Ochrana PC

Sekce věnovaná virům a jiným škodlivým kódům, rovněž ale nástrojům, kterým se lze proti nim bránit…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Romik
nováček
Příspěvky: 31
Registrován: prosinec 05
Bydliště: in a big town near Ostrava
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Ochrana PC

Příspěvekod Romik » 05 led 2006 11:11

je mi trapné se tady pořád dotazovat na ochranu PC, ale je to pro mě důležité.....u compu nesedím, sedí u něho manželka, která je schopna odklikat vše.....chci se zeptat, zda je rozdíl když používám telefonické vytáčení a nebo kabel......myslím, že poskytovatel by měl mít nastavený svůj firewall a antispyware a AV a poskytovat mi jakous takou ochranu u ž v době připojení...jsem na něho zapojený přes síťovou kartu.....jinak i já mám svůj AV (avast!) +MS antispyware a spybot+kerio firewall...pro sím o vysvětlení jak to vlastně je....

a mohl by mi někdo pomoci s nastavením keria? jsem začátečník nikdy jsem doma net neměl a od mých počátků práce s PC se dost změnilo....

Mockrát děkuji 8)

Reklama
Uživatelský avatar
mijaja
Tvůrce článků
Level 6.5
Level 6.5
Příspěvky: 4136
Registrován: září 05
Bydliště: Zlín
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod mijaja » 05 led 2006 15:43

Rozdíl mezi telefonickým připojením a káblem rozhodně je:
telefonní modem je pomalejší než kábel (myslím že max 56kb/s proti kabelovým modemům), cena za připojení je mnohem vyšší a co je nejdůležitější, není u providera nijak chráněné. To potom využívají různé dialery, že ti přesměrovávají připojení přes drahé stránky a ty se potom nestačíš při placení divit. Takže myslím, že nechat se nalákat na připojení přes pevnou telefonní linku by nebylo rozumné. Pokud bys tedy jel přes telefon, měl by sis ještě nainstalovat Antidialer.
Nastavení Keria se tady už řešilo, tak si to prostuduj - jestli máš už Sunbelt Kerio - myslím, že vychází ze starého Keria a mělo by mít stejné nastavení.

Romik
nováček
Příspěvky: 31
Registrován: prosinec 05