Tréning programovaní

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

umíš programovat???

jsem programátor
3
21%
hodně dobře
0
Žádná hlasování
celkem dobře
2
14%
trochu
4
29%
jen základy
2
14%
vubec
3
21%
 
Celkem hlasů: 14

Mouse_cz
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 142
Registrován: srpen 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Tréning programovaní

Příspěvekod Mouse_cz » 30 říj 2017 16:49

chci si naučit programovat, a zaujao mě jedno vlákno kde někdo chtěl vypsat ukoli co by měl udělat v příkazovem řádku. mohly bi jste mi taky napsat ukoly coudělat na záčatek jednoduche ukoly k procvičení programovaní? moje prosba je ale jiná tím že to nechci v příkazovém řádku ale v unity 2D muže být i 3D a scratchi.

Dodatečně přidáno po 2 minutách 31 vteřinách:
viewtopic.php?f=61&t=188791 to je od čeho jsem se nechal inspirovat.
Naposledy upravil(a) Mouse_cz dne 30 říj 2017 17:06, celkem upraveno 1 x.

Reklama
Melis
Level 3
Level 3
Příspěvky: 563
Registrován: říjen 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Tréning programovaní

Příspěvekod Melis » 30 říj 2017 16:59

Proboha jaké programování? Vždyť neumíš ani česky napsat dvě věty bez chyby.

Petrfoo
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 723
Registrován: srpen 17
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Tréning programovaní

Příspěvekod Petrfoo » 30 říj 2017 17:07

Jak chceš programovat, když programovací jazyky mají striktní syntaxe a ty neumíš napsat ani smysluplnou větu pravopisně správně? :D Jinak nechápu co si představuješ pod definicí "ukoli v příkazovém řádku". V příkazovém řádku nic moc nenaprogramuješ - už je totiž naprogramovaný a příkazy které bere jsou jasně dané - viz třeba http://dosms.cz/vsechny-prikazy-v-ms-dos/.