Stránka 1 z 1

SoundBlaster Audigy SE-šum

Napsal: 19 lis 2006 16:25
od EasyShare
Ahoj všem,
zpozoroval jsem u této zvukovky např. při hraní GTA San Andreas, či Need For Speed Most Wanted šum. Vyskytuje se to většinou při pomyslném šlapání na plyn u aut. Pustím šipku plynu a ten šum prakticky přestane. U San Andreas když ale projede auto kolem mě a já jsem normálně venku jako postava, tak taky uslyším kromě motoru projíždějícího auta ještě ten šum. U audia na zkl. desce to nedělá. Neví někdo jestli je to vlastnost Audigy SE?
Díky předem

Napsal: 22 lis 2006 22:08
od mmmartin
U některých zvukových karet se do zvuku přenáší jemné šustění při pohybu kurzoru po obrazovce nebo při rychlých změnách v obraze. Pravděpodobně to bude mít něco společnýho s napájením, protože externí zvuk. karty s vlastním zdrojem to nedělají.

Napsal: 23 lis 2006 06:34
od karlos
Problém o kterém píše mmmartin se ukazoval hlavně u ISA karet, při přechodu na PCI sběrnici tvrdili výrobci, že na této lajně vymizí :D , ne tak docela. :evil: Na ISA kartách k němu docházelo díky indukci mezi grafickou a zvukovou kartou. Proto se grafická karta umisťovala do nejvyššího slotu a zvukovka do nejnižšího. Toto jsem si přenesl do svých konstrukcí a zvukovku dávám vždy co nejdále od grafiky. Osobně si ale myslím, že ve tvém případě by měl být problém někde jinde. Přeci jen stále věřím ve značku SB a jsem přesvědčený, že to mají ošéfované. Zkus se podívat na stránky hry, jestli tam není opravný patch pro tvůj typ karty.

Napsal: 23 lis 2006 14:48
od EasyShare
Tak jsem kartu reklamoval a byla mi hned vyměněna...
Zatím jsem ji ale nezapojil, tak to snad bude dobré...

Napsal: 23 lis 2006 18:27
od mmmartin
Karlos: Tak tentokrát jsi zase ty přispěl ke zvýšení mojí PC gramotnosti. :idea: Ď.

Napsal: 23 lis 2006 20:07
od El Diablo
karlos píše:Problém o kterém píše mmmartin se ukazoval hlavně u ISA karet, při přechodu na PCI sběrnici tvrdili výrobci, že na této lajně vymizí :D , ne tak docela. :evil: Na ISA kartách k němu docházelo díky indukci mezi grafickou a zvukovou kartou. Proto se grafická karta umisťovala do nejvyššího slotu a zvukovka do nejnižšího. Toto jsem si přenesl do svých konstrukcí a zvukovku dávám vždy co nejdále od grafiky. Osobně si ale myslím, že ve tvém případě by měl být problém někde jinde. Přeci jen stále věřím ve značku SB a jsem přesvědčený, že to mají ošéfované. Zkus se podívat na stránky hry, jestli tam není opravný patch pro tvůj typ karty.


Taky dávám ZK co nejdál od GK :)))