Zdravím, ve čtvrtek nám odešel display v notebooku Acer (nejspíš jsem ho nějak špatně uchopila při vstávání a promáčka, jinak si to nedovedu představit ale najednou byl bílej a v rohu černé skvrny, jako po promáčknutí. Ačkoli si nejsem vědoma, že bych ho nějak moc zmáčkla, ale kdo ví...). Objednali jsme si novej, nainstalovali (už jsme to jednou dělali) a všechno fungovalo ok. Ovšem všimli jsme si, že když notebook běží tak hodinu-dvě tak se začne objevovat uprostřed růžová čára, která postupně sílí a sílí, čím déle je počítač puštěný. Předtím jsme nikdy takový problém neměli (s původním monitorem). Takže jsme psala email firmě, od kterého máme a ta nám řekla, že to ale spíš vypadá na chybu v grafické kartě. To mi teda přijde dost divné, když s předchozím monitorem tento problém nebyl. Co myslíte? Lze to nějak zjistit? Oni chtějí, abychom jim poslali celý notebook i s displayem k reklamaci. Ale já počítač potřebuji k práci, nemůžu být bez něj třeba týden (nebo i déle).
Děkuji
Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
zdravím ,
vypadá to opravdu na chybu grafiky nebo displeje v notebook
pokud měnila jste displej v notebooku ? pokud je notebook v záruce nic bych v něm neměl u jaké fírmy jste notebook koupila ,?
jinak káždy výrobce notebooku má autorizovaný servis na reklamaci ho můžete poslat přímo vy reklamace trvá maximalně 14 dní ,ale to je maximum reklamce trvá 5 až 8 dní i s dopravou
kontakty na servis acer https://www.acer.com/ac/cs/CZ/content/service-contact
formulař pro zadaní reklamace http://customercare.acer-euro.com/custo ... 1487157420
pro notebook si přijede kurýrní služba a odveze ho do servisu
vypadá to opravdu na chybu grafiky nebo displeje v notebook
pokud měnila jste displej v notebooku ? pokud je notebook v záruce nic bych v něm neměl u jaké fírmy jste notebook koupila ,?
jinak káždy výrobce notebooku má autorizovaný servis na reklamaci ho můžete poslat přímo vy reklamace trvá maximalně 14 dní ,ale to je maximum reklamce trvá 5 až 8 dní i s dopravou
kontakty na servis acer https://www.acer.com/ac/cs/CZ/content/service-contact
formulař pro zadaní reklamace http://customercare.acer-euro.com/custo ... 1487157420
pro notebook si přijede kurýrní služba a odveze ho do servisu
Dum Spiro Spero
Spem retine
S Rozumem a Odvahou
Audacem Fortuna Iuvat
Sciens Vincit
Semper Fi
Spem retine
S Rozumem a Odvahou
Audacem Fortuna Iuvat
Sciens Vincit
Semper Fi
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Kasper: pokud si první příspěvek přečteš ještě jednou, zjistíš, že displej v notebooku vyměnili a že to nedělali poprvé, takže NTB už v záruce asi nebude (pokud byl, tak už stejně není)...
Zooh: to, že displej zesvětlal nemuselo být tím, že si ho promáčkla, ale že už začala fixlovat grafika...
Zooh: to, že displej zesvětlal nemuselo být tím, že si ho promáčkla, ale že už začala fixlovat grafika...
-
- Level 4
- Příspěvky: 1043
- Registrován: září 13
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Problém může být v samotném displeji nebo vadném flexi kabelu k displeji. Takové "mrtvé" čáry nejsou žádnou ojedinělostí. A zrovna na grafiku bych to nesváděl. Změní se poloha pruhu při změněně rozlišení? je tam čára ihned po zapnutí displeje ještě před najetím BIOS?
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Notebook v záruce je - ještě asi půl roku. Jde o to, že někdy na podzim ho manžel opravdu promáčkl (display). To jsme věděli. Takže těžko jako dávat někam do záruky . Takže jsme objednali nový display a dle návodu vyměnili. Fungoval ok až do teď, kdy jsem vytáhla ntb ze zásuvky, vstala z postele a najednou byla polovina černá, polovina bílá s černými fleky (jako od promáčknutí). Takže jsme si mysleli, že jsem ho asi omylem promáčkla a nebo nějaký zkrat. Každopádně jsme objednali display nový a hned po jeho instalaci, se asi po 2 hodinovém provozu objevila ta čára.
Nikdy tam není hned od začátku, reps. nezkoušela jsem třeba ji tam nechat načtenou a pak počítač restartovat, jestli bude vidět hned. To můžu kdyžtak zkusit. Manžel rozlišení měnil a myslím, že se čára nepohnula. Ona se vždycky objeví až po nějaké době, opravdu tak cca 2 hodinách provozu, a když se ntb zaklapne a chvíli se s ním nedělá - tak zase zmizí. Takže mi to přijde, jak když se objevuje tím, že se počítač víc a víc zahřívá. Ona také postupně sílí a sílí, její barva je mění intezitu podle toho, jak dlouho počítač jede.
Myslím si, že by ještě měl být v záruce ne? Měnili jsme jen display, nikde jsme žádnou pečeť nestrhávali a otevírali jsme jenom tu obrazovku. Přišlo nám zbytečné posílat kvůli našemu promáčknutí dávat a platit servis.
Dodatečně přidáno po 1 hodině 3 minutách 52 vteřinách:
Notebook jsem kupovala v Alze. Display je teď měněný po druhé, ale nestrhávali jsme nikde žádnou pečeť nebo tak. Měnili jsme ho před půl rokem, kdy jsme ho mechanicky poškodili. 14dní na reklamaci je celkem dost :(. Ještě uvidíme, kolem dubna si asi koupíme nový druhý (protože nám te´d shodou okolností odešel i druhý ntb, ale jinak) tak možná potom bude možnost nemít 14 dní počítač.
Nikdy tam není hned od začátku, reps. nezkoušela jsem třeba ji tam nechat načtenou a pak počítač restartovat, jestli bude vidět hned. To můžu kdyžtak zkusit. Manžel rozlišení měnil a myslím, že se čára nepohnula. Ona se vždycky objeví až po nějaké době, opravdu tak cca 2 hodinách provozu, a když se ntb zaklapne a chvíli se s ním nedělá - tak zase zmizí. Takže mi to přijde, jak když se objevuje tím, že se počítač víc a víc zahřívá. Ona také postupně sílí a sílí, její barva je mění intezitu podle toho, jak dlouho počítač jede.
Myslím si, že by ještě měl být v záruce ne? Měnili jsme jen display, nikde jsme žádnou pečeť nestrhávali a otevírali jsme jenom tu obrazovku. Přišlo nám zbytečné posílat kvůli našemu promáčknutí dávat a platit servis.
Dodatečně přidáno po 1 hodině 3 minutách 52 vteřinách:
kasper píše:pokud měnila jste displej v notebooku ? pokud je notebook v záruce nic bych v něm neměl u jaké fírmy jste notebook koupila ,?
Notebook jsem kupovala v Alze. Display je teď měněný po druhé, ale nestrhávali jsme nikde žádnou pečeť nebo tak. Měnili jsme ho před půl rokem, kdy jsme ho mechanicky poškodili. 14dní na reklamaci je celkem dost :(. Ještě uvidíme, kolem dubna si asi koupíme nový druhý (protože nám te´d shodou okolností odešel i druhý ntb, ale jinak) tak možná potom bude možnost nemít 14 dní počítač.
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Ahoj.
Má ten notebook VGA nebo třeba HDMI výstup?
Pokud by byla chyba v grafice, tak se to projeví nejspíš i na externím monitoru.
Takže by jste vyloučili chybu nového panelu.
Osobně se přikláním k chybě LCD panelu.
Třeba jako zde .. http://www.ebay.co.uk/itm/Laptop-Screen ... 2573158156
Má ten notebook VGA nebo třeba HDMI výstup?
Pokud by byla chyba v grafice, tak se to projeví nejspíš i na externím monitoru.
Takže by jste vyloučili chybu nového panelu.
Osobně se přikláním k chybě LCD panelu.
Třeba jako zde .. http://www.ebay.co.uk/itm/Laptop-Screen ... 2573158156
- Rewqa
- Moderátor
-
Master Level 9
- Příspěvky: 8114
- Registrován: říjen 06
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Jestli je to grafikou nebo monitorem poznáš jednoduše. Udělej screen obrazovky. Jestli potom na screenu pruh nebude, je to monitor. Jestli bude, je to grafika.
Ale takové pruhy dělá většinou spíš chyba monitoru resp. displeje.
Ale takové pruhy dělá většinou spíš chyba monitoru resp. displeje.
ASUS TUF Gaming B550-PLUS | Ryzen 5 3600 | ASUS ROG Strix GTX 1070 OC | 16GB Crucial DDR4 | Be Quiet! Pure Power L8 500W | Corsair 230T Graphite Series
Pravidla PC-Help
Pravidla PC-Help
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Rewqa píše:Jestli je to grafikou nebo monitorem poznáš jednoduše. Udělej screen obrazovky. Jestli potom na screenu pruh nebude, je to monitor. Jestli bude, je to grafika.
Ale takové pruhy dělá většinou spíš chyba monitoru resp. displeje.
Určitě??? Samozřejmě, že při printscreenu tam pruh není (proto jsem také do přílohy dala fotky z mobilu a ne printscreeny) . . jinak teda je to opravdu tak, že jak se ntb víc zahřeje tak se čára zobrazí. Když ho restartuji tak tam čára je pořád - i při spouštění systému. Ale jakmile se aspon půl hodiny. hodinku vůbec nepoužívá, vychladne, tak čára zmizí.
Dodatečně přidáno po 1 minutě 13 vteřinách:
mydlin píše:Ahoj.
Má ten notebook VGA nebo třeba HDMI výstup?
Pokud by byla chyba v grafice, tak se to projeví nejspíš i na externím monitoru.
Takže by jste vyloučili chybu nového panelu.
Osobně se přikláním k chybě LCD panelu.
Třeba jako zde .. http://www.ebay.co.uk/itm/Laptop-Screen ... 2573158156
myslím, že má ale my nemáme žádný externí monitor, abychom to otestovali.
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Pokud není externí monitor, měla by stačit televize (pokud má vhodný vstup)...
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
LaB píše:Pokud není externí monitor, měla by stačit televize (pokud má vhodný vstup)...
televizi taky nemáme D
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Pak jedině to vzít na návštěvu někam ke známým, nebo příbuzným. Dávno tomu, dělal se mi po zahřátí na monitoru taky růžový pruh (ale širší). Vyřešila to až výměna monitoru.
Re: Růžový pruh přes obrazovku po výměně displeje
Je možné, že se mi zdá, že ten růžový pruh "vylejzá" každý den později a později? První den po namontování nového displaye se objevil snad po půl hodině. Postupně to trvalo tak hodinu, potom dvě. Dnes pracuji na počítači v podstatě od 9 od rána a čára se začala objevovat až teď, kolem půl jedné. Fakt to nechápu....
Navíc se mi ale nelíbí, že firma - od které máme display, chce abychom jim na reklamaci poslali komplet ntb. Posílat notebook poštou mi přijde opravdu šílené. Dlouho to trvá a to nehledím na to, že nám pošta už několikrát balíček uplně rozstřískala - křehké nekřehké. Takže moc nechápu, proč bychom jim měli posílat náš osobní ntb, kvůli chybě jejich displaye :(.
Navíc se mi ale nelíbí, že firma - od které máme display, chce abychom jim na reklamaci poslali komplet ntb. Posílat notebook poštou mi přijde opravdu šílené. Dlouho to trvá a to nehledím na to, že nám pošta už několikrát balíček uplně rozstřískala - křehké nekřehké. Takže moc nechápu, proč bychom jim měli posílat náš osobní ntb, kvůli chybě jejich displaye :(.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Pruhy přes obrazovku při sledování YT, apod.
od jxdm » 10 bře 2024 10:39 » v BSOD (Blue Screen Of Death) - 1
- 1866
-
od ITCrowd
Zobrazit poslední příspěvek
11 bře 2024 09:56
-
-
- 1
- 906
-
od Roman Tyčka
Zobrazit poslední příspěvek
02 dub 2024 18:48
-
- 11
- 796
-
od pcmaker
Zobrazit poslední příspěvek
04 úno 2024 13:10
-
- 6
- 1000
-
od akem
Zobrazit poslední příspěvek
30 led 2024 21:41
-
- 3
- 1239
-
od ITCrowd
Zobrazit poslední příspěvek
14 kvě 2023 22:42
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 8 hostů