Web zprávy - PHP, mySQL

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
urbassscz
nováček
Příspěvky: 21
Registrován: leden 18
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Web zprávy - PHP, mySQL

Příspěvekod urbassscz » 18 bře 2018 21:50

Zdravím,
potřeboval bych poradit s nějakým extrémě jednoduchým systémem na komunikaci ve webovém prostředí... Mám registrační systém... podle lognutého uživatele potřebuji udělat tlačítko "send msg"; "my msgs"... zprávy nepotřebuji posílat mezi uživateli, jen adminovy, který na ně jednoduše odpoví... Mohl by mi někdo poslat nějaký návod? Jen něco takhle simple... vše co jsem našel je strašně komplikované... Jsem kompletní začátečník v PHP...

Díky všem!
"F.E.A.R. has two meanings: Forget Everything And Run OR Face Everything And Rise... The choice is yours..."

Reklama
Uživatelský avatar
CZechBoY
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 8813
Registrován: srpen 08
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Web zprávy - PHP, mySQL

Příspěvekod CZechBoY » 19 bře 2018 20:19

S čím konkrétně si nevíš rady?
Z hlediska jednotlivých stránek/odkazů bych to viděl klasicky takto (jako jakýkoliv messenger):
1) seznam zpráv
2) napsat novou zprávu/odpovědět na zprávu zpátky

Budeš k tomu potřebovat databázi, na hostinzích bývá většinou mysql, ale můžeš použít klidně sqlite nebo jinou souborovou databázi.

Taky budeš potřeboval umět pracovat se sessions - jak získat data pro konkrétního přihlášeného uživatele (jeho identifikátor), taky jak mu ten identifikátor přiřadit na základě třeba databáze.
PHP, Nette, MySQL, C#, TypeScript, Python
IntelliJ Idea, Docker, Opera browser, Linux Mint
iPhone XS
Raspberry PI 3 (KODI, Raspbian)
XBox One S, PS 4, nVidia GeForce NOW

Uživatelský avatar
urbassscz
nováček
Příspěvky: 21
Registrován: leden 18
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Web zprávy - PHP, mySQL