Problémy s prohlížečem

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Cowan
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 288
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Problémy s prohlížečem

Příspěvekod Cowan » 10 bře 2017 16:46

Několikrát za den mě v prohlížeči (Firefox) přestane fungovat načítání stránek, zadávání url atd. Prostě když např. kliknu na odkaz, otevře se nové okno, ale stránka se nenačtě (jde vidět jen bílé okno). Taktéž zadám url do horní lišty a stránka se nenačte.

Odpojení od internetu nepomůže, dělá to i v Chrome. Jediné co pomůže je restart PC, ale pak to stejně znovu udělá za několik hodin či minut.

Co je v nepořádku? Jak tento problém odstranit?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:44:18, on 10.3.2017
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.18538)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe
C:\Users\Tom\AppData\Local\Viber\Viber.exe
C:\Users\Tom\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\SafeQ\SafeQ_cli.exe
C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avgnt.exe
C:\Program Files (x86)\Avira\Launcher\Avira.Systray.exe
C:\Users\Tom\Desktop\hijackthis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\ssv.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_45\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SafeQClient] C:\Program Files (x86)\SafeQ\SafeQ_cli.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BCSSync] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices
O4 - HKLM\..\Run: [Avira SystrayStartTrigger] "C:\Program Files (x86)\Avira\Launcher\Avira.SystrayStartTrigger.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avgnt.exe" /min
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Viber] "C:\Users\Tom\AppData\Local\Viber\Viber.exe" StartMinimized
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Users\Tom\AppData\Roaming\Spotify\SpotifyWebHelper.exe"
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: Skype Click to Call settings - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skypec2c - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~2\KEYCRY~1\KE50FD~1.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Intel® Centrino® Wireless Bluetooth® + High Speed Service (AMPPALR3) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\BluetoothHS\BTHSAmpPalService.exe
O23 - Service: Avira Mail Protection (AntiVirMailService) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avmailc7.exe
O23 - Service: Avira Scheduler (AntiVirSchedulerService) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\sched.exe
O23 - Service: Avira Real-Time Protection (AntiVirService) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avguard.exe
O23 - Service: Avira Web Protection (AntiVirWebService) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Antivirus\avwebg7.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Windows (R) Win 7 DDK provider - C:\Program Files (x86)\Qualcomm Atheros\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: Avira Service Host (Avira.ServiceHost) - Avira Operations GmbH & Co. KG - C:\Program Files (x86)\Avira\Launcher\Avira.ServiceHost.exe
O23 - Service: Bluetooth Device Monitor - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\devmonsrv.exe
O23 - Service: Bluetooth Media Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\mediasrv.exe
O23 - Service: Bluetooth OBEX Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\obexsrv.exe
O23 - Service: Intel(R) Centrino(R) Wireless Bluetooth(R) + High Speed Security Service (BTHSSecurityMgr) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\BluetoothHS\BTHSSecurityMgr.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: MB3Service - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Ransomware\MB3Service.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MyPublicWiFi Service (MyPublicWiFiService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\MyPublicWiFi\PublicWiFiService.exe
O23 - Service: Wireless PAN DHCP Server (MyWiFiDHCPDNS) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Internet Pass-Through Service (PassThru Service) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HTC\Internet Pass-Through\PassThruSvr.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: Sony PC Companion - Avanquest Software - C:\Program Files (x86)\Sony\Sony PC Companion\PCCService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Airytec Switch Off - Task Scheduler (SwOffScheduler) - Airytec - C:\Program Files\Airytec\Switch Off\swoff.exe
O23 - Service: Airytec Switch Off - Web Interface (SwOffWeb) - Airytec - C:\Program Files\Airytec\Switch Off\swoff.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAM Controller Service (ZAMSvc) - Copyright 2017. - C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Zero Configuration Service (ZeroConfigService) - Intel® Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZeroConfigService.exe

--
End of file - 11327 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod jaro3 » 10 bře 2017 18:13

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
http://www.adlice.com/downloadprogress/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako C:\AdwCleaner [C?].txt ), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
-Pokud není program aktuální , klikni na možnost „Aktualizovat nyní“ či „Opravit nyní“.
- bude nalezena aktualizace a nainstaluje se.
- poté klikni na Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole, tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log. Nebo klikni na „Textový soubor ( .txt)“ a log si ulož.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Dokončit, a program zavři křížkem vpravo nahoře.
(zatím nic nemaž!).
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Cowan
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 288
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod Cowan » 12 bře 2017 16:31

# AdwCleaner v6.044 - Logfile created 12/03/2017 at 16:29:51
# Updated on 28/02/2017 by Malwarebytes
# Database : 2017-03-12.1 [Server]
# Operating System : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (X64)
# Username : Tom - TOM-PC
# Running from : C:\Users\Tom\Desktop\adwcleaner_6.044.exe
# Mode: Scan
# Support : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Services ] *****

No malicious services found.


***** [ Folders ] *****

No malicious folders found.


***** [ Files ] *****

No malicious files found.


***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.


***** [ WMI ] *****

No malicious keys found.


***** [ Shortcuts ] *****

No infected shortcut found.


***** [ Scheduled Tasks ] *****

No malicious task found.


***** [ Registry ] *****

Key Found: HKU\S-1-5-21-336169304-3127449335-4048730859-1000\Software\Conduit
Key Found: HKCU\Software\Conduit
Key Found: [x64] HKCU\Software\Conduit


***** [ Web browsers ] *****

No malicious Firefox based browser items found.
No malicious Chromium based browser items found.

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1838 Bytes] - [01/03/2017 22:00:25]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1823 Bytes] - [01/03/2017 21:59:38]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1417 Bytes] - [10/03/2017 16:48:51]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1334 Bytes] - [12/03/2017 16:29:51]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1407 Bytes] ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod jaro3 » 12 bře 2017 16:36

A Malwarebytes' Anti-Malware?

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Cowan
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 288
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod Cowan » 12 bře 2017 16:54

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 12.3.2017
Čas skenování: 16:31
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2017.03.12.05
Databáze rootkitů: v2017.03.11.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Tom

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 305864
Uplynulý čas: 17 min, 27 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 1
Adware.BundleInstaller, C:\Users\Tom\Downloads\DegooSetup-Production-1.0.2242.exe, , [0520eedb7a2e6ccabfa76215cd3402fe],

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Cowan
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 288
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod Cowan » 12 bře 2017 17:04

Poznámka: ty smazané registry se neustále vracejí, myslím že jde o kalendář a hodiny na ploše, ale je možné že jde i něco jiného

# AdwCleaner v6.044 - Logfile created 12/03/2017 at 16:58:00
# Updated on 28/02/2017 by Malwarebytes
# Database : 2017-03-12.1 [Local]
# Operating System : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (X64)
# Username : Tom - TOM-PC
# Running from : C:\Users\Tom\Desktop\adwcleaner_6.044.exe
# Mode: Clean
# Support : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Services ] *****



***** [ Folders ] *****



***** [ Files ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Shortcuts ] *****



***** [ Scheduled Tasks ] *****



***** [ Registry ] *****

[-] Key deleted: HKU\S-1-5-21-336169304-3127449335-4048730859-1000\Software\Conduit
[-] Key deleted: HKU\S-1-5-21-336169304-3127449335-4048730859-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\Software\Conduit
[#] Key deleted on reboot: HKCU\Software\Conduit
[#] Key deleted on reboot: [x64] HKCU\Software\Conduit


***** [ Web browsers ] *****



*************************

:: "Tracing" keys deleted
:: Winsock settings cleared

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1838 Bytes] - [01/03/2017 22:00:25]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [1146 Bytes] - [12/03/2017 16:58:00]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1823 Bytes] - [01/03/2017 21:59:38]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1417 Bytes] - [10/03/2017 16:48:51]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1490 Bytes] - [12/03/2017 16:29:51]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S3].txt - [1683 Bytes] - [12/03/2017 16:57:47]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [1511 Bytes] ##########

Cowan
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 288
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod Cowan » 12 bře 2017 17:13

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.1 (02.11.2017)
Operating System: Windows 7 Ultimate x64
Ran by Tom (Administrator) on ne 12.03.2017 at 17:05:59,08
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 8

Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\5ZDAXRDB (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KOZ9SVLL (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\NW1QFFZS (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Tom\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\RSY6UROR (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\5ZDAXRDB (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KOZ9SVLL (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\NW1QFFZS (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\RSY6UROR (Temporary Internet Files Folder)

Deleted the following from C:\Users\Tom\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\3yy1f78m.default\prefs.js
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.AUC_GUID, 430bd09a-d14e-4f82-8772-5a15129c461a);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.MP_DISTINCT_ID, 50732f244e70e477552d964e91afde08ad0a6691);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.abTestParameters, {});
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.in ... ngsApplied, true);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.install, 1486940724518);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.migration_1_2_1, true);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.overrideNewTab, true);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.prev_default_engine_name, \Google\);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.sdk.baseURI, resource://safesearchplus2-at-avira-dot-com/);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.sdk.domain, safesearchplus2-at-avira-dot-com);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.sdk.load.reason, startup);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.sdk.rootURI, file:///C:/Users/Tom/AppData/Roaming/Mozilla/Firefox/Profiles/3yy1f78m.default/extensions/safesearchplus2@avira.
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.sdk.version, 1.5.1.441);
user_pref(extensions.safesearchplus2@avira.com.search_offer_disabled, true);



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on ne 12.03.2017 at 17:11:32,03
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod jaro3 » 12 bře 2017 18:58

. spusť znovu Malwarebytes' Anti-Malware a dej Skenovat nyní
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na „Vše do karantény(smazat vybrané)“ a na „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a někam ho ulož. Zkopíruj se celý obsah toho logu.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY

64bit.:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Cowan
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 288
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod Cowan » 12 bře 2017 19:02

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 12.3.2017
Čas skenování: 16:31
Protokol: a.txt
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2017.03.12.05
Databáze rootkitů: v2017.03.11.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Tom

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 305864
Uplynulý čas: 17 min, 27 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 1
Adware.BundleInstaller, C:\Users\Tom\Downloads\DegooSetup-Production-1.0.2242.exe, Do karantény, [0520eedb7a2e6ccabfa76215cd3402fe],

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Cowan
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 288
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod Cowan » 12 bře 2017 19:03

Sophos jsem dělal, nenašel nic.

RogueKiller V12.9.9.0 (x64) [Feb 27 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Tom [Práva správce]
Started from : C:\Users\Tom\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 03/12/2017 18:22:29 (Duration : 00:30:39)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 4 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 158.196.0.53 158.196.99.166 ([Czech Republic][Czech Republic]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 158.196.0.53 158.196.99.166 ([Czech Republic][Czech Republic]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4B3D65A0-C56D-4B1C-BEDA-A716A1217C60} | DhcpNameServer : 158.196.0.53 158.196.99.166 ([Czech Republic][Czech Republic]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4B3D65A0-C56D-4B1C-BEDA-A716A1217C60} | DhcpNameServer : 158.196.0.53 158.196.99.166 ([Czech Republic][Czech Republic]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 2 ¤¤¤
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Tom\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.4.9_43085\utorrentie.exe -> Nalezeno
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Tom\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.4.9_43295\utorrentie.exe -> Nalezeno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Firefox:Config] 3yy1f78m.default : user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.seznam.cz/"); -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS545032A7E380 +++++
--- User ---
[MBR] 87dd6e3ee0369ce8337e3e6f9d71e279
[BSP] fdb7a5cb8a758c20ba6f1bbda34c6426 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 305143 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod jaro3 » 12 bře 2017 19:04

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe
http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/
a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
-pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Můžeš si zatrhnout i vytvoření bodu obnovy:
Klikni na ozubené kolečko , poté na „Skenování“ a zatrhni „vytvářet body obnovy“.
Vrať se zpět ( klikni na domeček).
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Neměň žádné nastavení. Klikni na „Skenovat“.
Po skenu lze vidět , zda jsou nějaké nákazy. Klikni na „Další“. Nákazy budou přemístěny do karantény.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.
Jinak můžeš zprávy vidět , když klikneš vpravo nahoře na „ zprávy“.


Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Cowan
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 288
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Problémy s prohlížečem

Příspěvekod Cowan » 13 bře 2017 11:29

ZOEK se sekl u skenu položky Firefox (dalsi slovo bylo tusim extension???), asi po 4h na tomto jsem restartoval PC, cili zoek se nedodelal.

EDIT: Problém přetrvává. Zase jsem v prohlížeči klikl na odkaz, třeba na seznamu a stránka se nenačetla. Při zadání přímého url také ne. Pomohl restart.



RogueKiller V12.9.9.0 (x64) [Feb 27 2017] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Tom [Práva správce]
Started from : C:\Users\Tom\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 03/12/2017 19:16:29 (Duration : 00:31:39)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 4 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 158.196.0.53 158.196.99.166 ([Czech Republic][Czech Republic]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 158.196.0.53 158.196.99.166 ([Czech Republic][Czech Republic]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4B3D65A0-C56D-4B1C-BEDA-A716A1217C60} | DhcpNameServer : 158.196.0.53 158.196.99.166 ([Czech Republic][Czech Republic]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4B3D65A0-C56D-4B1C-BEDA-A716A1217C60} | DhcpNameServer : 158.196.0.53 158.196.99.166 ([Czech Republic][Czech Republic]) -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 2 ¤¤¤
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Tom\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.4.9_43085\utorrentie.exe -> Smazáno
[Tr.Gen0][Soubor] C:\Users\Tom\AppData\Roaming\uTorrent\updates\3.4.9_43295\utorrentie.exe -> Smazáno

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 1 ¤¤¤
[PUM.HomePage][Firefox:Config] 3yy1f78m.default : user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.seznam.cz/"); -> Nahrazeno (about:home)

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Hitachi HTS545032A7E380 +++++
--- User ---
[MBR] 87dd6e3ee0369ce8337e3e6f9d71e279
[BSP] fdb7a5cb8a758c20ba6f1bbda34c6426 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 305143 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK
Naposledy upravil(a) Cowan dne 13 bře 2017 13:00, celkem upraveno 2 x.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů