Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 23 bře 2017 19:43

aswMBR version 1.0.1.2290 Copyright(c) 2014 AVAST Software
Run date: 2017-03-23 19:34:07
-----------------------------
19:34:07.341 OS Version: Windows x64 6.2.9200
19:34:07.341 Number of processors: 4 586 0x403
19:34:07.356 ComputerName: DESKTOP-MDPI0UB UserName: Luděk
19:34:09.263 Initialize success
19:34:09.278 VM: initialized successfully
19:34:09.278 VM: Amd CPU BiosDisabled
19:34:17.700 AVAST engine defs: 17032300
19:34:32.544 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\Ide\IdeDeviceP0T0L0-0
19:34:32.544 Disk 0 Vendor: WDC_WD10EALX-759BA1 19.01H19 Size: 953869MB BusType: 3
19:34:32.747 Disk 0 MBR read successfully
19:34:32.747 Disk 0 MBR scan
19:34:32.763 Disk 0 Windows 7 default MBR code
19:34:32.778 Disk 0 Partition 1 80 (A) 07 HPFS/NTFS NTFS 500 MB offset 2048
19:34:32.794 Disk 0 Partition 2 00 07 HPFS/NTFS NTFS 953367 MB offset 1026048
19:34:32.809 Disk 0 scanning C:\WINDOWS\system32\drivers
19:34:47.356 Service scanning
19:35:02.466 Modules scanning
19:35:02.481 Disk 0 trace - called modules:
19:35:03.013 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys aswSP.sys ACPI.sys ataport.SYS pciide.sys hal.dll PCIIDEX.SYS atapi.sys
19:35:03.013 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0xffff9983a1074060]
19:35:03.028 3 aswSP.sys[fffff80936c3e0b6] -> nt!IofCallDriver -> [0xffff9983a0f59520]
19:35:03.028 5 ACPI.sys[fffff80935c04571] -> nt!IofCallDriver -> \Device\Ide\IdeDeviceP0T0L0-0[0xffff9983a0f1d600]
19:35:03.966 AVAST engine scan C:\WINDOWS
19:35:06.060 AVAST engine scan C:\WINDOWS\system32
19:37:33.841 AVAST engine scan C:\WINDOWS\system32\drivers
19:37:48.966 AVAST engine scan C:\Users\Luděk
19:40:30.935 File: C:\Users\Luděk\Desktop\zoek.exe **INFECTED** Win32:Malware-gen
19:40:37.045 AVAST engine scan C:\ProgramData
19:42:43.857 Disk 0 statistics 1542476/0/0 @ 2,23 MB/s
19:42:43.873 Scan finished successfully
19:42:59.732 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\Luděk\Desktop\MBR.dat"
19:42:59.732 The log file has been saved successfully to "C:\Users\Luděk\Desktop\aswMBR.txt"

Reklama
Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 23 bře 2017 19:45

Zoek.exe se mi nechtěl dokončit, tak jsem jej vypnul. U "Firefox Extensions" se zastavil a stál minimálně deset minut. Do té doby běžel normálně.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 23 bře 2017 19:46

min. není nic , někdy to trvá přes noc..

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 23 bře 2017 19:48

A mám udělat nový sken toho Zoek.exe?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 23 bře 2017 20:50

Zkus to a raději v nouz. režimu..když to bude trvat , tak až přes noc. Někdy to trvá neskutečně dlouho a pár případů , kdy to ani pak nešlo.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 23 bře 2017 22:27

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by LudŘk on 23.03.2017 at 22:04:49,06.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.14393 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\LUDK~1\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2017-03-23-180458.log 2927 bytes

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\LUDK~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w9x79ffg.default-1479665737516\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\LUDK~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w9x79ffg.default-1479665737516\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\LUDK~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w9x79ffg.default-1479665737516
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"sp@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\SafePrice\FF48" [18.03.2017 13:34]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"sp@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\SafePrice\FF48" [18.03.2017 13:34]

==== Firefox Extensions ======================

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================


==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck - No path found[]
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - No path found[]

Chrome Media Router - LUDK~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\LUDK~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\LUDK~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\LUDK~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\LUDK~1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\LUDK~1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\LUDK~1\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\LUDK~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully
C:\Users\LUDK~1\AppData\Local\Seznam.cz\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=1 folders=2 176 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\LUDK~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 23.03.2017 at 22:21:39,72 ======================

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 23 bře 2017 22:31

Tak jsem to zkusil ještě jednou tedy (v normálním režimu, ne v nouzovém) a log je hotový (viz výše). Odešel jsem od PC a přišel jsem za chvíli a už tam byla pouze zpráva o potřebě restartovat PC, tak jsem dal "OK", PC se restartoval a naběhl log. Jestli nebyla chyba v tom, že jsem to předtím dal "Spustit jako správce" a teď jsem na to jen 2x kliknul. Jaký je tedy další postup?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 23 bře 2017 23:27

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 24 bře 2017 13:06

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:05:48, on 24.03.2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.14393.0953)

FIREFOX: 51.0.1 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exe
C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe
C:\Users\Luděk\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Gaming Keyboard\Monitor.EXE
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\Gaming Keyboard\OSD.exe
C:\Users\Luděk\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\amd64\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [Gaming Keyboard] "C:\Program Files (x86)\Gaming Keyboard\Monitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvLaunch.exe" /gui
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Luděk\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [HP Deskjet 6520 series (NET)] "C:\Program Files\HP\HP Deskjet 6520 series\Bin\ScanToPCActivationApp.exe" -deviceID "TH471581W505XR:NW" -scfn "HP Deskjet 6520 series (NET)" -AutoStart 1
O4 - Startup: Sledovat výstrahy inkoustu - HP Deskjet 6520 series (Síť).lnk = ?
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: AMD FUEL Service - Advanced Micro Devices, Inc. - C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\Fuel.Service.exe
O23 - Service: aswbIDSAgent - AVAST Software s.r.o. - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\x64\aswidsagenta.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Malwarebytes Service (MBAMService) - Malwarebytes - C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAM Controller Service (ZAMSvc) - Copyright 2017. - C:\Program Files (x86)\Zemana AntiMalware\ZAM.exe

--
End of file - 7326 bytes

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 24 bře 2017 17:33

jaro3 píše: + informuj o problémech.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
Jestřáb
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 341
Registrován: září 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Jestřáb » 24 bře 2017 17:59

PC vypadá OK.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 24 bře 2017 18:38

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů