Tv výstup

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
tomynoo
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: prosinec 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Tv výstup

Příspěvekod tomynoo » 04 pro 2005 15:28

Jsem pc laik jak propojím televizi a pc mám graf.kartu Ge force 5500 děkuji za případné rady :x

Reklama
Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9504
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod mmmartin » 04 pro 2005 15:45

Karta má videovýstup ve formátu S-video, tzn. potřebuješ televizi s S-video vstupem, pokud ho tvoje televize nemá, potřebuješ převést S-video na kompozitní video, se kterým si poradí téměř každá TV - viz např. http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?t=2339&highlight= .

Uživatelský avatar
johny.
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 369
Registrován: listopad 05
Bydliště:
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod johny. » 04 pro 2005 15:50

ještě bych dodal, že pokud použiješ S-VIDEO tak musíš ještě zvlášť vyvést zvuk.
A stačí pokud bude S-VIDEO IN alespoň na videu.

:profi:

Uživatelský avatar
tomynoo
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: prosinec 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod tomynoo » 04 pro 2005 15:58

na televizi mám zezadu scart a tv vstup signál a propojené s videem

Uživatelský avatar
tomynoo
nováček
Příspěvky: 16
Registrován: prosinec 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod tomynoo » 04 pro 2005 16:03

graf .karta má zezadu jack tv ten mám zapojit kam do videa???...a ze zvukovky se bere signál z jakého konektoru ??? :x :x

Uživatelský avatar
johny.
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 369
Registrován: listopad 05
Bydliště:
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod johny. » 04 pro 2005 16:29

Z TV-OUTu na grafické kartě to propoj s TV-IN na televizi. A u TV-OUTu se myslim zvlášť zvuk vyvádět nemusí.