Hra v jazyce C#

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

MyNameIsEasy
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: srpen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Hra v jazyce C#

Příspěvekod MyNameIsEasy » 08 srp 2016 15:59

Zdar lidi,mám menší problém.Snažím se programovat jednoduchou hru v jazyce C# ale jsem začátečník a moc s tím neumím.Kamarád mi s tím pomáhal,ale moc jsme s tím nehli.Potřeboval bych nutně nějakého experta,který by byl ochotný se mi na to podívat a poradit a opravit moje chyby.našel by se někdo,moc prosím?

Reklama
Uživatelský avatar
satik
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3509
Registrován: leden 15
Bydliště: Krkonoše
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Hra v jazyce C#

Příspěvekod satik » 08 srp 2016 16:02

možná :)
Kdyžtak zkus http://itnetwork.cz
PC: MSI RTX 4090 Suprim X, AMD Ryzen 9 7950x3D, ASUS Crosshair HERO X6670E, 64GB RAM@6000CL30, Fractal Define Torrent, Seasonic PRIME TX 1600W, SSD Seagate Firecuda 530 M2 2TB +
4TB + 4TB SATA Micron 5200 ECO
Periferie: Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG, Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX300, Valve Index

MyNameIsEasy
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: srpen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Hra v jazyce C#

Příspěvekod MyNameIsEasy » 08 srp 2016 17:08

Pokud by se někdo chtěl podívat :)
https://ulozto.cz/!uSzWv8NuP/trefovana-rar
Mám problém s tím,že při vygenerování zelené kuličky(která se generuje náhodně) se má odečíst,po jejím zásahu,bod.Jenže se neodečte a nevím co s tím.

Uživatelský avatar
satik
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3509
Registrován: leden 15
Bydliště: Krkonoše
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Hra v jazyce C#

Příspěvekod satik » 08 srp 2016 17:55

Uh, názvy proměnných s háčky a čárky :D