Stránka 1 z 1

Doom 4 - velké propady FPS

Napsal: 27 zář 2016 21:58
od Moony
Problém se projevil jak na demoverzi, tak i nyní na zakoupené verzi. Jde o to, že během hraní je FPS i na 90-100, pak při hraní padá i ke 40 FPS, vyjímečně i níže. Pořád mám ale pocit, že i když hra jede 80 FPS, tak se "seká". Je tam utilitka na měření přímo impletovaná do hry. Fraps vykazuje stejné hodnoty.

Vypnul jsem si položku Virtual Page.... a Resolution Scale mám na 70 %, aby hra vypadala jakž takž ostře, protože při vypnutí na 50 % je hra dost rozmazaná. I přes to ale FPS lítá.
Ostatní detaily mám na Ultra. Řídil jsem se podle rozboru i na PCTuningu.

Četl jsem dokonce, že to mohou dělat ovladače. Mám Radeon R9 270X, ovladače 16.9.2 a AMD FX-6300. Vertikální synchronizace je vypnuta.
Mám instalovaných 8 GB paměti, avšak systémově je pouze 7,2 GB. Když si nechám puštěný jedno okno Google Chrome + hra, tak dohromady jsem na 6 GB.

Setkal jste se taky někdo s tím?

Re: Doom 4 - velké propady FPS

Napsal: 27 zář 2016 22:40
od iDkcz
Zapni si Vsync.

Re: Doom 4 - velké propady FPS

Napsal: 28 zář 2016 00:39
od satik
zkoušels vulkan i opengl?

Re: Doom 4 - velké propady FPS  Vyřešeno

Napsal: 29 zář 2016 13:20
od Moony
Na Vulkan je hra absolutně nehratelná, to běží FPS na 15-16....

Četl jsem na netu, že hra je velmi rychlá a pro plynulý chod je ideální hodnota mít cca 80 FPS+, že pod hranicí je už vnímat trhání. Při zapnutí VSync se FPS ustálí na max. 60 FPS a přesto k propadům dochází.

Dodatečně přidáno po 8 hodinách 41 minutách 47 vteřinách:
Vyřešeno, stačilo jen upravit detaily světel na Low, zbytek Ultra....hra vypadá úplně stejně. Zamykám