:\Program Files (x86)\USB Camera\VM331STI.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [NokiaSuite.exe] C:\Program Files (x86)\Nokia\Nokia Suite\NokiaSuite.exe -tray
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.autoupdate] "C:\Users\David\AppData\Roaming\Seznam.cz\szninstall.exe" -c
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.szndesktop] "C:\Users\David\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\wszndesktop.exe" -q
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [KSS] "C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Scan\kss.exe" autorun (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [KSS] "C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Security Scan\kss.exe" autorun (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Intel(R) Integrated Clock Controller Service - Intel(R) ICCS (ICCS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Integrated Clock Controller Service\ICCProxy.exe
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService1.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Network Service (NvStreamNetworkSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files (x86)\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SynTPEnh Caller Service (SynTPEnhService) - Synaptics Incorporated - C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnhService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAtheros Bt and Wlan Coex Agent - Atheros - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\Ath_CoexAgent.exe

--
End of file - 7713 bytes

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod jaro3 » 06 zář 2016 19:37

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.autoupdate] "C:\Users\David\AppData\Roaming\Seznam.cz\szninstall.exe" -c
O4 - HKCU\..\Run: [cz.seznam.software.szndesktop] "C:\Users\David\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\wszndesktop.exe" -q


Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Stáhni si aswMBR
na svojí plochu. Uzavři všechna okna , programy a prohlížeče. Poklepej na aswMBR.exe. Pokud se objeví hláška o možnosti stáhnutí databáze Avastu , klikni na NE. Poté klikni na „Scan“ . Po skenu klikni na „Save Log“ a ulož si log na plochu .Zkopíruj sem celý obsah toho logu. Pak klikni na „Exit“ k zavření programu.

Vlož sem ty logy z FRST..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

dave86
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod dave86 » 07 zář 2016 11:35

RogueKiller V12.6.1.0 (x64) [Sep 6 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.14393) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : David [Práva správce]
Started from : C:\Users\David\Downloads\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 09/07/2016 11:12:57 (Duration : 00:18:18)

¤¤¤ Procesy : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Path] szndesktop.exe(6716) -- C:\Users\David\AppData\Roaming\Seznam.cz\bin\szndesktop.exe[7] -> Zastaveno [TermProc]

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-2495829157-2600816146-714109997-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-2495829157-2600816146-714109997-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nenahrán [0x20]) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000LM024 HN-M101MBB +++++
--- User ---
[MBR] ebce41957f5ff01612ddd79ef4407f5f
[BSP] 3a47dba2c9eae473b8414afd255fd245 : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 1000 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2050048 | Size: 260 MB
2 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2582528 | Size: 1000 MB
3 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 4630528 | Size: 128 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 4892672 | Size: 873879 MB
5 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 1794598912 | Size: 450 MB
6 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] | Offset (sectors): 1795520512 | Size: 350 MB
7 - [MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1796237312 | Size: 30720 MB
8 - Basic data partition | Offset (sectors): 1859151872 | Size: 25600 MB
9 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1911580672 | Size: 20480 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

dave86
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod dave86 » 07 zář 2016 11:40

aswMBR version 1.0.1.2290 Copyright(c) 2014 AVAST Software
Run date: 2016-09-07 11:35:52
-----------------------------
11:35:52.567 OS Version: Windows x64 6.2.9200
11:35:52.567 Number of processors: 8 586 0x3A09
11:35:52.567 ComputerName: LENOVO UserName: David
11:35:55.807 Initialize success
11:35:55.854 VM: initialized successfully
11:35:55.854 VM: Intel CPU BiosDisabled
11:36:12.515 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\00000025
11:36:12.515 Disk 0 Vendor: Size: 0MB BusType: 0
11:36:12.631 Disk 0 MBR read successfully
11:36:12.631 Disk 0 MBR scan
11:36:12.631 Disk 0 unknown MBR code
11:36:12.647 Disk 0 MBR hidden
11:36:12.647 Disk 0 Partition 1 00 EE GPT 2097151 MB offset 1
11:36:12.715 Disk 0 scanning C:\WINDOWS\system32\drivers
11:36:26.103 Service scanning
11:36:27.969 Service cpuz138 C:\Users\David\AppData\Local\Temp\cpuz138\cpuz138_x64.sys **LOCKED**
11:36:36.911 Modules scanning
11:36:36.918 Disk 0 trace - called modules:
11:36:36.949 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys storport.sys hal.dll iaStorA.sys
11:36:36.949 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0xffffac090df97060]
11:36:36.965 3 CLASSPNP.SYS[fffff806d96e5eeb] -> nt!IofCallDriver -> \Device\00000025[0xffffac090fdbb060]
11:36:36.965 Disk 0 statistics 23687/0/0 @ 0,96 MB/s
11:36:36.981 Scan finished successfully
11:39:10.341 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\David\Desktop\MBR.dat"
11:39:10.356 The log file has been saved successfully to "C:\Users\David\Desktop\aswMBR.txt"

dave86
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod dave86 » 07 zář 2016 12:02

lOG FRST
Přílohy
FRST.zip
(101.99 KiB) Staženo 11 x

dave86
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod dave86 » 08 zář 2016 10:10

Díky, už to valí !

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43054
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod jaro3 » 08 zář 2016 11:10

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.



Zkopíruj sem do příspěvku ty logy z FRST , nedávej to jako přílohu.


Vše v pořádku? žádné problémy už nejsou?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

dave86
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod dave86 » 08 zář 2016 11:50

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by David on 08.09.2016 at 11:28:31,91.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.14393 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\David\Downloads\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

08.09.2016 11:29:51 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\Lexmark Package Logs deleted successfully
C:\PROGRA~3\Malwarebytes' Anti-Malware (portable) deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\David\AppData\Local\EmieBrowserModeList deleted successfully
C:\Users\David\AppData\Local\EmieSiteList deleted successfully
C:\Users\David\AppData\Local\EmieUserList deleted successfully
C:\Users\David\AppData\Local\FSDART deleted successfully
C:\Users\David\AppData\Local\Lenovo deleted successfully
C:\Users\David\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully
C:\Users\David\AppData\Local\NokiaAccount deleted successfully
C:\Users\David\AppData\Local\PackageStaging deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\CrashDumps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\SharedWiFi deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~3\Malwarebytes' Anti-Malware (portable) not found
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Users\David\AppData\Local\MSGBOX.EXE deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{67C334C0-408D-4E6D-B5A7-0ADD6AFFA252} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source}&ie={inputEncoding?}&oe={outputEncoding?}
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{8F1FD1E0-4318-481B-8B46-C7F850BB65F6}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02
HKCU\SearchScopes\{67C334C0-408D-4E6D-B5A7-0ADD6AFFA252} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source}&ie={inputEncoding?}&oe={outputEncoding?}
HKCU\SearchScopes\{8F1FD1E0-4318-481B-8B46-C7F850BB65F6} - https://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source}&ie={inputEncoding?}&oe={outputEncoding?}

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\David\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\David\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\David\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\David\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=20 folders=25 21449761 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\David\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 08.09.2016 at 11:47:30,18 ======================

dave86
nováček
Příspěvky: 9
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu FRST

Příspěvekod dave86 » 08 zář 2016 11:54

Fakt ,už to šlape , kdyby něco , tak se zase ozvu ,ale DĚKUJI ZA POMOC!


Zpět na “Viry, antiviry, firewally…”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů