Stránka 1 z 1

Problémy s notebookem.

Napsal: 20 čer 2018 21:54
od ZiFFyX
Ahoj,
mám problém s "herním" notebookem od Lenova. Už ho mám cca. 7 měsíců. Chtěl jsem se zeptat, jak je možné, že jakákoliv hra se mi na tomto notebooku seká. Samozřejmě vždy než se naštvu se nejprve podívám na optimální konfigurace a poté na yt, jestli hra ostatním lidem šla se stejnou konfigurací.
Už jsem se to snažil řešit přes nastavení grafické karty, snížení detailů na minimum atd., ale nic nepomáhá.

Další problém nastal, že včera se mi spustil lsc (lenovo solution center) a napsalo mi to, že je problém s hard diskem. Dnes, když jsem spustil diagnostiku paměti a poté test lsc, tak bylo vše v pořádku.
Už nevím, co si o tom mám myslet...Nejraději bych ho reklamoval.
Myslíte, že by to šlo?

(btw. konfigurace: intel core i5 6200u, geforce 940mx) vím, že to není nic extra, ale blbej Fortnite a Fifu na minimální detaily by to podle mě unést mělo s přehledem.

Re: Problémy s notebookem.

Napsal: 20 čer 2018 22:24
od dvorakj
ahoj, dle doporucenych pozadavku by ta hra mela jet dost mizerne. Dle minimalnich teoreticky splnujes. ale jako nevim nevim, mas tam sporivy CPU, na hrani naprosto nedostatecne.

Re: Problémy s notebookem.

Napsal: 20 čer 2018 22:32
od petr22
Core Quadro z roku 2008, presne takovy vykon ma procesor v tom "hernim" notebooku.

Minimalni pozadavky pro Fortnite nesplnuje vubec a u Fify 18 je splnuje presne.

Pokud je vadny hdd, tak to se samo spravit nemuze. Co ukazuje Crystal Disk Info ?

Re: Problémy s notebookem.

Napsal: 21 čer 2018 15:34
od ZiFFyX
Crystal Disk Info ukazuje toto:
(moc se v tom nevyznám :D :D )

Re: Problémy s notebookem.

Napsal: 21 čer 2018 15:42
od petr22
Vadny disk.

Re: Problémy s notebookem.

Napsal: 21 čer 2018 16:53
od ZiFFyX
Děkuji moc, takže ho budu reklamovat. Děkuji za odpověď. Nechtěl jsem pak vypadat jako blbec až to tam ponesu.

Re: Problémy s notebookem.

Napsal: 21 čer 2018 18:35
od Diskař
Ušetřím ti cestu do servisu a čekání na nevyřízení reklamace. Přejeď disk utilitou výrobce https://support.wdc.com/downloads.aspx?p=2 a pak zkontroluj znovu smart CDI.