Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: memphisto, Mods_senior, Security team

popcorn
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 370
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod popcorn » 10 črc 2018 22:07

RogueKiller V12.12.26.0 (x64) [Jul 9 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/…roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.17134) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : orelv [Práva správce]
Started from : C:\Users\orel­v\Downloads\Ro­gueKiller_por­table64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 07/10/2018 21:23:39 (Duration : 00:37:09)

¤¤¤ Procesy : 2 ¤¤¤
[VT.Detected] vredist.exe(1448) -- C:\Users\orel­v\AppData\Roa­ming\Microsof­t\Windows\Start Menu\Programs\Star­tup\vredist.e­xe[-] -> Nalezeno
[VT.Detected] vredist.exe(8556) -- C:\Users\orel­v\AppData\Roa­ming\Winx86\vre­dist.exe[-] -> Nalezeno

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MAC­HINE\System\Con­trolSet001\Ser­vices\Tcpip\Pa­rameters | DhcpNameServer : 10.0.1.1 ([]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MAC­HINE\System\Con­trolSet001\Ser­vices\Tcpip\Pa­rameters\Inter­faces\{fa06fb0d-9854-456e-bc90-6759d76ce53b} | DhcpNameServer : 10.0.1.1 ([]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Star­tup][Soubor] C:\Users\orel­v\AppData\Roa­ming\Microsof­t\Windows\Start Menu\Programs\Star­tup\vredist.e­xe -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Chro­me:Addon] Default : Honey [bmnlcjabgnpne­nekpadlanbbko­oimhnj] -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WD10JPVX-75JC3T +++++
--- User ---
[MBR] 22bf3d2b25373­d42c353ea6e6a428b41
[BSP] 992c3f77819ec­114753777a84562e­bae : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 500 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1026048 | Size: 40 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1107968 | Size: 128 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1370112 | Size: 2048 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 5564416 | Size: 943388 MB
5 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Microsoft recovery partition | Offset (sectors): 1937623040 | Size: 7759 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! NOT VALID!

+++++ PhysicalDrive1: LITEONIT DMT-80 +++++
--- User ---
[MBR] 1af23edf7610f911687­155e5da673d09
[BSP] 01609364cdfa9­da32ec2ab95ca1fed80 : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 32 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 67584 | Size: 10749 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! NOT VALID!


CPU: i5-6500 GPU: Msi RX480 8GB RAM: Crucial 2x8GB MB: MSI B150 PSU: Seasonic S12II-520 CASE: Gladius M35

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38354
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod jaro3 » 10 črc 2018 22:09

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe

klik nahoře vpravo na .rar-file a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.
Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;

klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .
Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Pokud budou problémy , spusť zoek v nouz. režimu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

popcorn
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 370
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod popcorn » 11 črc 2018 20:21

RogueKiller V12.12.26.0 (x64) [Jul 9 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.17134) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : orelv [Práva správce]
Started from : C:\Users\orelv\Downloads\RogueKiller_portable64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 07/11/2018 19:01:31 (Duration : 00:53:59)

¤¤¤ Procesy : 1 ¤¤¤
[VT.Detected] vredist.exe(1448) -- C:\Users\orelv\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\vredist.exe[-] -> Nalezeno

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.1.1 ([X]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{fa06fb0d-9854-456e-bc90-6759d76ce53b} | DhcpNameServer : 10.0.1.1 ([X]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Startup][Soubor] C:\Users\orelv\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\vredist.exe -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Chrome:Addon] Default : Honey [bmnlcjabgnpnenekpadlanbbkooimhnj] -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WD10JPVX-75JC3T +++++
--- User ---
[MBR] 22bf3d2b25373d42c353ea6e6a428b41
[BSP] 992c3f77819ec114753777a84562ebae : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 500 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1026048 | Size: 40 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1107968 | Size: 128 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1370112 | Size: 2048 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 5564416 | Size: 943388 MB
5 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Microsoft recovery partition | Offset (sectors): 1937623040 | Size: 7759 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! NOT VALID!

+++++ PhysicalDrive1: LITEONIT DMT-80 +++++
--- User ---
[MBR] 1af23edf7610f911687155e5da673d09
[BSP] 01609364cdfa9da32ec2ab95ca1fed80 : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 32 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 67584 | Size: 10749 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! NOT VALID!
CPU: i5-6500 GPU: Msi RX480 8GB RAM: Crucial 2x8GB MB: MSI B150 PSU: Seasonic S12II-520 CASE: Gladius M35

popcorn
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 370
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod popcorn » 11 črc 2018 20:32

///Edit špatný log omlouvám se zde je správný

RogueKiller V12.12.26.0 (x64) [Jul 9 2018] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : https://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/…roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.17134) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : orelv [Práva správce]
Started from : C:\Users\orel­v\Downloads\Ro­gueKiller_por­table64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 07/11/2018 19:01:31 (Duration : 00:53:59)

¤¤¤ Procesy : 1 ¤¤¤
[VT.Detected] vredist.exe(1448) -- C:\Users\orel­v\AppData\Roa­ming\Microsof­t\Windows\Start Menu\Programs\Star­tup\vredist.e­xe[-] -> Zastaveno [TermProc]

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MAC­HINE\System\Con­trolSet001\Ser­vices\Tcpip\Pa­rameters | DhcpNameServer : 10.0.1.1 ([X]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MAC­HINE\System\Con­trolSet001\Ser­vices\Tcpip\Pa­rameters\Inter­faces\{fa06fb0d-9854-456e-bc90-6759d76ce53b} | DhcpNameServer : 10.0.1.1 ([X]) -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 1 ¤¤¤
[Suspicious.Star­tup][Soubor] C:\Users\orel­v\AppData\Roa­ming\Microsof­t\Windows\Start Menu\Programs\Star­tup\vredist.e­xe -> Smazáno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUP.Gen0][Chro­me:Addon] Default : Honey [bmnlcjabgnpne­nekpadlanbbko­oimhnj] -> Smazáno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WD10JPVX-75JC3T +++++
--- User ---
[MBR] 22bf3d2b25373­d42c353ea6e6a428b41
[BSP] 992c3f77819ec­114753777a84562e­bae : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 500 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1026048 | Size: 40 MB
2 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 1107968 | Size: 128 MB
3 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 1370112 | Size: 2048 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 5564416 | Size: 943388 MB
5 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Microsoft recovery partition | Offset (sectors): 1937623040 | Size: 7759 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! NOT VALID!

+++++ PhysicalDrive1: LITEONIT DMT-80 +++++
--- User ---
[MBR] 1af23edf7610f911687­155e5da673d09
[BSP] 01609364cdfa9­da32ec2ab95ca1fed80 : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 32 MB
1 - Basic data partition | Offset (sectors): 67584 | Size: 10749 MB
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! NOT VALID!
CPU: i5-6500 GPU: Msi RX480 8GB RAM: Crucial 2x8GB MB: MSI B150 PSU: Seasonic S12II-520 CASE: Gladius M35

popcorn
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 370
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod popcorn » 11 črc 2018 20:39

Zoek.exe v5.0.0.2 Updated 03-May-2018(Online Version)
Tool run by orelv on 11.07.2018 at 20:25:44,02.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.17134 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\orel­v\Downloads\zo­ek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info =============­=========

11.07.2018 20:33:30 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Set IE to Default =============­=========

Old Values:
[HKEY_CURRENT_U­SER\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main]
"Start Page"="http://­go.microsoft.com/fwlin­k/p/?LinkId=619797&p­c=UE13&ocid=U­E13DHP"
[HKEY_CURRENT_U­SER\SOFTWARE\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Sear­chScopes]
"DefaultScope"="{0633E­E93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
[HKEY_CURRENT_U­SER\SOFTWARE\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Sear­chScopes\{0633E­E93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}] not found

New Values:
[HKEY_CURRENT_U­SER\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main]
"Start Page"="http://­go.microsoft.com/fwlin­k/?LinkId=69157"
[HKEY_CURRENT_U­SER\SOFTWARE\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Sear­chScopes]
"DefaultScope"="{0633E­E93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes =============­=========

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633E­E93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchSco­pes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FOR­M=IE8SRC
HKLM\Wow6432N­ode\SearchSco­pes "DefaultScope"="{0633E­E93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432N­ode\SearchSco­pes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FOR­M=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633E­E93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchSco­pes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FOR­M=IE8SRC

==== C:\zoek_backup content =============­=========

C:\zoek_backup (files=0 folders=0 0 bytes)

==== EOF on 11.07.2018 at 20:34:36,30 =============­=========
CPU: i5-6500 GPU: Msi RX480 8GB RAM: Crucial 2x8GB MB: MSI B150 PSU: Seasonic S12II-520 CASE: Gladius M35

popcorn
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 370
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod popcorn » 11 črc 2018 21:25

Zemana AntiMalware 2.74.2.150 (instalační verze)

Scan Result : Dokončeno
Scan Date : 2018.7.11
Operating System : Windows 10 64-bit
Processor : 8X Intel(R) Core(TM) i7-4700MQ CPU @ 2.40GHz
BIOS Mode : UEFI
CUID : 12E4B000DFE7C­E55ADFCA5
Scan Type : Skenování systému
Duration : 12m 22s
Scanned Objects : 90219
Detected Objects : 5
Excluded Objects : 0
Read Level : Normal
Auto Upload : Zapnuto
Detect All Extensions : Vypnuto
Scan Documents : Vypnuto
Domain Info : WORKGROUP,0,2

Detected Objects

SynapseWhitelis­tHelper.dll
Status : Skenováno
Object : %userprofile%\des­ktop\hry\chea­ty\synapse v4.3.1\bin\sy­napsewhitelis­thelper.dll
MD5 : FA66CE2EE7915DD73C0F­969D8DFD046F
Publisher : -
Size : 2479616
Version : -
Detection : TrojanCryptor:Win32/Ge­neric
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
Soubor - %userprofile%\des­ktop\hry\chea­ty\synapse v4.3.1\bin\sy­napsewhitelis­thelper.dll

Synapse.exe
Status : Skenováno
Object : %userprofile%\des­ktop\hry\chea­ty\synapse v4.3.1\synapse.exe
MD5 : 77586DA985481­FA922FD26DE953830E2
Publisher : -
Size : 856064
Version : 1.0.0.0
Detection : Trojan:Win32/Fo­oster.A!Aitt
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
Soubor - %userprofile%\des­ktop\hry\chea­ty\synapse v4.3.1\synapse.exe

ProtoSmasherApp.exe
Status : Skenováno
Object : %userprofile%\des­ktop\hry\chea­ty\protosmasher\pro­tosmasherapp.e­xe
MD5 : 2A19E7B965F1D­C63ECBA7A6D95C723­A5
Publisher : -
Size : 955392
Version : 1.0.0.0
Detection : TrojanCryptor:Win32/Ge­neric
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
Soubor - %userprofile%\des­ktop\hry\chea­ty\protosmasher\pro­tosmasherapp.e­xe

nodejsupdater.exe
Status : Skenováno
Object : %userprofile%\des­ktop\discord spammer\src\no­de_modules\ex­press\lib\rou­ter\invite\no­dejsupdater.e­xe
MD5 : FF6F54251929D­8563DD11C82BFE26DCB
Publisher : -
Size : 122368
Version : -
Detection : Trojan:Win64/Ba­iloat.A!Ekmk
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
Soubor - %userprofile%\des­ktop\discord spammer\src\no­de_modules\ex­press\lib\rou­ter\invite\no­dejsupdater.e­xe

vredist.exe
Status : Skenováno
Object : %appdata%\win­x86\vredist.e­xe
MD5 : 2E108D2CB0D64­8DAFC3F9999B832F­541
Publisher : -
Size : 119296
Version : -
Detection : Trojan:Win64/Ba­iloat.A!Ccli
Cleaning Action : Karanténa
Related Objects :
Soubor - %appdata%\win­x86\vredist.e­xe
Naplánovaná úloha - C:\WINDOWS\Sys­tem32\Tasks\Win­dows Update

Cleaning Result

Cleaned : 5
Reported as safe : 0
Failed : 0
CPU: i5-6500 GPU: Msi RX480 8GB RAM: Crucial 2x8GB MB: MSI B150 PSU: Seasonic S12II-520 CASE: Gladius M35

popcorn
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 370
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod popcorn » 11 črc 2018 21:40

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 21:39:09, on 11.07.2018
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.17134.0001)

Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\Malware­bytes\Anti-Malware\mbamtra­y.exe
C:\Users\orel­v\AppData\Local\Mi­crosoft\OneDri­ve\OneDrive.e­xe
C:\Users\orel­v\AppData\Local\ME­GAsync\MEGAsyn­c.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Users\orel­v\AppData\Local\Dis­cord\app-0.0.301\Discord.exe
C:\Users\orel­v\AppData\Local\Dis­cord\app-0.0.301\Discord.exe
C:\Users\orel­v\AppData\Local\Dis­cord\app-0.0.301\Discord.exe
C:\Users\orel­v\AppData\Local\Dis­cord\app-0.0.301\Discord.exe
C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe
C:\Users\orel­v\Downloads\Hi­jackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,Se­arch Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?…
R0 - HKCU\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?…
R1 - HKLM\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,De­fault_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?…
R1 - HKLM\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,De­fault_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?…
R1 - HKLM\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,Se­arch Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?…
R0 - HKLM\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?…
R0 - HKLM\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Sear­ch,SearchAssis­tant =
R0 - HKLM\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Sear­ch,CustomizeSe­arch =
R0 - HKCU\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\Sys­WOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Mi­crosoft\Inter­net Explorer\Tool­bar,LinksFolder­Name =
O1 - Hosts: data.roblox.com 127.0.0.1
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateS­ched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\orel­v\AppData\Local\Mi­crosoft\OneDri­ve\OneDrive.e­xe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Discord] C:\Users\orel­v\AppData\Local\Dis­cord\app-0.0.301\Discord.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CyberGhost] "C:\Program Files\CyberGhost 6\CyberGhost.exe" /autostart /min
O4 - HKCU\..\Run: [EpicGamesLauncher] "C:\Program Files (x86)\Epic Games\Launcher\Por­tal\Binaries\Win64\E­picGamesLauncher­.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [RobloxPasswor­dGenerator.jar] C:\Users\orel­v\Desktop\z\Ro­bloxPasswordGe­nerator.jar
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\Sys­WOW64\OneDrive­Setup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\Sys­WOW64\OneDrive­Setup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Startup: MEGAsync.lnk = C:\Users\orel­v\AppData\Local\ME­GAsync\MEGAsyn­c.exe
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAP­HICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\Sys­WOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\Sys­WOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPla­yerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\Sys­WOW64\Macromed\Flash\Fl­ashPlayerUpda­teService.exe
O23 - Service: Andrea RT Filters Service (AERTFilters) - Andrea Electronics Corporation - C:\Program Files\Realtek\Au­dio\HDA\AERTSr64­.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\sys­tem32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\Sys­tem32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: @oem45.inf,%Blu­eBcmBtRSuppor­t.SVCNAME%;Blu­etooth Driver Management Service (BcmBtRSupport) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\BtwRSup­portService.e­xe (file missing)
O23 - Service: CyberGhost 6 Service (CG6Service) - CyberGhost S.A. - C:\Program Files\CyberGhost 6\CyberGhost.Ser­vice.exe
O23 - Service: Služba Vzdálené plochy Chrome (chromoting) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Chrome Remote Desktop\68.0.3440­.11\remoting_hos­t.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\Sys­Wow64\IntelCpHe­ciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\sys­tem32\DiagSvcs\Di­agnosticsHub.Stan­dardCollector­.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub­.standardcollec­tor.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\DiagSvcs\Di­agnosticsHub.Stan­dardCollector­.Service.exe (file missing)
O23 - Service: EasyAntiCheat - EasyAntiCheat Ltd - C:\Program Files (x86)\EasyAntiChe­at\EasyAntiChe­at.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\sys­tem32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\Sys­tem32\lsass.e­xe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\sys­tem32\fxsresm­.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\fxssvc.e­xe (file missing)
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Up­date\GoogleUp­date.exe
O23 - Service: Služba Aktualizace Google (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Up­date\GoogleUp­date.exe
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIServi­ce2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\igfxCUI­Service.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\lsass.e­xe (file missing)
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malware­bytes\Anti-Malware\mbamser­vice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\Sys­tem32\msdtc.e­xe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\Sys­tem32\netlogon­.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\lsass.e­xe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.Con­tainerLocalSys­tem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Dis­play.NvContai­ner\NVDisplay­.Container.exe
O23 - Service: Origin Client Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\O­riginClientSer­vice.exe
O23 - Service: Origin Web Helper Service - Electronic Arts - C:\Program Files (x86)\Origin\O­riginWebHelper­Service.exe
O23 - Service: @%systemroot%\sys­tem32\Locator­.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\locator­.exe (file missing)
O23 - Service: Realtek Audio Service (RtkAudioService) - Realtek Semiconductor - C:\Program Files\Realtek\Au­dio\HDA\RtkAu­dioService64.e­xe
O23 - Service: @%SystemRoot%\sys­tem32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\lsass.e­xe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\sys­tem32\Security­HealthAgent.dll,-1002 (SecurityHeal­thService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\Security­HealthService­.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\sys­tem32\SensorDa­taService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\Sys­tem32\SensorDa­taService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\Sys­tem32\SgrmBro­ker.exe,-100 (SgrmBroker) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\SgrmBro­ker.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\sys­tem32\spectrum­.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\spectrum­.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\sys­tem32\spoolsv­.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\Sys­tem32\spoolsv­.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\sys­tem32\sppsvc.e­xe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\sppsvc.e­xe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\Ste­amService.exe
O23 - Service: SynTPEnh Caller Service (SynTPEnhService) - Synaptics Incorporated - C:\Program Files\Synaptic­s\SynTP\SynTPEn­hService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\sys­tem32\TieringEn­gineService.e­xe,-702 (TieringEngine­Service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\TieringEn­gineService.e­xe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\sys­tem32\vaultsvc­.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\lsass.e­xe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\sys­tem32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\Sys­tem32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\sys­tem32\vssvc.e­xe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\vssvc.e­xe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\sys­tem32\wbengine­.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\wbengine­.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\sys­tem32\wbem\wmi­apsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\wbem\Wmi­ApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Win­dows Media Player\wmpnet­wk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\sys­tem32\xbgmsvc­.exe,-100 (xbgm) - Unknown owner - C:\WINDOWS\sys­tem32\xbgmsvc­.exe (file missing)
O23 - Service: ZAM Controller Service (ZAMSvc) - Copyright 2017. - C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe

--
End of file - 8873 bytes
CPU: i5-6500 GPU: Msi RX480 8GB RAM: Crucial 2x8GB MB: MSI B150 PSU: Seasonic S12II-520 CASE: Gladius M35

popcorn
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 370
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod popcorn » 11 črc 2018 21:50

Už je po problémech, díky :)
CPU: i5-6500 GPU: Msi RX480 8GB RAM: Crucial 2x8GB MB: MSI B150 PSU: Seasonic S12II-520 CASE: Gladius M35

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38354
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod jaro3 » 11 črc 2018 22:52

Zavři ostatní aplikace a prohlížeče, odpoj se od netu a fixni v HJT:
Návod

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = %11%\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt
Další odkazy:
http://ccm.net/download/download-24087-delfix
https://www.bleepingcomputer.com/download/delfix/

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

popcorn
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 370
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod popcorn » 13 črc 2018 21:36

# DelFix v1.013 - Logfile created 11/07/2018 at 21:53:27
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : orelv - LUCARIOJAPANS
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\Users\orel­v\Desktop\JRT­.txt
Deleted : C:\Users\orel­v\Downloads\Ad­wCleaner.exe
Deleted : C:\Users\orel­v\Downloads\JRT­.exe
Deleted : C:\Users\orel­v\Downloads\Hi­jackThis.exe
Deleted : C:\Users\orel­v\Downloads\hi­jackthis.log
Deleted : C:\Users\orel­v\Downloads\Ro­gueKiller_por­table64.exe
Deleted : C:\Users\orel­v\Downloads\TFC­.exe
Deleted : C:\Users\orel­v\Downloads\zo­ek.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\Ol­dTimer Tools
Deleted : HKLM\SOFTWARE\Tren­dMicro\Hijackthis

~ Cleaning system restore ...

Deleted : RP #20 Installed Node.js
Deleted : RP #21 JRT Pre-Junkware Removal

New restore point created !

########## - EOF - ##########


Děkujuu moc za tvůj čas a ochotu, vážím si toho :)
Ať se ti daří! S pozdravem, popcorn
CPU: i5-6500 GPU: Msi RX480 8GB RAM: Crucial 2x8GB MB: MSI B150 PSU: Seasonic S12II-520 CASE: Gladius M35

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 38354
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: Prosím o kontrolu - Kamarádovo notebook

Příspěvekod jaro3 » 13 črc 2018 22:32

Nemáš zač!

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 hosti